Zobacz wątek - Silnik się gotuje
NAS Analytics TAG

Silnik się gotuje

i inne małe pojemności
_________

Silnik się gotuje

Postprzez Larus » 19/8/2008, 13:51

Witam, mam problem ze skuterem, dwa dni temu wymieniłem wariator (cały) i derastycznie spadła moc silnika... nie wiem co moze byc tego przyczyną. Samemu jade jest naawet nieźle ale jak juz we dwoje to ledwo co chce jechac 50 a po jakimś czasie kompletnie traci moc, gdy odkręce bagnet od oleju jest tam biała para... co może byc przyczyną?
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39


Postprzez Koval135 » 19/8/2008, 14:38

Może masz zbyt ciężkie rolki i moto nie umi uciągnać.A olej masz?Bo domyślam się z tym bagnetem,że to 4T,więc olej w silniku jest niezbędny.
A grzeje się możliwe przez to,że po zmianie wariatora,ma on bardzo ciężkie przełożenie dla niego i prawdopodobnie jest efekt taki jakbys ciągle jechał pod górke,moto jest mocno obciążone i dlatego się grzeje.Załóż stary wario i zobacz czy tak dalej jest.jeśli bedzie normalnie jeździł,zmień mu rolki na lżejsze,np 4 gr i wtedy może na tym nowym wario pojedzie.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez Fenek16 » 19/8/2008, 20:36

Senek mieszanka za uboga w co? W paliwo?

Przeciez wczesniej mu się tak nie robiło, więc zwiększenie dawki paliwa nie zmniejszy temperatuty i oporów silnika...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 19/8/2008, 21:50

może olej nędzny wlewa?? albo zmieszał 2 oleje i mu sie spala czort wie jak
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez C-bool » 19/8/2008, 22:31

Bostorn napisał(a):czort wie

To trzeba się go zapytać! :lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Bostorn » 19/8/2008, 22:36

hmm masz do niego maila czy cuus?? ;>
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Larus » 20/8/2008, 00:21

Stary wariator jest w kawałkach... ale nie tędy droga, gdy on mi się rozleciał jechałem do domu a w nim były tylko 4 rolki... no i wytuklo mi lożycka i mam luz na wale i pewnie ssa powietrze :( więc nie ma mocy i się grzeje ... Panowie, a nie wiecie moze jaki jest numer łozysk do skutera ?

może olej nędzny wlewa?? albo zmieszał 2 oleje i mu sie spala czort wie jak


No wiec od kiedy olej się spala w 4T? Olej ma niecałe 500km i był zmieniany w całości na nowy!


potrzebuje kilku informacji co od budowy silnika, czy na wale są tylko dwa łożyska? czy simeringi są umieszczone zaraz obok łozysk?


edytuj posty
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Fenek16 » 20/8/2008, 11:27

Larus napisał(a):No wiec od kiedy olej się spala w 4T?


Od zawsze w chu*** silnikach :wink:

Widzisz odpowiedziałeś sobie w czym problem chyba, a nr łożysk to już gdzieś w katalogu czy na stronie producenta. My Ci nie powiemy bo nawet nie wiemy co za marka, nie mówiąc już o modelu :lol: :lol: :lol:

Można tylko przypuszczać, że chiński :roll:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Larus » 20/8/2008, 12:50

Od zawsze w chu*** silnikach


No to chyba w twoim bo u mnie z olejem wszystko ok, troche zaluje ze napisałem tu posta bo sam sobie odpowiedziałem na swój problem a innych informacji się nie dowiedziałem;/ przykro mi
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Fenek16 » 20/8/2008, 14:49

Larus napisał(a):
Od zawsze w chu*** silnikach


No to chyba w twoim bo u mnie z olejem wszystko ok,

Powiem Ci, że nawet zgadałeś co do tego, bo moja apka sobie ciągnie z dozownika równo :lol:

A czy ja powiedziałem, że w Twoim, powiedziałem, że spala olej w nieszczelnych 4T i tyle...

Raz to nie powiedziałeś jaki masz skuter i pytasz o nr.

Dwa to na wale są dwa łożyska tzrymające wał i jedno dla korbowodu.

Trzy Simeringi są umieszczone po zewnetrznych stronach wału przy łożyskach. :lol:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 20/8/2008, 20:31

a ja powiem tak szykuj nr ramy do motorka marka model i ic do serwisu tam dostaniesz wszystko :)
albo do sklepu z czesciami do sqtów chinoli czy co tam innego
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 20/8/2008, 20:35

senekkorzenna napisał(a):
Ano właśnie przy zbyt ubogiej mieszance silnik sie grzeje.A co Ty Fenek nie wiesz co znaczy ze mieszanka jest uboga? :D


Wiem, ale logiczne jest, że niemożliwe takie grzanie z powodu ubogiej mieszanki...

Przecież wiem co to znaczy, ale myślałem, że nie zauważyłeś, że chodzi o 4t i mówisz o oleju...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Fenek16 » 20/8/2008, 20:56

Nie rozumiem, piszesz do mnie jak do przedszkolaka i to jeszcze takie rzeczy, albo nie rozumiesz do końca moich wypowiedzi albo nie wiem :roll:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Larus » 20/8/2008, 23:23

a ja powiem tak szykuj nr ramy do motorka marka model i ic do serwisu tam dostaniesz wszystko
albo do sklepu z czesciami do sqtów chinoli czy co tam innego


No dziękuje... to po co ja to pisałem jak mogłem iśc do "serwisu"? Od serwisów trzymam się zdaleka odkąd kupiłem skuter i raz z nim byłem...
Jest niby sklep z częściami do skuterów i musze tam wpaśc (dosyc daleko) a jak bym miał numery to bym pojechał do sklepu z łożyskami i miał dobrej jakości w normalnej cenie.

Raz to nie powiedziałeś jaki masz skuter i pytasz o nr.

Dwa to na wale są dwa łożyska tzrymające wał i jedno dla korbowodu.

Trzy Simeringi są umieszczone po zewnetrznych stronach wału przy łożyskach.


Nie powiedziałem bo nie wierze w to ze ktoś znajdzie i mi napisze (sam długo szukam) ale jak juz coś to kingway koyot chiński z silnikiem 139QMA

A mam pytanie dla kogoś co się zna, jak zbić te zębatki do rozrządu i pompy oleju? W jaki sposób są przymocowane do wału?

@edit@
Stosunek paliwa do powietrza jest dobrze ustawiony, gaźnik wyczyszczony i wyregulowany.



tak jak myslalem ;]

edytowane- kravec
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Fenek16 » 21/8/2008, 12:59

No wiec ja mam rozwiązanie - zdejmujesz łożyska czyścisz i sprawdzasz nr - kupujesz... Jeśli nie ma nr to bierzesz je do sklepu i spzredawca dopasuje identyczne...

Co do zebatek musiałbyś rozebrać i zdjecie pokazać, bo chińczyki mają bujną fantazje i nie wiemy czego mozna się tam spodziewać...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Larus » 21/8/2008, 13:03

No brawo dzięki za pomoc ... Tylko o to chodzi że jak juz to wszystko porozkręcam to chce odrazu złozyc ... jak bym chciał tak zrobić jak mówisz to bym dawno zrobił bo to oczywiste rozwiązanie, a co jeśli okaze się ze w sklepie będzie na zamówienie? silnik będzie stał rozebrany na warsztacie przez 2-3 tygodnie?

No dobra, może prosciej, czy łozyska są tej samej wielkości? ;> bo na allegro widze w komplecie jedno większe a 2-gie nie

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Larus » 24/8/2008, 10:54

i co?
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Larus » 24/8/2008, 17:43

Tego łożyska sie nie wymienia choć można.Larus ty nie kombinuj bo wał jest przystosowany do 80 cc.


I to wasze teoretyczne gadanie... te wały łamią się nawet na dobrej 50-tce. Ja mam luzy na wale (i to duze i chciałbym to wymienic). możesz mi to jaśniej wytłumaczyc jak to zrobic domowym sposobem?
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez Koval135 » 24/8/2008, 17:49

Myślałem,że częścieł łamią się korbowody...O które łożysko ci chodzi?Te na wale czy korbowodzie?jak na korbowodzie,to sam się nie baw,a te na wale,zanieś do jakiegoś warsztatu,choćby samochodowego,powinni mieć prase i za pare gr ci je nacisną.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Koval135 » 24/8/2008, 18:57

Dokładnie.Łożysko i robocizna,wyjdą niewiele taniej,co nowy wał,więc nie ma sensu sie z tym bawic.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr