ER 5 - brak zasilania - wawa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
ER 5 - brak zasilania - wawa
Motor stal na dworzu 3 dni, motocykl niedawno kupiony, stan akumulatora blizej nieznany wiec prawdopodobnie w nim lezy wina. (wczesniej wszystko ok bylo)
Dokladniej po przekreceniu kluczyka zero reakcji zadne kontrolki nie swieca itd tak jakby nawet aku nie byl podlaczony - nie posiadam prostownika ani kabli wiec jestem uziemiony w danym momencie.
Moze znajdzie sie ktos z wawy (Ochota + okolice) kto moglby w wolnej chwili zupelnie przypadkowo zajrzec, sprawdzic na swym aku czy odpali itd
kontakt: gg:7038687
Wdzieczny bylbym tez o rady i opinie odnosnie gdzie moze lezec problem jesli to nie wina aku
Dokladniej po przekreceniu kluczyka zero reakcji zadne kontrolki nie swieca itd tak jakby nawet aku nie byl podlaczony - nie posiadam prostownika ani kabli wiec jestem uziemiony w danym momencie.
Moze znajdzie sie ktos z wawy (Ochota + okolice) kto moglby w wolnej chwili zupelnie przypadkowo zajrzec, sprawdzic na swym aku czy odpali itd
kontakt: gg:7038687
Wdzieczny bylbym tez o rady i opinie odnosnie gdzie moze lezec problem jesli to nie wina aku
- casidy_16
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 17/8/2008, 21:33
- Lokalizacja: Warszawa (okazyjnie Radom)
Kolego,
w ER-5 masz skrzyneczkę bezpiecznikową pod siedzeniem i główny bezpiecznik 30A po lewej stronie, musisz tylko zdjąć osłonkę (tę, na której jest napisane ER-5, to jedna śruba przy baku jak tylko zdejmiesz siedzenie).
Dobierasz się do bezpieczników, są płaskie, i sprawdzasz, czy się przepaliły (wtedy kabelek łączący dwie nóżki jest przerwany). Prawdopodobnie to ten główny 30A się spalił.
Druga rzecz - idziesz do marketu, kupujesz miernik za 10-15 zł i sprawdzasz napięcie na nóżkach akumulatora - jeśli jest kompletnie rozładowany, że nie świecą nawet kontrolki to prawdopodobnie będziesz miał grubo poniżej 10V (może nawet 5-6V), a powinieneś mieć >12,5V.
W ten sposób znajdujesz przyczynę. Swoją drogą prostownik i tak powinieneś sobie kupić, kosztuje na allegro kilkadziesiąt złotych, a na zimę będzie jak znalazł.
Do postu załączam spakowaną w RAR (w środku PDF) jedną stronę z książki serwisowej, która opisuje to, o czym tutaj mówię.
Powodzenia
w ER-5 masz skrzyneczkę bezpiecznikową pod siedzeniem i główny bezpiecznik 30A po lewej stronie, musisz tylko zdjąć osłonkę (tę, na której jest napisane ER-5, to jedna śruba przy baku jak tylko zdejmiesz siedzenie).
Dobierasz się do bezpieczników, są płaskie, i sprawdzasz, czy się przepaliły (wtedy kabelek łączący dwie nóżki jest przerwany). Prawdopodobnie to ten główny 30A się spalił.
Druga rzecz - idziesz do marketu, kupujesz miernik za 10-15 zł i sprawdzasz napięcie na nóżkach akumulatora - jeśli jest kompletnie rozładowany, że nie świecą nawet kontrolki to prawdopodobnie będziesz miał grubo poniżej 10V (może nawet 5-6V), a powinieneś mieć >12,5V.
W ten sposób znajdujesz przyczynę. Swoją drogą prostownik i tak powinieneś sobie kupić, kosztuje na allegro kilkadziesiąt złotych, a na zimę będzie jak znalazł.
Do postu załączam spakowaną w RAR (w środku PDF) jedną stronę z książki serwisowej, która opisuje to, o czym tutaj mówię.
Powodzenia
- Załączniki
-
Kawasaki ER500-C5 2004 Service Manual.rar
- (44.78 KiB) Pobrane 177 razy
Michał
Kawasaki ER-5
Kawasaki ER-5
-
michalw80 - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/9/2007, 20:46
- Lokalizacja: Mysiadło k/Warszawy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości