Jawa 350 TS - Oznaczenia tłoka i cylindra?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Jawa 350 TS - Oznaczenia tłoka i cylindra?
Witam, chce dokupić pierscionki do mojej jawy, na tłoku znajduje się oznaczenia "B" (na lewym i prawym). Na początku myśłałem że to znacza kolejne szlify jednak w serwisówce (znalezionej na stronie http://william350.w.interia.pl/warsztat ... isowa.html) znalazlem taki wpis:
Cylindry i tÅ‚oki sÄ… podzielone na trzy grupy seÂlekcyjne A, B, C. Åšrednice poszczególnych grup różniÄ… siÄ™ miÄ™dzy sobÄ… o 0,01 mm. Cylindry sÄ… oznaczone na dolnej powierzchni przylegania odpowiedniÄ… literÄ….
I tu tabelka:
Po co są takie grupy? Będe mógł dokupic pierścionki z podaniem tylko grupy selekcyjnej czy będe musiał miec ze sobą tłoki i cylindry?
Cylindry i tÅ‚oki sÄ… podzielone na trzy grupy seÂlekcyjne A, B, C. Åšrednice poszczególnych grup różniÄ… siÄ™ miÄ™dzy sobÄ… o 0,01 mm. Cylindry sÄ… oznaczone na dolnej powierzchni przylegania odpowiedniÄ… literÄ….


I tu tabelka:
Po co są takie grupy? Będe mógł dokupic pierścionki z podaniem tylko grupy selekcyjnej czy będe musiał miec ze sobą tłoki i cylindry?
-
Larus - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/7/2008, 21:39
ja jak robilem remont w jawie 350 kupowalem pierscienie na 2 szlif. powiedzialem pierscienie na 2 szlif i tłoki.zrobilem szlif i jawa chodzila jak przecinak. nie slyszalem zeby pierscienie dobieralo sie do jakies tam grupy. idziesz i mowisz pierscienie do jawy nominal/szlif(1,2,3,4) zakladasz i smigasz. dobrze dotrzersz i bedzie latac
Kawa ZX-6r J1
-
specialist - Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 8/6/2007, 09:39
- Lokalizacja: wlkp
Nic dodać nic ująć. Ten silnik jest tak prosty że pewnie chodził by nawet na pierścieniach zrobionych z plastelinyspecialist napisał(a):ja jak robilem remont w jawie 350 kupowalem pierscienie na 2 szlif. powiedzialem pierscienie na 2 szlif i tłoki.zrobilem szlif i jawa chodzila jak przecinak. nie slyszalem zeby pierscienie dobieralo sie do jakies tam grupy. idziesz i mowisz pierscienie do jawy nominal/szlif(1,2,3,4) zakladasz i smigasz. dobrze dotrzersz i bedzie latac


-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
bierzesz cylindry idziesz do sklepu i przymierzasz, wkładasz pierścień bokiem tak żeby był na środku cylindra (na skraju potrafią się robić wzgórki, dlatego pierścień trzeba mierzyć w środku) i patrzysz czy Ci się zamyka czy nie, jeżeli Ci się zamyka i jest przerwa to bierzesz na kolejny szlif, jeżeli pierścienia nie możesz obrócić to bierzesz na poprzedni szlif.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości