Zobacz wątek - Wymiana prawka
NAS Analytics TAG

Wymiana prawka

Przepisy, prawo
_________

Wymiana prawka

Postprzez Blaza89 » 7/8/2008, 17:03

Jak to jest mam juz kat B w srode mam egzamin na A i czy wymiana prawka nastepuje w urzedzie oddaje stare dostaje nowe czy jakos inaczej?


2 pytanie.
Mam kolesia ktory zaliczyl kurs w szkole jazdy ale nie zapisal sie do WORD'u jest na to jakis ograniczony czas?. Juz z rok minal a od stycznia nowe przepisy wchodza jak to jest bedzie musial robic ponownie kurs czy nie?
Ride to die
Only the good Die Young
Avatar użytkownika
Blaza89
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 1/6/2008, 21:19
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Abonic » 7/8/2008, 17:45

Jak zdasz egzamin to czekasz okolo 2 tygodnie (mozna dzwonic i sie dopytywac czy juz jest) i idziesz do wydzialu komunikacji ze starym prawkiem i oplata (70 pln w kasie wk), oddajesz stare, dostajesz nowe.

Nie musi robic kursu od nowa, musi skompletowac wszystkie dokumenty i zapisac sie na egzamin, kurs jest wazny... w sumie nie wiem ile ale na pewno wiele lat
CBR 600 F4i sport
Avatar użytkownika
Abonic
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 11/5/2008, 15:59
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Gs-stefan » 8/8/2008, 10:07

chyba zle troche mowisz ... wiem ze jesli np zdasz w wordzie teorie a prakyki nie to teoria jest wazna 1 miesiac i muszisz zaliczyc praktyke w ten miesiac jesli nie chcesz zdawac na nowo ale nie mam pojecia jak jest z tym w szkole jady ile jest wazne
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Abonic » 8/8/2008, 10:39

Szkola jazdy to co innego, jak jest kurs ukonczony to nie trzeba go powtarzac, a kolega mowi ze nie zapisal sie do WORDU wiec nie mial zaliczonych nawet testow wiec nie ma problemu z ich waznoscia
CBR 600 F4i sport
Avatar użytkownika
Abonic
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 11/5/2008, 15:59
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Gs-stefan » 8/8/2008, 11:44

no to tak jak mowisz to jest prawda :) bo ja zdalem we wtorek egzamin w wordzie :) za 1 razem ^^
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez cman » 8/8/2008, 12:53

Kurs jest ważny bezterminowo.
Zdana teoria jest ważna 6 miesięcy.
cman
Świeżak
 
Posty: 215
Dołączył(a): 4/10/2006, 13:14

Postprzez Urbud » 11/8/2008, 12:45

Witam.
Sorki ze sie wtrace to tematu ale nie chcem zakladac nowego.
Czy mogl by ktos podac strone, gdzie wpisuje sie imie, nazwisko i pesel i Wiadomo czy prawko zostalo wydane.Wiem ze bylo ale jakos nie moglem znalesc.
Z gory dzieki za odpowiedz.
Motorynka>Skuter>Simson>Suzuki rg80>obecnie GPZ 500s
Avatar użytkownika
Urbud
Świeżak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:31
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Blaza89 » 11/8/2008, 15:34

Ride to die
Only the good Die Young
Avatar użytkownika
Blaza89
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 1/6/2008, 21:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Urbud » 12/8/2008, 17:32

Dzieki, ale nie dziala cos ta strona
Motorynka>Skuter>Simson>Suzuki rg80>obecnie GPZ 500s
Avatar użytkownika
Urbud
Świeżak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:31
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Blaza89 » 12/8/2008, 17:43

Mi śmiga wszystko dobrze sprawdzalem kilka razy wiec nie wiem czemu tobie nie otwiera. Wywala ci jakis blad czy jak?
Ride to die
Only the good Die Young
Avatar użytkownika
Blaza89
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 1/6/2008, 21:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Abonic » 12/8/2008, 17:48

Zanim sie zaladuje, to u mnie wyskakuje okienko zeby zaakceptowac certyfikat, sprawdz czy nie masz jakichs zabezpieczen przed wchodzeniem na podejrzane strony ;)
CBR 600 F4i sport
Avatar użytkownika
Abonic
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 11/5/2008, 15:59
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez martix » 12/8/2008, 21:34

Mnie oddali stare prawko. Tylko ucięli jeden róg :D
martix
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 9/5/2007, 14:44

Postprzez Urbud » 13/8/2008, 15:23

Juz wszystko ok :)
Pozdrawiam
Motorynka>Skuter>Simson>Suzuki rg80>obecnie GPZ 500s
Avatar użytkownika
Urbud
Świeżak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:31
Lokalizacja: Brzeg



Powrót do Prawo



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości




na gr