Zobacz wątek - MISTRZOSTWA EUROPY TOR POZNAŃ
NAS Analytics TAG

MISTRZOSTWA EUROPY TOR POZNAŃ

Chcesz zaprosić innych na imprezę? Nie zapomnij dodać jej do Kalendarium: http://www.scigacz.pl/Dodaj,impreze,3058.html i zapostować na https://www.facebook.com/zloty.imprezy
Byłeś na zlocie i chcesz się podzielić wrażeniami?
_________

MISTRZOSTWA EUROPY TOR POZNAŃ

Postprzez slawekbrodziak » 13/8/2008, 12:32

Witam wszystkich
w dniach 20-21.09.2008r odbędzie się runda pucharu Europy, do poznania zjedzie czołówka europejskich zawodników, szykują się nie lada emocje. Więcej info. na stronie AUTOMOBILKLUBU WLKP. zapraszam wszystkich motocyklistów, i zainteresowanych
jak pić to wódke, jak palić to blanty, jak jeżdzić to 200 km/h
Avatar użytkownika
slawekbrodziak
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15/1/2007, 18:57


Postprzez kravec » 13/8/2008, 21:47

to sa żarty czy serio?

i pucharu europy w czym?
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Kam25 » 13/8/2008, 23:03

20-21.09.2008 Motocyklowy Puchar EUROPY
Kam25
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 9/6/2008, 15:25
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez kravec » 13/8/2008, 23:42

w czym?
w supermoto (wiem ze głupi przykład ale tak mi sie napatoczyło)?
w supersportach?

czy ja zle rozumuje moze?
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Lovtza » 20/8/2008, 21:24

To jest Puchar Europy wyścigów motocyklowych, gdzie rozgrywane są zawody w następujących kategoriach: 125cc, 250cc, SSP, Stocksport 600 i Stocksport 1000. Do tej pory w pucharze tym w klasie Stocksport 1000 startowali z Polaków: Marek oraz Paweł Szkopek, a także Marcin Walkowiak. Nota bene Paweł Szkopek zdążył już wygrać ten puchar:
http://www.scigacz.pl/Pawel,Szkopek,zwy ... ,6419.html
<i><b>"A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć..."</b></i>

<b><i><a href="http://zmija.riderblog.pl/">Blog Żmii</i></b></a>
Avatar użytkownika
Lovtza
Moderator
 
Posty: 879
Dołączył(a): 4/8/2006, 09:46

Postprzez mahomet84 » 1/9/2008, 19:52

Więcej niż bankowe ,że tam będę .Pozdro :D
Avatar użytkownika
mahomet84
Świeżak
 
Posty: 377
Dołączył(a): 15/6/2008, 15:12

Postprzez kark » 1/9/2008, 21:13

Filmiki zaje.b.iste !!! Pozdro. :twisted:
ZZR 600 . Suzuki GSX-R 750 ,
Kontakt SPIK - adam (kark-zzr600)
Rozpinanie i zakuwanie łancuchów DIN 520-532
ARH+
Avatar użytkownika
kark
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 12/5/2007, 11:19
Lokalizacja: Wlkp.



Powrót do Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr