Blokada w TZR 125RR
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Blokada w TZR 125RR
Witam!
Posiadam motocykl Yamaha TZR 125RR 4DL BELGARDA 1996rok
moto ma nie sprawny zawór wydechowy(pozycja cały czas otwarta) kompresje ma bardzo dobrą(zawsze pali na dotyk) na jałowym biegu wkręca się do końca czyli 13tys.
Mój problem polega na tym, że sprzęt idzie mi tylko ok 120kmh:< (przełożenie 18/51 - oryginalne dla tego modelu) może to blokada na module?? oznaczenie na module mam takie : 4DL - 00 2Y 4
Proszę o pomoc co jest powodem tego, że sprzęt nie chce iść szybciej(nie ma blokady obrotów)...Z góry wielkie dzięki..Pzdr.
Pojawił się nowy problem:/...motor wkręca sie do 7 tys i jakby odcina zapłon..jak motor postoi troche na wyłączonym silniku i zapale go znowu ,wkręca sie troche wyżej ale zaraz znowu tylko do 7:/ aa i w czasie jazdy cholernie przerywa..praktycznie nie da sie jeździć
zaczeło sie tak dziać jak jechałem dzisiaj ok 130kmh(niewiem jakim cudem) zaczeło się od świrowania obrotmierza..
Wie ktoÅ› o co chodzi??
Posiadam motocykl Yamaha TZR 125RR 4DL BELGARDA 1996rok
moto ma nie sprawny zawór wydechowy(pozycja cały czas otwarta) kompresje ma bardzo dobrą(zawsze pali na dotyk) na jałowym biegu wkręca się do końca czyli 13tys.
Mój problem polega na tym, że sprzęt idzie mi tylko ok 120kmh:< (przełożenie 18/51 - oryginalne dla tego modelu) może to blokada na module?? oznaczenie na module mam takie : 4DL - 00 2Y 4
Proszę o pomoc co jest powodem tego, że sprzęt nie chce iść szybciej(nie ma blokady obrotów)...Z góry wielkie dzięki..Pzdr.
Pojawił się nowy problem:/...motor wkręca sie do 7 tys i jakby odcina zapłon..jak motor postoi troche na wyłączonym silniku i zapale go znowu ,wkręca sie troche wyżej ale zaraz znowu tylko do 7:/ aa i w czasie jazdy cholernie przerywa..praktycznie nie da sie jeździć
zaczeło sie tak dziać jak jechałem dzisiaj ok 130kmh(niewiem jakim cudem) zaczeło się od świrowania obrotmierza..
Wie ktoÅ› o co chodzi??
Ostatnio edytowano 18/8/2008, 16:38 przez MAXIKING, łącznie edytowano 1 raz
-
MAXIKING - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 15/8/2008, 23:30
- Lokalizacja: WLKP
Ludzie. MAXIKING wiesz co blokuje moduł?? Moduł blokuje obroty silnika a ci sie kręci do 13tys. NIE MA BLOKADY NA MODULE. W gaźniku nie masz bo to tak samo blokuje obroty. Jedyne co to zębatki sa złej wielkości ale po co ci jechać szybciej. jak zmienisz zębatki to moc straci
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Kurwa zal... napraw ten zawór wydechowy bo jak jeszcze do tad bystrze nie skapowałeś to on nie znalazł sie od tak i po coś tam jest I PO COŚ MA SIĘ OBRACAĆ OTWIERAĆ I ZAMYKAĆ NIE STAĆ jak ci leci tylko 120 tak jak WSK i inne która go niema to trzeba żeby sie ustawił odpowiednio i kompresja osiągneła wyższy poziom co daje wiecej mocy co daje predkosc...
A co do modułu to go chyba nawet na oczy nie widziałeś...
Sam masz a nie wiesz czym jeździsz wstyd że h. nawet nie wiesz jak zawór wpływa na motocykl bez niego przekroczenie na ogól 120 było by nie możliwe tak jak jest to w starych 125 które go nie mają...
A pozatem kolego niema czegoś takiego jak TZR 125RR <- Niestety to nie CBR 600RR i nie ma 120 koni. Oznaczenia RR wogole nie ma w Yamaszkach bodajże..
A co do modułu to go chyba nawet na oczy nie widziałeś...
Sam masz a nie wiesz czym jeździsz wstyd że h. nawet nie wiesz jak zawór wpływa na motocykl bez niego przekroczenie na ogól 120 było by nie możliwe tak jak jest to w starych 125 które go nie mają...
A pozatem kolego niema czegoś takiego jak TZR 125RR <- Niestety to nie CBR 600RR i nie ma 120 koni. Oznaczenia RR wogole nie ma w Yamaszkach bodajże..
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
- HWC
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36
jest wersja TZR125RR wiem co mówię bo tak pisze na ramie..gdybym nie wiedział co to moduł to bym sie nie pytał czy może to być jego winą,że jedzie 120kmh..
Do Szafa, no ok, mam zawór niestety otwarty cały czas, no i na niskich obrotach trochę muli no ale na wysokich(od 6tys) motor dostaje dużego wigoru i idzie zacnie a mimo tego vmax mały..więc wydaję mi sie, że to moduł..bo przełożenie mam oryginalne dla tego modelu i fabryka podaje na takim przełożeniu vmax 170kmh.
Raczej nie obwiniam zaworu jeśli jest cały czas otwarty o to, że jedzie 120kmh.. Bo to, że jest cały czas otwarty daje mi niski dół i maksymalne spalanie ale nie blokuje prędkości maksymalnej.Co innego gdyby był zamknięty.
Do Szafa, no ok, mam zawór niestety otwarty cały czas, no i na niskich obrotach trochę muli no ale na wysokich(od 6tys) motor dostaje dużego wigoru i idzie zacnie a mimo tego vmax mały..więc wydaję mi sie, że to moduł..bo przełożenie mam oryginalne dla tego modelu i fabryka podaje na takim przełożeniu vmax 170kmh.
Raczej nie obwiniam zaworu jeśli jest cały czas otwarty o to, że jedzie 120kmh.. Bo to, że jest cały czas otwarty daje mi niski dół i maksymalne spalanie ale nie blokuje prędkości maksymalnej.Co innego gdyby był zamknięty.
Nie ma Boga jest Motur!
-
MAXIKING - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 15/8/2008, 23:30
- Lokalizacja: WLKP
Dyfuzor raczej jest odblokowany bo widać, że ktoś przede mną go rozcinał bo jest pełno spawów.Dławika na kolanku też nie ma.No a sam tłumik końcowy nie ma żadnej blokady..Obecnie rozglądam sie za tymi cięgnami do zaworu wydechowego,bo zawór mam sprawny ale po prostu nie mam tych linek..no a moduł to raczej jak już musiałbym poszukać odblokowany bo odblokować się tego raczej nie da:(
Nie ma Boga jest Motur!
-
MAXIKING - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 15/8/2008, 23:30
- Lokalizacja: WLKP
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości