Zobacz wątek - ZX-10 Ninja <1988> a ZZR-1100 <1993> Pytanie ...

Reklama

NAS Analytics TAG

ZX-10 Ninja <1988> a ZZR-1100 <1993> Pytanie ...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ZX-10 Ninja <1988> a ZZR-1100 <1993> Pytanie ...

Postprzez stinkyxbr » 7/8/2008, 23:32

Witam mam pytanko do znających temat :)
Otóż mam ZX-10 Ninje z 1988 roku padła mi głowica macie na sprzedaż ??? :D Jeśli nie to trudno się mówi
Pytanie moje jest takie czy silnik z ZZr-1100 podpasuje w bude od ZX-a ??? chodzi o mocowania uchwyty itp na oko silniki są identyczne ale z doświadczenia wiem że to co wydaje sie identyczne nie pasuje ;/

Czekam na jakąś pomoc w tym temacie silnika nie opłaca mi się remontować w tych pieniadzach mam do kupienia silnik do zzry///
stinkyxbr
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/3/2008, 10:36
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez fajerstarter » 8/8/2008, 05:13

a co ci konkretnie padlo?zawory ssace juz daly dupy?
xxxx
Avatar użytkownika
fajerstarter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 357
Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
Lokalizacja: warszawa

Postprzez stinkyxbr » 8/8/2008, 10:36

Zawory ssące powchodziły w gniazda luz zaczął sie kasować brak kompresji itp zawory mam wyjęte żyletki ;/ słyszałem ze to przypadłość tego zx-a
stinkyxbr
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/3/2008, 10:36
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez YZF R1 » 8/8/2008, 13:07

Silnik z ZZRa nie pasuje do ZXa na bank...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fajerstarter » 8/8/2008, 18:34

wymiana ci nic nie da bo kawasaki zrobilo gowno z zaworami w kazdym modelu,po prostu zrobili je zza miekkiego materialu,i to ssace zawory ci powpadaly prawda?musisz dorobic zawory u paradowskiego on ma dobre prawdopodobnie i wymienic
xxxx
Avatar użytkownika
fajerstarter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 357
Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
Lokalizacja: warszawa

Postprzez YZF R1 » 8/8/2008, 22:03

z tymi zaworami że gówno w każdym modelu to bym polemizował...kolega jak pisze ma motocykl z 88 roku gdyby było takie gówno to by się to stało 10 lat wcześniej
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fajerstarter » 9/8/2008, 07:53

a skad wiesz czy nie byly one juz wymieniane?dopiero jakos w 99r poprawili material,a tak to robili zza miekkiego materialu i jak ktos lubil sobie czasami złyzkowac motocykl to musial sie liczyc ze mu ssace zawory powpadaja,moj kumpel w calkiem nowym zx11 wymienial je 3 razy az w koncu sie pozbyl padaki,robilem w servisie 5 lat i wiecznie nam przywozili albo caly motocykl albo sama glowice zeby ssaki wymienic
xxxx
Avatar użytkownika
fajerstarter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 357
Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
Lokalizacja: warszawa

Postprzez stinkyxbr » 11/8/2008, 21:28

dokładnie ssące powpadały :( natomiast kupiłem głowice w rześkim stanie zobacze jak to bedzie a co do silnika zzry czym się różni od zx-a ??
stinkyxbr
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/3/2008, 10:36
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez szefx » 29/9/2008, 11:05

"stinkyxbr" i jak udalo Ci sie zrobic ta Kawe, i czy mozesz opisac jakie sa objawy takiej awarji zo miales z tymi zaworami?? bo ja mam problem taki ze na jedynce i dwojce jeszcze chodzi a na wyzszych biegach to przerywa, tak a na luzie to do 8 tys sie kreci i potem strzelaz z tłumika

mam zx10 tomcat 89

jak sadzisz czy to tez zawory??

kupilem go w takim stanie gazniki wyregolowane i zawory tez ustawione ale przyznam ze "tabletki" zaworowe juz trzeba bylo duzo scieniowac

aaaa i jeszcze jedno jak sie tu przestawia zaplon bo moze to jego wina

dzieki z gory
szefx
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29/9/2008, 10:34
Lokalizacja: Bydzia

Postprzez stinkyxbr » 29/9/2008, 22:12

Nie to nie zawory kolego mam teraz to samo mamzałożoną aktualnie nową głowice z idealnymi zaworkami mam to samo na niskich biegach super idzie na wyższych przerywa nie można go rozpędzić 140 na 6 biegu to max opcja wg mnie jest jedna moduł zapłonowy pada ewentualnie sprawdź membramy w gaźnikach bede robił jeszcze synchro gaźnikow moze cos sie zmieni aha i zmierz kompresje w cylindrach w kawach jesli jest nierówne minimum o trójke w porównaniu z innymi garami szykuje sie remont ;/ u mnie jest zaczynająć od pierwszego cylnidra 11 7,5 5 11 :( a było 11,5 na wszystkich i wtedy zx szedł prawie 300!!!
stinkyxbr
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/3/2008, 10:36
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Raczek_6 » 29/9/2008, 22:38

stinkyxbr napisał(a):Nie to nie zawory kolego mam teraz to samo mamzałożoną aktualnie nową głowice z idealnymi zaworkami mam to samo na niskich biegach super idzie na wyższych przerywa nie można go rozpędzić 140 na 6 biegu to max opcja wg mnie jest jedna moduł zapłonowy pada ewentualnie sprawdź membramy w gaźnikach bede robił jeszcze synchro gaźnikow moze cos sie zmieni aha i zmierz kompresje w cylindrach w kawach jesli jest nierówne minimum o trójke w porównaniu z innymi garami szykuje sie remont ;/ u mnie jest zaczynająć od pierwszego cylnidra 11 7,5 5 11 :( a było 11,5 na wszystkich i wtedy zx szedł prawie 300!!!


Jeśli tuz przed wymianą zaworów to może ktoś źle dotarł nowe i kompresja ucieka przez nie, jeśli chcesz sprawdzić pierścienie zrób próbę olejową.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez fajerstarter » 3/10/2008, 18:55

objawy sa takie ze coraz gorzej ci motocykl bedzie odpalal,coraz dluzej bedziesz musial nim na zimnym silniku chechlac zeby ci odpalil az w koncu przejdziesz do odpalania go z pychu a potem juz wogole nie odpali,a zaplonu nie przestawisz...
xxxx
Avatar użytkownika
fajerstarter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 357
Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
Lokalizacja: warszawa

Postprzez 79robert » 21/8/2013, 18:30

jeśli niechce wyrzej się wkrecac to tak jak umnie poziom paliwa w gazniku trzeba zmienić bo na wysokich obrotach brakóje jej paliwa i wyglada jak by strzelala ia ona po prostu nie ma tyle wachy co trzeba
79robert
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28/4/2013, 09:03



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości




na gr