Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez niccq » 27/5/2010, 16:27

hmm, nie wiem moze to i wina wydechu, bo motor osiaga pelna moc przy zestawie tuningowym jak sie wymieni tez tlumik na tuningowany.
ale moze masz po prostu zebatke na moc, czyli przyspieszenie.;p
nie jestem pewien, ale powinna sie kreci powyzej tych 10k.
moja osobiscie ,70 ccm na luzie kreci sie za 12 tys ;D
Lewa w górę!
niccq
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2/5/2010, 19:43
Lokalizacja: okolice WWl


Postprzez Mateusz149 » 27/5/2010, 16:58

niccq a co ma zebatka do obrotow heh ;) Wieksza dysza jest w gazniku ? Sprawdz czy dobrze wyregulowany gaznik. Jesli to nie pomoze to trzeba zobaczyc ten tlumik.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz


Postprzez Radek9 » 27/5/2010, 19:31

Cały napęd był zmieniany (łańcuch DID), a zębatki są chyba w rozmiarze oryginalnym przynajmniej tak mówił mi sprzedawca... Więc strzelam, że jakieś 14/52 :) Jutro sprawdze dokładnie.

Co do obrotów to poprostu narazie nie "żyłuje" moto, napisałem do 10tys. obrotów bo tyle próbowałem narazie (troche przeraża mnie ten dźwięk przy górnej partii obrotów:D)

Dysza nie wiem jaka jest bo nie patrzyłem narazie do Apki (tak jak mówiłem, mam ją kilka dni).

I jeszcze jedno pytanie do was: ile może kosztować wybebeszanie dyfuzora? (rozumiem, że wtedy zostanie zdjęta ta "blokada" - bo to chyba w niej tkwi problem)
PS. Dzięki wam, że odpisaliście... ;)
Radek9
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12/6/2009, 22:03

Postprzez Mateusz149 » 27/5/2010, 21:46

Jesli zrobisz to sam to nic ;) A trudne to nie jest. Poszukaj a znajdziesz krok po kroku jak to zrobic. A specjalista wezmie jakies 30 zł. Tak mysle ;)
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Radek9 » 28/5/2010, 14:38

Mateusz149 - dzięki za pomoc.

Jeszcze jedno zauważyłem po dzisiejszej jeździe: apka na 1, 2 i 3 wkręca się do ok. 7-8tys. obrotów, a przy wyższych biegach jest już tak jak ma być czyli 10+. Czy to normalne?

Pozostaje jeszcze sprawa tego wydechu - możnaby kupić inny dyfuzor (nie zalezy mi na dźwięku, tylko na osiągach i ściągnięciu blokady), tylko nie mam zamiaru wydawać powiedzmy +600zł na wydech ;)

PS. Jak sądzisz, o ile wzrosną osiągi po zdjęciu tej blokady...
Radek9
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12/6/2009, 22:03

Postprzez Mateusz149 » 28/5/2010, 17:04

Napewno troche wzrosna :) Ja bym jednak zobaczyl ten gaznik :) Bo to wyglada na za mala dysze, jesli na nizszych biegach sie nie wkreca. Albo poprostu jest brudny ;) Odkrec bak, potem filtr powietrza i wyjmij gaznik. Potem go dokladnie wyczysc i napisz jaka masz dysze ;) Mysle, ze to pomoze.
TO NIC TRUDNEGO !! Do roboty bo pogoda super ;) hehe.
Pozdrrawiam
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Radek9 » 28/5/2010, 19:26

Dzisiaj troche pojeździłem bo własnie taka pogoda ładna ;)
I nie pójdzie więcej niż 90kmh przy obrotach 11tys.
Będe musiał zobaczyć na ten gaźnik, bo po co się ma moto męczyć :D

A jeżeli jest gaźnik tuningowy to dysza nie powinna być dostosowana do niego tzn większa?
Radek9
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12/6/2009, 22:03

Postprzez Mateusz149 » 28/5/2010, 21:07

Zalezy jaki jest ten gaznik. :) Raczej powinna. Ale kto to wie.. heh
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez KamilSiema » 29/5/2010, 09:38

Kupie filtr powietrza orginalny kompletny do Aprilia rs 50 . Pisać tutaj lub na gg 10290505 Pozdrowionka i dużo słonka .

P.S jak najszybciej
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez wojtasmazi1 » 30/5/2010, 19:38

poszukaj na allego jest ich kilka
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez KamilSiema » 31/5/2010, 08:47

własnie że nie ma bo szukam już 2 miech . Jak możesz zapuśc link aktualnej aukcji :) Będe ci bardzo wdzieczny
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez swirus2007 » 31/5/2010, 13:00

wojtasmazi1 chodzilo o to ze mozesz tez nie byc idelanie na aukcji lecz na którejsc z czesciami

PS do mojej nsrki jest cieko cos nalesc jak padnie ale dzwonisz do goscia i on przewarznie to ma
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez niccq » 31/5/2010, 19:38

witam;D
mój kolega ma taki problem..
ma apke z 98 roku.. silnik igielka;D jezdzi rewelacyjnie:)
ale problem wyglada tak.. jak moto ma zimne odpala bez zarzutu, gdy pochodzi, po jakiejs jezdzie pali tylko na ssaniu, lub z popychu,z rozrusznika nie idzie, co to moze byc?
pozdrawiam;D
niccq
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2/5/2010, 19:43
Lokalizacja: okolice WWl

Postprzez aska81 » 6/6/2010, 20:32

Witam,spalila mi sie zaroweczka wskazujaca wlaczone krotkie swiatla.Moze wiecie co tam swieci,bo chcialabym ja miec zanim to rozkrece.
I drugie pytanko. Mam zamiar kupic nowy zestaw napedowy. Zalezy mi na tym zeby motor byl bardziej zrywny niz szybki, bo wiecej jezdze po miescie niz na dluzsze trasy.Jakie najlepiej dobrac zebatki?? Mam aprilke rs 50.
Pozdrawiam.
aska81
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/3/2009, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Gora

Postprzez swirus2007 » 7/6/2010, 08:03

jak chcesz lepsze przyspieszenie to albo mniejsza a przodu lub wieksza z tyłu
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Mateusz149 » 7/6/2010, 12:06

Seryjnie jest 12 i 47 zebow chyba :) Zeby zyskac troche na przyspieszeniu ale tez nie stracic zbytnio na predkosci polecam zmniejszyc przednia zebatke o okolo 2 zeby, a tylnia ziekszyc o 2, 3 zeby :)
Co do tej zaroweczki to sprawdz w serwisowce, tam powinno pisac. Jaki to jest rocznik ?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez aska81 » 7/6/2010, 19:11

Mateusz, 2004 rocznik. Dzieki:)
aska81
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/3/2009, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Gora

Postprzez Kamilek8894 » 7/6/2010, 19:25

Ej koledzy słuchajcie jest kmin taki że nie wiem czy mój amorek nie ma już dość . Jak dałem się koleżance przejechać ona 40 i jej koleżanka 58 to ona jak sięgała do niej na palcach to mogła prawie całą stope położyc :/TRoche się zmartwiłem bo one i tak mało ważą ja też coś koło tego i nie wiem . To normalne w rs 50 ??

Słyszałem że jest jakaś regulacja twardości może ktoś wie bardziej ?
Kamilek8894
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3/2/2010, 10:50

Postprzez Mateusz149 » 7/6/2010, 21:08

Regulacji niestety nie ma. To ze dosyc mocno opada to normalne, a zuzycie amorka mozna poznac po zachowaniu w czasie jazdy :) Na dziurach np. :)


Aska81: :) Mam takie zaroweczki w garazu na wsi :) Jutro podjade i dam Ci znac :)
PozdrAwiam
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Kamilek8894 » 8/6/2010, 06:30

Wujek google mi podpowiedział że jest w nich regulacja ale nie wie dokładnie gdzie ponoć można regulowac tak jak w 125ccm :) Może ktoś jeszcze wie coś na ten temat
Kamilek8894
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3/2/2010, 10:50

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê