Zobacz wÄ…tek - ER 5 - brak zasilania - wawa
NAS Analytics TAG

ER 5 - brak zasilania - wawa

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ER 5 - brak zasilania - wawa

Postprzez casidy_16 » 17/8/2008, 21:36

Motor stal na dworzu 3 dni, motocykl niedawno kupiony, stan akumulatora blizej nieznany wiec prawdopodobnie w nim lezy wina. (wczesniej wszystko ok bylo)
Dokladniej po przekreceniu kluczyka zero reakcji zadne kontrolki nie swieca itd tak jakby nawet aku nie byl podlaczony - nie posiadam prostownika ani kabli wiec jestem uziemiony w danym momencie.

Moze znajdzie sie ktos z wawy (Ochota + okolice) kto moglby w wolnej chwili zupelnie przypadkowo zajrzec, sprawdzic na swym aku czy odpali itd
kontakt: gg:7038687

Wdzieczny bylbym tez o rady i opinie odnosnie gdzie moze lezec problem jesli to nie wina aku
casidy_16
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 17/8/2008, 21:33
Lokalizacja: Warszawa (okazyjnie Radom)


Postprzez kreska » 17/8/2008, 21:51

bezpiecznik może się przepalił. sprawdź to ! bo nie sądzę żeby akumulator padł do kompletnego zera przez 3 dni.
"...cztery kola poruszają ciało, dwa poruszają dusze..."
kreska
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
Lokalizacja: Pruszków


Postprzez casidy_16 » 17/8/2008, 21:57

hmmm, zupelnie nie wiem jak sie za to zabrac wiec mam pytanie - czy dane bezpieczniki maja podobne parametry i mozna to sprawdzic na bezpiecznikach z iinnego moto.
casidy_16
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 17/8/2008, 21:33
Lokalizacja: Warszawa (okazyjnie Radom)

Postprzez michalw80 » 18/8/2008, 15:11

Kolego,
w ER-5 masz skrzyneczkę bezpiecznikową pod siedzeniem i główny bezpiecznik 30A po lewej stronie, musisz tylko zdjąć osłonkę (tę, na której jest napisane ER-5, to jedna śruba przy baku jak tylko zdejmiesz siedzenie).

Dobierasz się do bezpieczników, są płaskie, i sprawdzasz, czy się przepaliły (wtedy kabelek łączący dwie nóżki jest przerwany). Prawdopodobnie to ten główny 30A się spalił.

Druga rzecz - idziesz do marketu, kupujesz miernik za 10-15 zł i sprawdzasz napięcie na nóżkach akumulatora - jeśli jest kompletnie rozładowany, że nie świecą nawet kontrolki to prawdopodobnie będziesz miał grubo poniżej 10V (może nawet 5-6V), a powinieneś mieć >12,5V.

W ten sposób znajdujesz przyczynę. Swoją drogą prostownik i tak powinieneś sobie kupić, kosztuje na allegro kilkadziesiąt złotych, a na zimę będzie jak znalazł.

Do postu załączam spakowaną w RAR (w środku PDF) jedną stronę z książki serwisowej, która opisuje to, o czym tutaj mówię.

Powodzenia
Załączniki
Kawasaki ER500-C5 2004 Service Manual.rar
(44.78 KiB) Pobrane 177 razy
Michał
Kawasaki ER-5
Avatar użytkownika
michalw80
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14/9/2007, 20:46
Lokalizacja: Mysiadło k/Warszawy

Postprzez casidy_16 » 25/8/2008, 19:54

ok nowy aku przyszedl zamontowany dziabie pieknie - dziekuje wszystkim za zainteresowanie
casidy_16
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 17/8/2008, 21:33
Lokalizacja: Warszawa (okazyjnie Radom)



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê