Kupno uszkodzonej Yamahy xj 600 88r. - czy warto
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kupno uszkodzonej Yamahy xj 600 88r. - czy warto
Witam wszystkich serdecznie.
W końcu na mnie przyszła pora aby pokazać się na tym forum.
Na pewno z czasem poznamy się dość dobrze ale tymczasem mam pewien problem.
Otóż wczoraj zaopatrując się u mechanika w części do moich staruszków zobaczyłem ciekawą Yamahę xj 600 chyba 51J rok rok 88. Właściciel wstawił ją do naprawy bo pomieszał sporo w elektryce i okazało się że cała wiązka jest do wymiany. Dodatkowo dowiedziałem się, że moto jest na sprzedaż za ok 1,5-2tyś. Problem w tym, że o ile znam ten model to alternator mieści się po lewej stronie za cylindrem, w tym modelu natomiast mieści się on z boku silnika po lewej stronie. Wie ktoś może czy w tej wersji były montowane 2 rodzaje silnika, czy może silnik mógł być wstawiony od innego modelu? Kolejne pytanie: jaki może być koszt zmiany kompletnej wiązki I ostatnie: sądzicie że warto ją kupić za te pieniądze i się w to bawić? oczywiście nie mam zdjęć ale po dokładniejszych oględzinach stwierdzam że stan jest całkiem niezły jak na ten wiek, silnik suchy, napęd ok, malowanie oryginalne, rama lekko zaczyna rdzewieć ale to da się zrobić opony do wymiany. Przepraszam za rozpisywanie się i proszę o pomoc.
W końcu na mnie przyszła pora aby pokazać się na tym forum.
Na pewno z czasem poznamy się dość dobrze ale tymczasem mam pewien problem.
Otóż wczoraj zaopatrując się u mechanika w części do moich staruszków zobaczyłem ciekawą Yamahę xj 600 chyba 51J rok rok 88. Właściciel wstawił ją do naprawy bo pomieszał sporo w elektryce i okazało się że cała wiązka jest do wymiany. Dodatkowo dowiedziałem się, że moto jest na sprzedaż za ok 1,5-2tyś. Problem w tym, że o ile znam ten model to alternator mieści się po lewej stronie za cylindrem, w tym modelu natomiast mieści się on z boku silnika po lewej stronie. Wie ktoś może czy w tej wersji były montowane 2 rodzaje silnika, czy może silnik mógł być wstawiony od innego modelu? Kolejne pytanie: jaki może być koszt zmiany kompletnej wiązki I ostatnie: sądzicie że warto ją kupić za te pieniądze i się w to bawić? oczywiście nie mam zdjęć ale po dokładniejszych oględzinach stwierdzam że stan jest całkiem niezły jak na ten wiek, silnik suchy, napęd ok, malowanie oryginalne, rama lekko zaczyna rdzewieć ale to da się zrobić opony do wymiany. Przepraszam za rozpisywanie się i proszę o pomoc.
Yamaha XJ 900
Jawa 250 Perak 62r.
Jawa 250 Perak 62r.
- orbais
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/7/2008, 11:30
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Ja bym kupił za takie pieniądze jak nie jest zchetana ostro to byłby fajny moto aby w nim posiedzieć pozasezonem części jeszcze są do niego dostępne tylko z tą wiązką trzeba by zdobić porządek bo to podstawa aby moto było bezawaryjne. Co do dekla to nie mam pojęcia....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
No właśnie dlatego chcę ją kupić tylko ta wiązka mnie martwi (nie wiem jaki to może być koszt aby ja naprawić bo sam tego nie zrobię raczej).
Moto nie wygląda na katowane, w sumie do wymiany są tylko opony i pewnie olej, zimą pomalowałbym tylko ramę bo ma tendencje do rdzewienia i powymieniałbym wszystkie uszczelki i uszczelniacze, napęd jeszcze pochodzi.
Dekiel to mniej ważna sprawa, ważne, że silnik wygląda nieźle, żadnych wycieków, uszkodzeń(niestety nie mogę odpalić i sprawdzić jak chodzi) Wydechy też o dziwo w więcej niż dobrym stanie.
Dodam jeszcze, że moto przerobione jest na nekeda (ale właściciel ma oryginalną owiewkę z reflektorem, błotnik i zegary) także wygląda naprawdę nieźle
Moto nie wygląda na katowane, w sumie do wymiany są tylko opony i pewnie olej, zimą pomalowałbym tylko ramę bo ma tendencje do rdzewienia i powymieniałbym wszystkie uszczelki i uszczelniacze, napęd jeszcze pochodzi.
Dekiel to mniej ważna sprawa, ważne, że silnik wygląda nieźle, żadnych wycieków, uszkodzeń(niestety nie mogę odpalić i sprawdzić jak chodzi) Wydechy też o dziwo w więcej niż dobrym stanie.
Dodam jeszcze, że moto przerobione jest na nekeda (ale właściciel ma oryginalną owiewkę z reflektorem, błotnik i zegary) także wygląda naprawdę nieźle
Yamaha XJ 900
Jawa 250 Perak 62r.
Jawa 250 Perak 62r.
- orbais
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/7/2008, 11:30
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
to w takim razie jeszcze raz dokładnie ją obejrzę i jak nie dopatrzę się innych uszkodzeń to zdecyduję się na spędzenie kilku wieczorów ze schematem. Dzięki za rady i pozdrawiam
Yamaha XJ 900
Jawa 250 Perak 62r.
Jawa 250 Perak 62r.
- orbais
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/7/2008, 11:30
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Za 1500 do 2000 to kup ją, napraw, polatasz dopóki całkiem się nie rozleci a potem daj dzieciom do zabawy 

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości