Spalanie Suzuki RF600
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Spalanie Suzuki RF600
Czesc od niedawna zostalem posiadaczem Suzki RF600
Przejechalem nia 200km narazie na zasadzie zabawy.
Dzis zaczolem jezdzic na dluzsze trasy zauwarzylem po przjechaniu 80km iz zapalila mi sie kontronlka "glodu" spalil mi przez te 80km 11 litrow bo tyle dotankowalem jak 1 raz zapalila sie kontrolka poziomu paliwa. co morze byc spowodowane takim szybkim spalaniem benzyny??
Nie krece go mocno bo gora do 9 tys obrotow? czy jestescie w stanie cos zasgerowac ?? Mozliwe ze regulacja gaznikow??
Przejechalem nia 200km narazie na zasadzie zabawy.
Dzis zaczolem jezdzic na dluzsze trasy zauwarzylem po przjechaniu 80km iz zapalila mi sie kontronlka "glodu" spalil mi przez te 80km 11 litrow bo tyle dotankowalem jak 1 raz zapalila sie kontrolka poziomu paliwa. co morze byc spowodowane takim szybkim spalaniem benzyny??
Nie krece go mocno bo gora do 9 tys obrotow? czy jestescie w stanie cos zasgerowac ?? Mozliwe ze regulacja gaznikow??
- misiokrk
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/7/2008, 09:57
ja mam rf 900r i pali 12 l na 100 ale u mnie jest walniety termostat i to tez jest powodem ze wiecej pali a motor krece do konca
SUZUKI RF 900R
-
seweryn233 - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/7/2008, 11:48
- Lokalizacja: Otwock
Może i większa pojemność, ale raczej znacznie mniejsza moc. Noi w R6 jest mniejszy moment, położony bardzo wysoko, co sprawia, że ją trzeba kręcić pod czerwone pole, bo inaczej nie jedzie.
A co do RF to niestety to stary, pewnie już nieźle zużyty i ciężki motocykl, więc mało palił na pewno nie będzie.
A co do RF to niestety to stary, pewnie już nieźle zużyty i ciężki motocykl, więc mało palił na pewno nie będzie.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
<borut> napisał(a):Troche dziwne z tą twoją R6 palącą 10litrów na sto...
Bo mój motocykl starsza technologia większa pojemność a w mieście przy ostrej jeździe łyknął mi max 8,5 litra.
Nie wiem moze cos nie tak. Moto jest na dotarciu a ja ja krece ile sie da moze przez to

ale na trasie spalil mi 6/100
Pozdr
YZF-R6 '07
-
Pabllllo - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 5/3/2008, 17:00
- Lokalizacja: jeszcze nie wiem / TSZ
Warto bliżej przyjżeć się gaźnikom.Może trzeba poustawiać poziom paliwa?Może są zaworki iglicowe zurzyte?Może trzeba też ustawić zaworki?
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Do tego jest jeszcze taka sprawa :
1. powyzej 7-8 tys nie ciagnie wogule motor pracuje pieknie przy obrotach 3-6 tys szarpie przy zmianie biegow jak sie przegazuje natomiast na wyzszych obrotach nie.
2. Jak sie jezdzi np na 4-5 biegu i wciska sprzeglo do konca czasem mu sie gasnie. Podrecilem go na 2 tys obrotow na wolnych ale przy starcie i tak musze dodawac gazu bo sie dlawi.
1. powyzej 7-8 tys nie ciagnie wogule motor pracuje pieknie przy obrotach 3-6 tys szarpie przy zmianie biegow jak sie przegazuje natomiast na wyzszych obrotach nie.
2. Jak sie jezdzi np na 4-5 biegu i wciska sprzeglo do konca czasem mu sie gasnie. Podrecilem go na 2 tys obrotow na wolnych ale przy starcie i tak musze dodawac gazu bo sie dlawi.

- misiokrk
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/7/2008, 09:57
jak się dławi przy starcie to znaczy że masz już do wymiany zaworki iglicowe, zalewa ci silnik, pewnie jak ruszasz i się dławi to zaczyna z tłumika lecieć czarny dymek.
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
tak jak już koledzy pisali
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
- gozdzik77
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33
tak jak już koledzy pisali
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
- gozdzik77
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33
tak jak już koledzy pisali
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
- gozdzik77
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33
A powiedzcie mi tak po krótce jak poziomy sprawdzić i wyregulować (CBR 1000 F konkretnie)
Dawka wolnych i synchro czaje ale poziomu nigdy nie robiłem.
Dawka wolnych i synchro czaje ale poziomu nigdy nie robiłem.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości