Zobacz wątek - Płytka, Yamaha R1
NAS Analytics TAG

Płytka, Yamaha R1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez tomekd » 25/9/2008, 01:56

Nie roznia sie,ale to golym okiem.

Nie sa to czesci ktore mozna zamienic.Wynika to z procesu produkcyjnego,tzn gorna i dolna czas sa zlozone razem do kupy i w ten sposob sa wykonane powierzchnie slizgowe .Zamienienie czesci powoduje ze luzy trafia szlak ( lozyskowanie walkow rozrzadu)itd,na dodatek na zlaczeniu dolu i gory moze byc "zab",po prostu kaszana.

Yamaha,ani tez inne firmy z podobnie wykonanymi glowicami nie oferuja "dekielkow" jako czesci zamiennych z wyzej wymienionych powodow.

Poza tym, umowmy sie jezeli gorna czesc byla zniszczona to ciezko mi uwiezyc ze dol byl w dobrym stanie.Klasyczny brak olejania w tym punkcie silnika.Pytanie dlaczego ? Nie jest to normalne zuzycie.

Co do cykania, duza ilosci wczesnych rocznikow R1 miala zbyt luzne prowadnice zaworowe,czy ten halas pochodzi z lewej strony glowicy ?
Niewystarczajacy doplyw oleju w okolice krzywka walku/szklanka moze byc tez przyczyna tego typu dzwieku.

Tak jak wczesniej zaznaczylem,twoj mechanik nie ma pojecia o tego typu silnikach.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago


Postprzez xroot99 » 25/9/2008, 06:16

Witam Kolege "tomekd" i pozostałych forumowiczów

Tak owe cykanie jest słyszalne z lewej strony w okolicy głowica-alternator.
Czy te postuki mogą być też spowodowane luzami na sworzni?
xroot99
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/6/2008, 08:26


Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê