Zobacz wątek - Jawa 350 TS - Oznaczenia tłoka i cylindra?
NAS Analytics TAG

Jawa 350 TS - Oznaczenia tłoka i cylindra?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Jawa 350 TS - Oznaczenia tłoka i cylindra?

Postprzez Larus » 24/7/2008, 10:12

Witam, chce dokupić pierscionki do mojej jawy, na tłoku znajduje się oznaczenia "B" (na lewym i prawym). Na początku myśłałem że to znacza kolejne szlify jednak w serwisówce (znalezionej na stronie http://william350.w.interia.pl/warsztat ... isowa.html) znalazlem taki wpis:

Cylindry i tłoki są podzielone na trzy grupy se­lekcyjne A, B, C. Średnice poszczególnych grup różnią się między sobą o 0,01 mm. Cylindry są oznaczone na dolnej powierzchni przylegania odpowiednią literą.
Obrazek
Obrazek

I tu tabelka:
Obrazek

Po co są takie grupy? Będe mógł dokupic pierścionki z podaniem tylko grupy selekcyjnej czy będe musiał miec ze sobą tłoki i cylindry?
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39


Postprzez specialist » 24/7/2008, 12:13

ja jak robilem remont w jawie 350 kupowalem pierscienie na 2 szlif. powiedzialem pierscienie na 2 szlif i tłoki.zrobilem szlif i jawa chodzila jak przecinak. nie slyszalem zeby pierscienie dobieralo sie do jakies tam grupy. idziesz i mowisz pierscienie do jawy nominal/szlif(1,2,3,4) zakladasz i smigasz. dobrze dotrzersz i bedzie latac
Kawa ZX-6r J1
Avatar użytkownika
specialist
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 8/6/2007, 09:39
Lokalizacja: wlkp


Postprzez icid » 24/7/2008, 18:01

specialist napisał(a):ja jak robilem remont w jawie 350 kupowalem pierscienie na 2 szlif. powiedzialem pierscienie na 2 szlif i tłoki.zrobilem szlif i jawa chodzila jak przecinak. nie slyszalem zeby pierscienie dobieralo sie do jakies tam grupy. idziesz i mowisz pierscienie do jawy nominal/szlif(1,2,3,4) zakladasz i smigasz. dobrze dotrzersz i bedzie latac
Nic dodać nic ująć. Ten silnik jest tak prosty że pewnie chodził by nawet na pierścieniach zrobionych z plasteliny :lol: Idziesz i kupujesz komplet na 2-gi szlif :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Larus » 24/7/2008, 23:11

no tak, ale ja właśnie nie wiem czy miałem szlif czy nie ... a 6 pierścionków to nie w cale takie grosze
Avatar użytkownika
Larus
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39

Postprzez mar111cin » 25/7/2008, 00:38

bierzesz cylindry idziesz do sklepu i przymierzasz, wkładasz pierścień bokiem tak żeby był na środku cylindra (na skraju potrafią się robić wzgórki, dlatego pierścień trzeba mierzyć w środku) i patrzysz czy Ci się zamyka czy nie, jeżeli Ci się zamyka i jest przerwa to bierzesz na kolejny szlif, jeżeli pierścienia nie możesz obrócić to bierzesz na poprzedni szlif.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê
cron