Zobacz wątek - Przerobienie Hondy CBR 125 2006r.
NAS Analytics TAG

Przerobienie Hondy CBR 125 2006r.

i inne małe pojemności
_________

Przerobienie Hondy CBR 125 2006r.

Postprzez Sato » 24/7/2008, 18:09

Witam , chciałem odświeżyć temat o przerobieniu/tuningowaniu Hondy CBR 125r 2006 r.

Mam właśnie tą Hondę i po wymianie opon o jeden rozmiar na większe to na prostej to max 120 km/h ciągnie.
Więc taki ścigacz to nie jest ścigacz , na obwodnice wyjechać to trochę wstyd...

Prosił bym abyście może mi zainaugurowali co przerobić , wymienić itd.
Aktualnie nic nie jest zrobione , jest seryjnie wyposażony.

Pozdrawiam...
Avatar użytkownika
Sato
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21/7/2008, 18:16
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez Fenek16 » 24/7/2008, 18:14

No wiec najpierw sprzedaj te opony, a kup i załóż takie jakie są w katalogu do CBR 125.

Potem wydech sportowy, większe dysze / może gaźnik. A najbardziej efektownie byłoby założyć kit tuningowy, tylko nie ten chiński...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice


Postprzez Sato » 24/7/2008, 18:17

A powiedz mi czy widziałeś CBR'ke z katalogowymi oponami ?!

Wyglądają te opony jak od rowera :/
Avatar użytkownika
Sato
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21/7/2008, 18:16
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Movi » 24/7/2008, 18:28

No to było nie brać sobie CBR. No takie są i nic nie poradzisz, widziałeś co brałeś.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Sato » 24/7/2008, 18:59

no wiesz wtedy bylem zajarany ze będę miał ścigałke.
Avatar użytkownika
Sato
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21/7/2008, 18:16
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez simonw » 24/7/2008, 20:20

to zaloz szersze wyjedz na mokra droge i sie zabij prosze Cie bardzo. Doczytaj sobie jak zmienia sie trakcja motocykla po zmianie opon na inne.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sato » 25/7/2008, 10:46

No wiesz mój wujek mi mówił ze jak sie wybierał na zlot to chłopaczek sie podczepił do nich aprilką 125 ccm i jechał z nimi 160km/h !

mi by wystarczyło 150km/h :P
Avatar użytkownika
Sato
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21/7/2008, 18:16
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez 2pac » 25/7/2008, 11:01

ale aprilia rs 125 ma silnik 2- sówowy który ma dużo większe osiągi i więcej kucyków.
4-sów w cbr 125 jest zdecydowanie słabszy. żeby ta cbr poszła ci te 160km/h jak ta rs to musiałbyś sporo kasy wsadzić w nią.

zaczynając ok kitu tuningowego 190ccm np.
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez <borut> » 25/7/2008, 11:40

Zakładaj opony seryjne nie kombinuj lepiej by motocykl miał fabryczne takie jakie powinny być takie są dla niego najlepsze a nie myślisz, że dasz szerszego kapcia to blachary będą podniecone bardziej?
Nie patrz na wygląd tylko zakładaj normalnego kapcia na tył i kup jakiś wydech dobrej firmy kup większe dysze i filtry stożkowe, możesz też zmienić zębatki trochę tam da do V-max za to przyśpieszenie trochę spadnie.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez simonw » 25/7/2008, 11:58

nie, NIE kupuj stozka, zapomnij. Jak juz to po pierwsze zmiana tloka + cylindra, w kicie razem z wydechem (przeliczonym na nowe parametry cisnenia spalin), dalej gaznik i/lub dysze zalezy na co Cie stac. I przelozenia lancucha owszem , one NIE DAJA MOCY !!!!!!!! (zabije za takie mowienie, albo autora albo siebie) tylko zmieniaja charakterystyke oddawanej mocy na kolo. Tak wiec mozesz albo wybrac wariant wyzszej zrywnosci albo zamulatora ale wiekszej predkosci.
Po prostu wymiana silnika (cylinder + tlok) jest realna zmiana ktora mozesz zrobic. Wieksza pojemnosc = wieksza moc. Stozek pogorszy tylko osiagi, wiec oryginalny airbox musi byc. Do tego porzadny wydech a nie jakies badziewie < 1000 zloty. I dostaniesz moze 10km/h wiecej.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 25/7/2008, 13:29

Boze jakas epidemia panuje ostatnio xD gorzej niz na forum audiofilii xD
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez Fenek16 » 25/7/2008, 13:31

Szersza opona na takiej wąskiej feldze wygląda strasznie lipnie :roll:

A jak chciałeś mieć "scigałke" to nie trzeba było kupować muła tylko jakiegoś pierdzącego dwusuwa...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr