Zobacz wątek - widzial ktos cos podobnego ... ?
NAS Analytics TAG

widzial ktos cos podobnego ... ?

O wszystkim
_________

widzial ktos cos podobnego ... ?

Postprzez KzK7652 » 16/8/2008, 09:26

mam pytanko jak wyglada ten system montaz jego i gdzie mozna cos takiego dostac ?
http://pl.youtube.com/watch?v=0T1SVNCpSXE
przecinaki mą miłością
Avatar użytkownika
KzK7652
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 11/8/2008, 12:57
Lokalizacja: Gdynia


Postprzez mar111cin » 16/8/2008, 09:51

widziałem, a teraz chodzi ci o:
a)motocykl
b)podstawke pod motocykl
c)wydech
d)strzelanie z wydechu? (tutaj wpłacisz mi dwiesta na konto a ja Ci wyśle cały sprzęt potrzebny do tego, wraz z instrukcją obsługi)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez hefron » 16/8/2008, 09:57

Ja nie kumam ocb w tym temacie. Co to "ten system montaz jego"? :D
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez KzK7652 » 16/8/2008, 10:09

no o te strzelanie jak to dziala na zasadzie dopalaniu resztek paliwa czy tam jakis gaz sie podlanacza hehe ale chyba nie ... co ? ja niepotzreboje tego ale zaciekawilo mnie to jak to zobaczylem
przecinaki mą miłością
Avatar użytkownika
KzK7652
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 11/8/2008, 12:57
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez mar111cin » 16/8/2008, 10:10

eee to nie będzie interesu widze...
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez KzK7652 » 16/8/2008, 10:43

hehehe ale moze bedzie interes bo sie czaje kupic moto a co masz to u siebie zrobione ?
przecinaki mą miłością
Avatar użytkownika
KzK7652
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 11/8/2008, 12:57
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez kravec » 16/8/2008, 11:14

Marcin ale za 200zl to ja od Ciebie coś firmowego też wezme..... :lol:
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez rosa » 16/8/2008, 11:30

teraz to juz tylko do hydepark sie nadaje :D
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez mar111cin » 16/8/2008, 11:50

nie, no za dwiesta złociszy to ja Ci sprzedam patent jak to się robi i wyśle podstawowe elementy.

Kravec dla Ciebie za dwiesta złociszy to ja moge sprzedać nowy gaźnik do diesla i dołoże gratis paczke zaworów do simsona.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez evil » 16/8/2008, 12:29

KzK7652 napisał(a):no o te strzelanie jak to dziala na zasadzie dopalaniu resztek paliwa czy tam jakis gaz sie podlanacza hehe ale chyba nie ... co ? ja niepotzreboje tego ale zaciekawilo mnie to jak to zobaczylem


uwolniony wydech, wypięta "ekologia", duża dawka paliwa i rozgrzany silnik + kolektory. samo z siebie będzie łoić ogniem, jak głupie. :lol:

zamknijcie ten temat, bo jest zupełnie bez sensu...
evil
 

Postprzez KzK7652 » 16/8/2008, 13:08

mozna jasniej ? :) co z kolektorami ? i co z ta ekologia ? :)
przecinaki mą miłością
Avatar użytkownika
KzK7652
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 11/8/2008, 12:57
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez greddy » 16/8/2008, 13:14

Bedziesz mial moto to sam na to wpadniesz.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez KzK7652 » 16/8/2008, 13:23

hehe greddy thx za pomoc ^^
przecinaki mą miłością
Avatar użytkownika
KzK7652
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 11/8/2008, 12:57
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez greddy » 16/8/2008, 13:25

To tak jak byl typek na forum, co nie nie mial moto, a pytal sie jak palic kapcia.pozniej pytal sie jak ruszac motocyklem :lol: :lol: :lol:
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez evil » 16/8/2008, 13:26

no i wszystko wiadomo...
evil
 

Postprzez mar111cin » 16/8/2008, 13:32

ale ja dalej mam patent na to po promocyjnej cenie, chyba wystawie na allegro razem z naklejkami mocy.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez greddy » 16/8/2008, 13:35

To do twojego zestawu dorzuce coc od siebie. http://www.allegro.pl/item412751755_yok ... uning.html szmocy przybywacj.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez SzpiceR » 16/8/2008, 13:48

marcin o nawiercanych tuokach niezapomnij :wink:
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez KzK7652 » 16/8/2008, 14:03

hehehe :) to bk.. ja oczekuje na kase i kupuje :)
przecinaki mą miłością
Avatar użytkownika
KzK7652
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 11/8/2008, 12:57
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Leitho » 16/8/2008, 14:39

marcin masz jeszcze ten gaznik do diesla? kupil bym bo w moim w trabancie przepustnice wypalilo



"przecinaki mą miłością" :lol::lol::lol:
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na gr