Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Mateusz149 » 16/6/2009, 20:29

To ja Ci powiem, ze gdy zrzucasz biegi z 4 na 1, to luzu tam nie bedzie.. Poprostu po 2 odrazu wskoczy Ci 1-dynka ;d Tak samo, gdy jedziesz i zmieniasz z 1 na 2 bieg to nie wskoczy Ci luz. Jak chcesz wbic N to najlepiej zrzuc bieg na jedynke i lekko w gore popchnij noga, powinna zaswiecic sie lampka ;) ..
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz


Postprzez Kasperskyy » 16/6/2009, 20:34

Dzięki, pytam tak kontrolnie bo jeżeli dobrze pójdzie i znajde coś ciekawego to za tydzień/dwa powinienem już jechać po motór, i wiesz lepiej jak sie coś wie n.t. tego sprzętu.
Kasperskyy
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/6/2009, 12:56


Postprzez Mateusz149 » 16/6/2009, 21:28

Spoko spoko, kazdy keidys zaczynal ;d

Wiecie moze czy bedzie pasowala podnozka kierowcy od 125 cmm lub 50 ccm 2007 rok do 50 ccm 2001 rok i dźwignia hamulca noznego ?

Link do fotki na ktorej zaznaczone sa czesci. : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 95c70.html

Mam oferte na te czeci od 125 ccm lub od 50 ccm ale w nowej budzie. Beda pasowaly od ktoregos ?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez rico63 » 16/6/2009, 23:34

Mateusz149 napisał(a):To ja Ci powiem, ze gdy zrzucasz biegi z 4 na 1, to luzu tam nie bedzie.. Poprostu po 2 odrazu wskoczy Ci 1-dynka ;d Tak samo, gdy jedziesz i zmieniasz z 1 na 2 bieg to nie wskoczy Ci luz. Jak chcesz wbic N to najlepiej zrzuc bieg na jedynke i lekko w gore popchnij noga, powinna zaswiecic sie lampka ;) ..


D**a normalnie ci przez luz przechodzi jak zmieniasz 1 na 2 tak samo jak z 2 na 1 :) Chyba że masz beznadziejną skrzynie :P
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez Landryss25 » 17/6/2009, 07:41

Mateusz, z nowej budy na pewno nie będą Ci pasowały te sety.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Kasperskyy » 17/6/2009, 11:42

rico63 napisał(a):
Mateusz149 napisał(a):To ja Ci powiem, ze gdy zrzucasz biegi z 4 na 1, to luzu tam nie bedzie.. Poprostu po 2 odrazu wskoczy Ci 1-dynka ;d Tak samo, gdy jedziesz i zmieniasz z 1 na 2 bieg to nie wskoczy Ci luz. Jak chcesz wbic N to najlepiej zrzuc bieg na jedynke i lekko w gore popchnij noga, powinna zaswiecic sie lampka ;) ..


D**a normalnie ci przez luz przechodzi jak zmieniasz 1 na 2 tak samo jak z 2 na 1 :) Chyba że masz beznadziejną skrzynie :P

Jeżeli to ważne to interesuje mnie w modelach. Do 2000 r. ew ta z 2003. Nowższe nie wchodzą w grę - brak funduszy. :)
Kasperskyy
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/6/2009, 12:56

Postprzez andrzej551 » 17/6/2009, 18:26

Kasperskyy ale to nie ma różnicy w kazdej rs ce jest tak samo z biegami jak kupisz z 2000 to bedziesz mial takie same ułozenie biegow jak w 2008 i jak jedziesz np na 2 to musisz wyczuc luz czyli lekko w dół a jak nie wejdze to ci wszkoczy jedynka to wtedy lekko w gore pojezdzisz troche i sie wczujesz
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Mateusz149 » 17/6/2009, 19:31

rico63 napisał(a):
Mateusz149 napisał(a):To ja Ci powiem, ze gdy zrzucasz biegi z 4 na 1, to luzu tam nie bedzie.. Poprostu po 2 odrazu wskoczy Ci 1-dynka ;d Tak samo, gdy jedziesz i zmieniasz z 1 na 2 bieg to nie wskoczy Ci luz. Jak chcesz wbic N to najlepiej zrzuc bieg na jedynke i lekko w gore popchnij noga, powinna zaswiecic sie lampka ;) ..


D**a normalnie ci przez luz przechodzi jak zmieniasz 1 na 2 tak samo jak z 2 na 1 :) Chyba że masz beznadziejną skrzynie :P


Co ? ! Jak wbijam z 1 na 2 to luz nie wskakuje i tak samo jest jak z 2 na 1, no chyba ze zrobie to delikatnie, ale przy normalnej jezdzie luzu nie bedzie... Wiec co ty gadasz ?

Landryss a od 125 cmm, w starej budzie ?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Łukasz_15* » 17/6/2009, 19:46

Panowie mam takie pytanie odnośnie tych dwóch części:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f56d80e505

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f56d80e505

Pisze tam, ze pasują do silnika Minarelli AM. W tych apkach z rocznika '07 ponoć silnik jest jakiś inny, to też będą pasować czy nie bardzo?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez wojtasmazi1 » 17/6/2009, 21:33

Najpewniejsze info bedziesz mial jak skontaktujesz sie z mielochem.....

A co do tego cylindra to powiem ci przy okazji ze mam go zalozonego w rs z 1996 r i jestem naprawde zadowolony
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Ltcrx » 17/6/2009, 23:13

Koval135 napisał(a):Ja na takim jeżdżę:
http://sklep.scigacz.pl/olej-silnikowy- ... -2863.html


jezdze na tym samym...ale idzie go kupic ponad 10zl taniej ;)
Avatar użytkownika
Ltcrx
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Landryss25 » 18/6/2009, 10:27

Łukasz_15* do nowej RS szukaj części od GPR z tych lat. Nowa RS'ka to GPR'ka w delikatnie innym opakowaniu. Wszystkie części są identyczne.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Łukasz_15* » 18/6/2009, 14:28

Landrys wiem wiem i szukam też części od GPR. Chodzi o to, że gdybym kupił cylinder, tłok i wał na mielochu wszystko wyszłoby mnie taniej niż kupno nowego silnika(kupuję, bo mi się spieprzył). Tylko nie wiem czy to jest dobre. Ponoć lepiej kupić cały silnik.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez wojtasmazi1 » 18/6/2009, 15:03

Tylko pytanie jakim kosztem mozesz go kupic. Ja wolal bym kupic czesc i dokladnie wiedziec co mam niz kupic i zastanawiac sie jak dlugo pojesmigam
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Łukasz_15* » 18/6/2009, 20:18

Za części nowe zapłaciłbym 780zł. Za silnik ponad 1000zł. Wolałbym kupić nowe części, ale coś tata jest niezbyt chętny i mówi, że lepiej cały silnik.
Sam już nie wiem, w ogóle to moje wkó**** sięga zenitu, bo ledwo go poskładałem to siadł :/
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez rico63 » 18/6/2009, 23:30

Mateusz149 napisał(a):
rico63 napisał(a):
Mateusz149 napisał(a):To ja Ci powiem, ze gdy zrzucasz biegi z 4 na 1, to luzu tam nie bedzie.. Poprostu po 2 odrazu wskoczy Ci 1-dynka ;d Tak samo, gdy jedziesz i zmieniasz z 1 na 2 bieg to nie wskoczy Ci luz. Jak chcesz wbic N to najlepiej zrzuc bieg na jedynke i lekko w gore popchnij noga, powinna zaswiecic sie lampka ;) ..


D**a normalnie ci przez luz przechodzi jak zmieniasz 1 na 2 tak samo jak z 2 na 1 :) Chyba że masz beznadziejną skrzynie :P


Co ? ! Jak wbijam z 1 na 2 to luz nie wskakuje i tak samo jest jak z 2 na 1, no chyba ze zrobie to delikatnie, ale przy normalnej jezdzie luzu nie bedzie... Wiec co ty gadasz ?

Landryss a od 125 cmm, w starej budzie ?


No to masz śmiesznie bo mi normalnie przez luz przechodzi i normalnie z jazdy wbijam luz?
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez Mateusz149 » 19/6/2009, 07:34

No koelgo, wez mnie nie zalamuj, to ty masz cos smiesznie, bo w kazdym motorze jest tak ze luz nie lapie przy zmianie z 1 na 2 lub na odwrot...
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez andrzej551 » 19/6/2009, 14:57

Mateusz149 napisał(a):No koelgo, wez mnie nie zalamuj, to ty masz cos smiesznie, bo w kazdym motorze jest tak ze luz nie lapie przy zmianie z 1 na 2 lub na odwrot...



hehe parodra, własnie ty masz cos nie tak bo ja jak jade to noramalnie z 2 seobie wrzucam na luz, tak samo z jedynka wszystko podczas jazdy
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Mateusz149 » 19/6/2009, 15:50

Az tacy ciemni jestescie, ze nie rozumiecie co kto pisze !? Nie napisalem, ze nie mozna wbic z 2 na luz, ale ze gdy wrzucasz z 1 na 2 to nie wskakuje luz, tylko odrazu 2 !! Czy moze jak wrzucacie z 1 na 2 to dwa razy noga do gory- bo jesli tak to to jest parodia !? Brak slow. A ty andrzej spojrz czasami co piszesz bo wyrazy typu: parodra, noramalnie, seobie sa ciezko zrozumiale..
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez gallanonim92 » 20/6/2009, 20:01

Jak powinna być lepkości oleju w lagach i ile go powinno być w Aprili Rs 50 z 99 roku.
Aprilia Rs | | http://www.youtube.com/watch?v=3GgF6j-AGWc | | Sprzedam: zębatke przód 12 zębów, i dysze 85 i 63 Dell`orto SHA, PHBG, PHBD (pisać na GG)
Avatar użytkownika
gallanonim92
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 16/5/2008, 09:26

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości




na gr