ZX-10 Ninja <1988> a ZZR-1100 <1993> Pytanie ...
Posty: 13
• Strona 1 z 1
ZX-10 Ninja <1988> a ZZR-1100 <1993> Pytanie ...
Witam mam pytanko do znajÄ…cych temat
Otóż mam ZX-10 Ninje z 1988 roku padła mi głowica macie na sprzedaż ???
Jeśli nie to trudno się mówi
Pytanie moje jest takie czy silnik z ZZr-1100 podpasuje w bude od ZX-a ??? chodzi o mocowania uchwyty itp na oko silniki są identyczne ale z doświadczenia wiem że to co wydaje sie identyczne nie pasuje ;/
Czekam na jakąś pomoc w tym temacie silnika nie opłaca mi się remontować w tych pieniadzach mam do kupienia silnik do zzry///

Otóż mam ZX-10 Ninje z 1988 roku padła mi głowica macie na sprzedaż ???

Pytanie moje jest takie czy silnik z ZZr-1100 podpasuje w bude od ZX-a ??? chodzi o mocowania uchwyty itp na oko silniki są identyczne ale z doświadczenia wiem że to co wydaje sie identyczne nie pasuje ;/
Czekam na jakąś pomoc w tym temacie silnika nie opłaca mi się remontować w tych pieniadzach mam do kupienia silnik do zzry///
- stinkyxbr
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 16/3/2008, 10:36
- Lokalizacja: Wrocław
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
wymiana ci nic nie da bo kawasaki zrobilo gowno z zaworami w kazdym modelu,po prostu zrobili je zza miekkiego materialu,i to ssace zawory ci powpadaly prawda?musisz dorobic zawory u paradowskiego on ma dobre prawdopodobnie i wymienic
xxxx
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
a skad wiesz czy nie byly one juz wymieniane?dopiero jakos w 99r poprawili material,a tak to robili zza miekkiego materialu i jak ktos lubil sobie czasami złyzkowac motocykl to musial sie liczyc ze mu ssace zawory powpadaja,moj kumpel w calkiem nowym zx11 wymienial je 3 razy az w koncu sie pozbyl padaki,robilem w servisie 5 lat i wiecznie nam przywozili albo caly motocykl albo sama glowice zeby ssaki wymienic
xxxx
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
"stinkyxbr" i jak udalo Ci sie zrobic ta Kawe, i czy mozesz opisac jakie sa objawy takiej awarji zo miales z tymi zaworami?? bo ja mam problem taki ze na jedynce i dwojce jeszcze chodzi a na wyzszych biegach to przerywa, tak a na luzie to do 8 tys sie kreci i potem strzelaz z tłumika
mam zx10 tomcat 89
jak sadzisz czy to tez zawory??
kupilem go w takim stanie gazniki wyregolowane i zawory tez ustawione ale przyznam ze "tabletki" zaworowe juz trzeba bylo duzo scieniowac
aaaa i jeszcze jedno jak sie tu przestawia zaplon bo moze to jego wina
dzieki z gory
mam zx10 tomcat 89
jak sadzisz czy to tez zawory??
kupilem go w takim stanie gazniki wyregolowane i zawory tez ustawione ale przyznam ze "tabletki" zaworowe juz trzeba bylo duzo scieniowac
aaaa i jeszcze jedno jak sie tu przestawia zaplon bo moze to jego wina
dzieki z gory
- szefx
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 29/9/2008, 10:34
- Lokalizacja: Bydzia
Nie to nie zawory kolego mam teraz to samo mamzałożoną aktualnie nową głowice z idealnymi zaworkami mam to samo na niskich biegach super idzie na wyższych przerywa nie można go rozpędzić 140 na 6 biegu to max opcja wg mnie jest jedna moduł zapłonowy pada ewentualnie sprawdź membramy w gaźnikach bede robił jeszcze synchro gaźnikow moze cos sie zmieni aha i zmierz kompresje w cylindrach w kawach jesli jest nierówne minimum o trójke w porównaniu z innymi garami szykuje sie remont ;/ u mnie jest zaczynająć od pierwszego cylnidra 11 7,5 5 11
a było 11,5 na wszystkich i wtedy zx szedł prawie 300!!!

- stinkyxbr
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 16/3/2008, 10:36
- Lokalizacja: Wrocław
stinkyxbr napisał(a):Nie to nie zawory kolego mam teraz to samo mamzałożoną aktualnie nową głowice z idealnymi zaworkami mam to samo na niskich biegach super idzie na wyższych przerywa nie można go rozpędzić 140 na 6 biegu to max opcja wg mnie jest jedna moduł zapłonowy pada ewentualnie sprawdź membramy w gaźnikach bede robił jeszcze synchro gaźnikow moze cos sie zmieni aha i zmierz kompresje w cylindrach w kawach jesli jest nierówne minimum o trójke w porównaniu z innymi garami szykuje sie remont ;/ u mnie jest zaczynająć od pierwszego cylnidra 11 7,5 5 11a było 11,5 na wszystkich i wtedy zx szedł prawie 300!!!
Jeśli tuz przed wymianą zaworów to może ktoś źle dotarł nowe i kompresja ucieka przez nie, jeśli chcesz sprawdzić pierścienie zrób próbę olejową.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
objawy sa takie ze coraz gorzej ci motocykl bedzie odpalal,coraz dluzej bedziesz musial nim na zimnym silniku chechlac zeby ci odpalil az w koncu przejdziesz do odpalania go z pychu a potem juz wogole nie odpali,a zaplonu nie przestawisz...
xxxx
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości