Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
- ..::HUBERT::..
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/7/2008, 08:46
- Lokalizacja: Kraszewo-Gaczułty
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
- ..::HUBERT::..
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/7/2008, 08:46
- Lokalizacja: Kraszewo-Gaczułty
co myślicie o tych trzech Apkach
1.http://moto.allegro.pl/item440973835_pr ... nowka.html
2.http://moto.allegro.pl/item438171249_ap ... _raty.html
4.http://moto.allegro.pl/item437323626_aprilia_rs_50.html
Mamy przyklejony temat w którym pytamy o moto z aukcji internetowych i ogłoszeń..-Movi
1.http://moto.allegro.pl/item440973835_pr ... nowka.html
2.http://moto.allegro.pl/item438171249_ap ... _raty.html
4.http://moto.allegro.pl/item437323626_aprilia_rs_50.html
Mamy przyklejony temat w którym pytamy o moto z aukcji internetowych i ogłoszeń..-Movi
- adam9565
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 12/9/2008, 13:49
- Lokalizacja: Augustów woj.Podlaskie
Mam taki amły problem, a mianowicie chciałem zwiększyć troche ilość paliwa dostarcanej do gażnika i zacząłem grzebać przy śrubie regulacji mieszanki łudząc się że wiadomości teorytyczne mi coś dadzą
i tak narobiłem że teraz motor nie zapali się inaczej niż na ssaniu i po kilku sekundach pracy gaśnie. Jak chce go wkręcić normalnie na obroty to dopiero powyżej 3000.
Wsty mi troche teraz... bo myślałem że już troche wiem a gówno wiem i czy może mi ktoś powiedzieć co zrobić żeby moto normalnie chodził i czy dam to sam rade zrobić? 



-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
Po pierwsze w to w ten sposób nigdy nie zwiększysz dopływu paliwa do cylindra...
Teraz musisz powrócić do tego co było... Standardowym rozwiązaniem, ze jakośchodziło jest wręcenie do końca śruby i odręcenie o 2,5-3 obrotów. Wtedy odpalasz, grzejesz moto i ustawiasz tak, żeby bezprolemowo palił i wchodził na obroty, delikatnie kręć.
Jeśli 2,5obr nie pomoze to szukaj takiej konfiguracji, żeby było dobrze.
Teraz musisz powrócić do tego co było... Standardowym rozwiązaniem, ze jakośchodziło jest wręcenie do końca śruby i odręcenie o 2,5-3 obrotów. Wtedy odpalasz, grzejesz moto i ustawiasz tak, żeby bezprolemowo palił i wchodził na obroty, delikatnie kręć.
Jeśli 2,5obr nie pomoze to szukaj takiej konfiguracji, żeby było dobrze.
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
A na ciepłym silniku też musisz dawać ssanie czy tylko na zimnym?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ja jak po nocy wyciagne z garazu Apke to zawsze z ssania musze ospalic .. Bo za zimny .. PozdrO Albo jak postoi z 4 godzinki na dworzu tak samo ..
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
To moze i ja dorzuce swoje 3 grosze
Motorek wedlug mnie fajny do zaczecia przygody z maszynami jednosladowymi. Szczerze przyznam sie, ze sam chcialem taki, ale jakos tak wyszlo, ze nie kupilem.

,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
-
Nigoss - Bywalec
- Posty: 567
- Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości