Zobacz wątek - Ładowanie HONDA CB 500 part II- jak poznać czy altek/regulat
NAS Analytics TAG

Ładowanie HONDA CB 500 part II- jak poznać czy altek/regulat

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Ładowanie HONDA CB 500 part II- jak poznać czy altek/regulat

Postprzez adrianCB » 31/7/2008, 21:19

Witam Koledzy
Tak jak w temacie ,wracam już do dawnego tematu. Kiedyś uciekło mi ładowanie, ale tylko przy włączonych światłach... później wszystko wróciło do normy a obecnie ZERO ładowania... koledzy jak poznać czy do końca się spieprzył regulator napięcia, czy może alternator, a może jakiś kabel od alternatora do regulatora, gdzie mierzyć, jakie wartości?? Będę bardzo wdzięczny..bo chcę kupić regulator za 250zł a to wiadomo... nie mało. Pozdrawiam
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Gs-stefan » 1/8/2008, 08:10

ja mierzylem u siebie na akumulaorze bez wlaczonego silnika i z wlaczonym zrob tak samo :)
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun


Postprzez adrianCB » 1/8/2008, 11:14

Napięcie na aku wiem jak sprawdzić. Zastanawiam sie tylko czy winę za brak ładowania ponosi regulator napięcia czy alternator. Czy ktoś wie jak poznać które z tych rzeczy jest wadliwe??
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez PavloRBR » 1/8/2008, 22:27

zobacz regulator z tego co wiem to hondy maja regulator taki zalany jak by gumą ... koledze jak padł w CBR to az go rozwaliło i sfajczyło na oko moznja było zobaczyć... pradopodobnie na 99% regulator Ci siedzi bo alternator sam w sobie sie nie powinniem popsuc bo działa on na innej zasadzie niż w samochodzie czyli bez szczotek itp jest bez obsługowy a za stabilizacje prądu na 12V odpowiada własnie NEODYMOWY REG. NAPIECIA...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez adrianCB » 2/8/2008, 00:07

No też tak myślę że to regulator, bo sprawdziłem wszystkie kable są ok, jak podpinam się pod kable od alternatora to miernik szaleje do 20kilku V więc alternator też raczej ok. U mnie powstało tylko drobne pęknięcie...i właśnie myslałem od czego...tak jakby ktoś nożem zahaczył... Może ktoś ma do sprzedania taki regulator?? Bo na larssonie jest za 220zł. Pozdrawiam
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr