Zobacz wątek - Ktm EXC 250
NAS Analytics TAG

Ktm EXC 250

Enduro, Cross
_________

Ktm EXC 250

Postprzez Duriv » 17/8/2008, 20:38

Czy ktoś jest wlascicielem ktm'a exc 1998-2004 ? Co sie w nich psuje,
jakie sa koszty utrzymania, ?
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Dirt Rider » 18/8/2008, 09:46

Nie miałem akurat tego rocznika, ale miałem EXC-F 250 z 2006 a teraz mam SX 250 z 2008 i SX 380 z 2003 i na nic nie narzekam, raczej nic się nie psuje, a co do EXC 250 to najstarszy jaki bym kupił to 2003r., bo wcześniej KTM-y nie był aż takie dobre. Jak kupisz w dobrym stanie, to na pewno nic się nie będzie psuć, no bo nie ma co :wink: Wymienisz tłok raz za jakiś czas(jak zobaczysz klasyczne objawy zużycia się go), będziesz lał dobry olej do mieszanki no i czasami wymienisz olej w skrzyni i to wszystko. Koszty raczej nie będą duże, no chyba że będziesz jeździł po torze to trochę wzrosną. Jak jest ze spalaniem to dokładnie nie wiem, ale 250 2T nie palą wcale aż tak dużo, na pewno mniej niż 85 i 125 2T
KTM SX 250 08'(piekielna maszyna),
Husaberg FE 550 07'(śmierć na kółkach)
Husqvarna SMR 450 RR 08'(nie kupujcie tego, jeśli chcecie żyć;])
KTM SX 505 09' (najlepszy quad;))
KTM XC-F 505 09' (odlot;])
Avatar użytkownika
Dirt Rider
Świeżak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 10/6/2008, 20:45
Lokalizacja: Olza


Postprzez arudni » 18/8/2008, 11:00

Mam nadzięję, że nie jest to twoj pierwszy motor?? Jak tak to wybij se z głowy 250 i to jeszcze w 2t. Jeździłem tym ktm-em z 2004 roku i powiem, że jest to dobra maszynka i praktycznie gdyby zdjąć światła i usztywnić zawiechę to macie crossa typowego. Co do utrzymania to KTM-y nie są tanie w utrzymaniu ale jeśli dobrze użytkujesz(czyścisz wszystko na czas, wymieniasz oleje, i zużywające się części) to pojeździsz nim trochę, a jeśli nie dbasz i olejesz wszystko no to się na tobie po jakimś czasie zemści i wydasz 4 krotnie więcej na remont:P
Motocross q r w a rządzi!! :P
Avatar użytkownika
arudni
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
Lokalizacja: Z nikąd

Postprzez Duriv » 18/8/2008, 14:29

Zrobilem ponad 80 tysiecy na motocyklach, no i to bedzie moj 1szy motocykl do offroad ( wczesniej sie senda bawilem ^^ )

Pozdrowienia

EDIT.


A EXC 300 ??? Czym się różni od 250?
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Dirt Rider » 18/8/2008, 16:24

Pojemnością i kilkoma końmi, ale 250 na pewno wystarczy
KTM SX 250 08'(piekielna maszyna),
Husaberg FE 550 07'(śmierć na kółkach)
Husqvarna SMR 450 RR 08'(nie kupujcie tego, jeśli chcecie żyć;])
KTM SX 505 09' (najlepszy quad;))
KTM XC-F 505 09' (odlot;])
Avatar użytkownika
Dirt Rider
Świeżak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 10/6/2008, 20:45
Lokalizacja: Olza

Postprzez Duriv » 18/8/2008, 19:52

:) A tak propo, ktoś ma na sprzedaż takowe cudo? :twisted:
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez arudni » 19/8/2008, 17:26

A mam jeszcze do ciebie pytanie, dlaczego akurat KTM?? Są drogie w utrzymaniu i wcale nie należą do najlepszych motocykli offroad, modele do 2003-4 roku nie były wcale świetne:/ Ja osobiście polecam marki japońskie
Motocross q r w a rządzi!! :P
Avatar użytkownika
arudni
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
Lokalizacja: Z nikąd

Postprzez Lionix » 19/8/2008, 18:27

arudni, a jakas inna 250 w 4T?? :P
Obrazek

HD 250 na gwiazde lub wiosne :D będzie jazda ;P
Lionix
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 30/4/2007, 14:23
Lokalizacja: Łuć (Łódź)

Postprzez Dirt Rider » 19/8/2008, 19:01

EXC 250 to 2T, ale 4T to np. Husqvarna TE 250, Yamaha WR-F 250, ale myślisz o crossie czy enduro?
KTM SX 250 08'(piekielna maszyna),
Husaberg FE 550 07'(śmierć na kółkach)
Husqvarna SMR 450 RR 08'(nie kupujcie tego, jeśli chcecie żyć;])
KTM SX 505 09' (najlepszy quad;))
KTM XC-F 505 09' (odlot;])
Avatar użytkownika
Dirt Rider
Świeżak
 
Posty: 180
Dołączył(a): 10/6/2008, 20:45
Lokalizacja: Olza

Postprzez cobee » 25/8/2008, 19:26

Duriv napisał(a)::) A tak propo, ktoś ma na sprzedaż takowe cudo? :twisted:



Ja mam na sprzedaż takie cudo tylko w poj 380 ccm http://www.allegro.pl/show_item.php?item=425108803 (otwórz link)
cobee
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13/2/2007, 20:11
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Manhatan » 25/8/2008, 22:42

No cóż, utrzymanie wszystkich motocykli off-roadowych kosztuje nie mało, a jeżeli ktoś ma na to, to różnica pomiędzy motocyklami nie powinny sprawiać problemu. Co do motocykli typu Hardenduro, to kiedy by to nie było, KTM zawsze miał przewagę nad wszystkimi, a seria EXC nie ma sobie w sumie nadal równych. Husqvarna odkąd jest pod skrzydłami BMW znacznie się poprawiła i widać to gołym okiem, jednak te starsze modele wcale nie zachwycają i nieco odstają od austriackiego KTM'a. Niestety Japonia nie ma nic aż tak hardcoreowego jak KTM. WR 250F czy CRF 250X są nieco bardziej lajtowe, zaś Suzuki czy Kawasaki nie ma w swojej ofercie żadnych hardenduro.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Duriv » 25/8/2008, 22:53

Inaczej -

Enduro, w którym nie trzeba co rok robić remontu, coś typu exc 450 :)

Sorry że tak przynudzam :)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez piciasek » 13/9/2008, 21:05

Noo ja myśle że EXC 250F, jest to czterotakt więc raczej nie robisz remontów co rok i mniej pali ale podobno jak już jest remont więcej się płaci od 2T a mniej więcej o ile ? np wymiana tłoka w 2T 300-400 zł a w 4T ? Sam jestem ciekaw bo i może ja się skusze na KTM'ka hard enduro :P Aaaa i jak z częściami... naprawdę tak źle ?
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez xwing » 22/3/2009, 18:49

Z tymi kosztami utrzymania to kompletne bzdury. Posiadam KTM 300 EXC (2T) z 2001 i jest to najmniej awaryjna maszyna jaką widziałem (nie mówię że inne maszyny są jakoś specjalnie awaryjne :)). A jeśli koledzy mają na myśli koszty w serwisie producenta - to tam na pewno jest b. drogo, ale jak ktoś decyduje się na moto off - niestety ale trochę mechaniki należy się nauczyć, bo zbankrutujesz :)
Fakt że przy używaniu KTM'ów należy spełniać kilka warunków:
Pierwszy z nich to na czas wymieniać elementy eksploatacyjne (łożyska, uszczelniacze, etc..)
Drugi - płyny i oleje wymieniać na czas lub nawet wcześniej i to dobrej jakości
Trzeci - nie rozczulać się na motocyklem w terenie , KTM po prostu lubi być dobrze prowadzony - ognia, ognia.

KTM rules :)

pzdr X
xwing
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/3/2009, 10:08
Lokalizacja: Ostrów Maz/W-wa/Marki

Postprzez Bostorn » 22/3/2009, 20:00

Duriv napisał(a):Zrobilem ponad 80 tysiecy na motocyklach, no i to bedzie moj 1szy motocykl do offroad ( wczesniej sie senda bawilem ^^ )

Pozdrowienia

EDIT.


A EXC 300 ??? Czym się różni od 250?




Durivek tyś chyba za dużo się Muminków naoglądał coo???



ps: jak jest z sxem?? tzn jakie najlepiej do niego oleje wlewac(skrzynia)?
chodzi mi o sete.

mieszanka będzie castrol R2 racing mieszanka 1:xx ilu ma byc??

hmm co ile sezonów wymienia się oleje w amorach, oraz łożyska w kołach, zawiasach oraz na korbowodzie??

co ile tłoków najlepiej wymieniac korbę??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Duriv » 23/3/2009, 20:37

dzieci, zobaczcie datę może...
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr