Zobacz wątek - 600 F4i 02-04 czy 600 rr 04??

600 F4i 02-04 czy 600 rr 04??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

600 F4i 02-04 czy 600 rr 04??

Postprzez Luku » 14/8/2008, 10:39

Witam

Chciałbym uzyskac konkretne informacje dotyczące tych dwóch motocykli.
Interesuje mnie głównie roznica w kosztach eksplotacji. Podejrzewam, że przy 600rr jako że przy bardziej sportowym modelu będą one nieco większe (o ile wieksze?). Jak miał ktoś okazje dosiąść te dwa sporty to prosze też o porównanie w agresywności i stylu oddawania mocy.

dzięki z góry (jeżeli był temat to prosze bez wyzwisk ;) )
pozdro
Avatar użytkownika
Luku
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 6/5/2006, 11:47
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)


Re: 600 F4i 02-04 czy 600 rr 04??

Postprzez kagiva » 14/8/2008, 11:00

Luku napisał(a):dzięki z góry (jeżeli był temat to prosze bez wyzwisk ;) )

A ja proszę o korzystanie z wyszukiwarki ;)
pozdro
a'propos na stronie ścigacz.pl masz opisane wszystkie modele CBR i to szczegółowo.
only god can judge me
Avatar użytkownika
kagiva
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
Lokalizacja: wschód

Postprzez YZF R1 » 14/8/2008, 11:24

Nie ma głupich odpowiedzi są tylko głupie pytania... koszty będziesz miał takie same....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Luku » 14/8/2008, 13:35

pytanie o koszty eksploatacji (spalanie, trwałość, niezawodność) głupie chyba nie jest... spodziewałem sie odpowiedzi związanej z tematem ale skoro tak uważasz to pozdro...
Avatar użytkownika
Luku
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 6/5/2006, 11:47
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)

Postprzez YZF R1 » 14/8/2008, 13:51

Luku nic nie widzę w pytaniu na temat niezawodności i trwałości pytasz wyraźnie o koszt eksploatacji a ta jest taka jak Ci napisałem wcześniej czy to F4 czy R6 czy ZX6R czy GSXR600 koszty są prawie takie same jesli nie masz konkretnej kosztownej awarii lejesz tyle samo gumy wymieniasz tak samo hamulce płyny oleje to wszystko wymieniasz w takich samych odstępach czasu zużywają się tak samo! dlatego uważam twoje pytanie za troszkę nie mądre i tyle.... nie gniewaj się, pozdrawiam
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez masino » 14/8/2008, 14:15

I naprawde użyj wyszukiwarki nawet do poszczególnych motocykli, bo uwierz że dla wielu na tym forum nie chce się powtarzać w kółko tego samego...
Avatar użytkownika
masino
Świeżak
 
Posty: 215
Dołączył(a): 12/7/2008, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Flow » 14/8/2008, 15:16

:) no troche zle chlop sformuował pytanie :) ale racja o tych motocyklach sporo bylo,a tak wogole to ja rr do 05r bym ni brał,poczytaj sobie o tym,jest tu sporo tego,buziaczki,pozdraFFiam,loFFciam itd :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez greddy » 14/8/2008, 19:31

rr agresywniejsza.spora grupa ludzi ma o f4 opinie -"stoi w miejscu, nie jedzie", gdyz liniowo oddaje moc. I kto tu spamuje panowie? :lol: :lol:
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez asmodeusz » 15/8/2008, 09:30

Dla mnie to zaleta, że oddaje moc liniowo, Kieł przydaje się na torze,a na naszych Polskich drogach, gdzie leży piach i inne kupy na zakrętach, stabilność i pewność, że nagle Ci dupy nie zarzuci to dużo. Chyba, że jesteś mistrzem prostej......

xD

RR agresywniejsza, f4i to bardziej pod turystykę. Jeśli można ją nazwać turystą :D
Avatar użytkownika
asmodeusz
Świeżak
 
Posty: 207
Dołączył(a): 28/3/2008, 10:27
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablomotors » 15/8/2008, 16:47

Zależy do czego motocykla potrzebujesz. Jak do polatania po mieście to 600rr, a gdy od czasu do czasu wyjeżdżasz w trasę bierz f4.
pzdr. :D
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez Luku » 15/8/2008, 23:01

dzieki za rady ;) wlasnie interesuje mnie tez ta różnica w agresywnosci... ale to juz trzeba osobiscie sprawdzić ;) a czy słyszał ktoś cokolwiek o wadach rr'ek 03 i 04?? bo nie chce rozsiewać plotek ale obiło mi sie o uszy że było coś nie tak z zawieszeniem czy to prawda?
Avatar użytkownika
Luku
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 6/5/2006, 11:47
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)

Postprzez HWC » 16/8/2008, 13:39

A jakie to ma znaczenie ?

Osobiście moje zdanie jest takie że twoje pytania są tak głupie że nie warto na nie odpowiadać Tak pewnie pomyśli większość co tu weszła...

Wyraźnie widać że nie masz określonego celu w kupnie motocykla więc go nie kupuj jak nie wiesz co kupujesz i pytasz się tutaj z myślą ze ktoś po raz enty ci odpisze kiedy wszystko jest w internecie ja oswoim modelu znalazłem wszystko. Takie moje zdanie.

Ja kupie i tak swój motocykl który jest moim celem choć by silniki co 5 tys trzeba wymieniać sypał sie itp itd.


PS: Może wybieżemy sie autobusem do ciebie całą załogą ścigacz.pl żeby ci powiedzieć który motor będzie dla ciebie w sam raz nie oczekując za to zapłaty? Czy raczysz sam poszukać ? Bo takie mało konkretne pytania z dupy wziete są nie potrzebne tutaj...

Tak cie to widze interesuje że nawet chyba nie wiesz jakie są podmodele tego motocykla i cyzm sie róznią.

O wyjscie do sklepu też bedziesz pytał nas ?

pozdrawiam
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36

Postprzez Luku » 17/8/2008, 17:32

No ja Ciebie również pozdrawiam HWC, a tak swoją drogą zaobserowalem na forum niezbyt miłe zjawisko... tworzącą sie grupe "mądrali" prześcigających sie w coraz bardziej ordynarnych i hamskich postach nie wnoszących zupelnie niczego do danego tematu. Może i moje pierwsze pytanie nie było dobrze sformułowane, ale drugie odnośnie niedopracowań zawieszeń w pierwszych dwóch latach produkcji rr'ek było prawidłowe i nadal czekam na konkretną odpowiedź potwierdzającą lub odrzucającą tą informacje.

pozdrawiam (szczególnie kolege HWC)
Avatar użytkownika
Luku
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 6/5/2006, 11:47
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)

Postprzez YZF R1 » 18/8/2008, 11:08

Hej cóż co do wad w cebrach 03-04 nic nie słyszałem a koledzy jeżdżą na tych motocyklach i nic nie mówią w tym temacie może słyszałeś opinię osoby która kupiła uszkodzoną przez poprzedniego właściciela motocykl. często tak jest ze ktoś kupi padaczkę która mu się sypie i rozpowiada jaki to kiepski motocykl... Jeśli chodzi o wady zawieszenie w tych modelach to ja nic nie słyszałem od użytkowników tego motocykla pozdrawiam.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez KzK7652 » 18/8/2008, 13:22

ja wlasciewie to slyszalem na odwrot o zawieszeniu hondy ze jest very good o "-" nic nie slyszalem :P a pozatym ja biore cbr600rr a nie ja poczadkowo chcialem f4i Sport ale to kwestia inwidualna jak to powiedzial "pablomotors" na miasto rr-ka a jak czasem smigasz w trase to f4 a zobacz f4i-Sport tez ladne moto i tansze od rr-ki 8) pozdro
przecinaki mą miłością
Avatar użytkownika
KzK7652
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 11/8/2008, 12:57
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Flow » 20/8/2008, 12:02

na miasto rr? polecacie? to dobzi jestescie,duzy promien skretu i sportowa pozycja nie powinna byc polecana na korki i małe uliczki w miescie...ale skoro tak uwazacie :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 20/8/2008, 15:07

Flow a ty po mieście nie jeździsz daytoną...?
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Flow » 20/8/2008, 16:25

no jezdze głownie po miescie,ale bym jej nie polecał na miasto np zamiast f4 a co dopiero RR 600,meczący jest ten motocykl na miasto,tzn ja tam lubie hardkor i kocham sportowe motocykle dlatego moge sie meczyc,ale szczerze daytona ma wygodniejsza pozycje i jest węzsza przez co jest bardziej poreczna plus to ze ma mniejszy promien skretu co w rr przeszkadzalo(na poczatku) , jesli ktos uwielbia sporty typowe i mimo łomonia w krzyzu chce na tym jezdzic to jasne,ale takie ogolne "polecanie" RR jako motocykl na miasto to niebardzo.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez temat09 » 20/8/2008, 23:25

Bierz R1 !!!
600 rr
temat09
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 4/7/2007, 22:24

Postprzez YZF R1 » 21/8/2008, 10:25

hehe a widzisz kolego ja też lubie Hardcore i latam R1 po mieście w Kombii 1 PC hehe ale do rzezcy kolega Jot forumowicz oczywiście był i ogladał Daytonę taką jak masz gdyż bardzo sie nią zachwyca i co mi ostatnio powiedział! że po przymiarce na Daytona i 600RR Honda zdecydowanie wygodniejsza lepsza pozycja samo siedzenie jest zdecydowanie wygodniejsze itd itd takze widzisz sam śmigasz Daytopną po mieście która jest mniej wygodna od 600RR.
gdzie szukać logiki....?
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr