Zobacz wÄ…tek - Spalanie Suzuki RF600
NAS Analytics TAG

Spalanie Suzuki RF600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Spalanie Suzuki RF600

Postprzez misiokrk » 24/7/2008, 10:03

Czesc od niedawna zostalem posiadaczem Suzki RF600
Przejechalem nia 200km narazie na zasadzie zabawy.
Dzis zaczolem jezdzic na dluzsze trasy zauwarzylem po przjechaniu 80km iz zapalila mi sie kontronlka "glodu" spalil mi przez te 80km 11 litrow bo tyle dotankowalem jak 1 raz zapalila sie kontrolka poziomu paliwa. co morze byc spowodowane takim szybkim spalaniem benzyny??
Nie krece go mocno bo gora do 9 tys obrotow? czy jestescie w stanie cos zasgerowac ?? Mozliwe ze regulacja gaznikow??
misiokrk
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/7/2008, 09:57


Postprzez kosta » 24/7/2008, 11:57

generalnie te sprzęty mało nie palą, ale oczywiście możesz poczyścić gaźniki i poustaiwać wakłometry i powinno być lepiej
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA


Postprzez seweryn233 » 24/7/2008, 12:10

ja mam rf 900r i pali 12 l na 100 ale u mnie jest walniety termostat i to tez jest powodem ze wiecej pali a motor krece do konca
SUZUKI RF 900R
Avatar użytkownika
seweryn233
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17/7/2008, 11:48
Lokalizacja: Otwock

Postprzez humungus » 24/7/2008, 12:29

moze masz rozwiercone dysze w gazniku, ja mam cbr 600 i pali mi ok 6 litrow
humungus
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49

Postprzez Pabllllo » 24/7/2008, 14:34

Moja R6 tez pali okolo 10 litrow. Ale to wynika ze sposobu jazdy. Jazda miejska i krecenie :)
YZF-R6 '07
Avatar użytkownika
Pabllllo
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 5/3/2008, 17:00
Lokalizacja: jeszcze nie wiem / TSZ

Postprzez <borut> » 24/7/2008, 15:03

Troche dziwne z tą twoją R6 palącą 10litrów na sto...
Bo mój motocykl starsza technologia większa pojemność a w mieście przy ostrej jeździe łyknął mi max 8,5 litra.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez numberuno » 24/7/2008, 15:22

Może i większa pojemność, ale raczej znacznie mniejsza moc. Noi w R6 jest mniejszy moment, położony bardzo wysoko, co sprawia, że ją trzeba kręcić pod czerwone pole, bo inaczej nie jedzie.
A co do RF to niestety to stary, pewnie już nieźle zużyty i ciężki motocykl, więc mało palił na pewno nie będzie.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez Pabllllo » 24/7/2008, 16:19

<borut> napisał(a):Troche dziwne z tą twoją R6 palącą 10litrów na sto...
Bo mój motocykl starsza technologia większa pojemność a w mieście przy ostrej jeździe łyknął mi max 8,5 litra.


Nie wiem moze cos nie tak. Moto jest na dotarciu a ja ja krece ile sie da moze przez to :lol:
ale na trasie spalil mi 6/100
Pozdr
YZF-R6 '07
Avatar użytkownika
Pabllllo
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 5/3/2008, 17:00
Lokalizacja: jeszcze nie wiem / TSZ

Postprzez skwy » 24/7/2008, 16:47

Warto bliżej przyjżeć się gaźnikom.Może trzeba poustawiać poziom paliwa?Może są zaworki iglicowe zurzyte?Może trzeba też ustawić zaworki?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez <borut> » 24/7/2008, 16:54

Czy ja wiem czy tak znacznie mniejszą moc... 10koni nie robi raczej aż takiej znacznej róznicy w spalaniu ale ok konies off topu
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez misiokrk » 24/7/2008, 17:07

Do tego jest jeszcze taka sprawa :
1. powyzej 7-8 tys nie ciagnie wogule motor pracuje pieknie przy obrotach 3-6 tys szarpie przy zmianie biegow jak sie przegazuje natomiast na wyzszych obrotach nie.
2. Jak sie jezdzi np na 4-5 biegu i wciska sprzeglo do konca czasem mu sie gasnie. Podrecilem go na 2 tys obrotow na wolnych ale przy starcie i tak musze dodawac gazu bo sie dlawi. :(
misiokrk
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/7/2008, 09:57

Postprzez lukaszbiernacki » 24/7/2008, 18:30

jak się dławi przy starcie to znaczy że masz już do wymiany zaworki iglicowe, zalewa ci silnik, pewnie jak ruszasz i się dławi to zaczyna z tłumika lecieć czarny dymek.
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
Avatar użytkownika
lukaszbiernacki
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez misiokrk » 24/7/2008, 20:30

Nie zauważyłem czarnego dymku z rury. myślę aby go oddać narazie do serwisu na regulacje gaźników i czyszczenie ich zobaczymy co z tego wyniknie :(
misiokrk
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/7/2008, 09:57

Postprzez spazz » 24/7/2008, 21:51

a na wydechu sadza sie jakos nie osadza? ale rym :D
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez misiokrk » 25/7/2008, 08:45

Tak caly wydech wsridku jes czarniutki wlacznie z samom koncowka :)
misiokrk
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/7/2008, 09:57

Postprzez gozdzik77 » 26/7/2008, 21:57

tak jak już koledzy pisali
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
gozdzik77
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33

Postprzez gozdzik77 » 26/7/2008, 21:58

tak jak już koledzy pisali
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
gozdzik77
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33

Postprzez gozdzik77 » 26/7/2008, 21:58

tak jak już koledzy pisali
gażniki są do czyszczenia i regulacji (poziomy paliwa,skład mieszanki wolnych obrotów, ,zaworki przy pływakach i ustawienie iglicy a na końcu synchro)
po odopwiedniej regulacji będzie mniejsze spalanie i więcej radochy
gozdzik77
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33

Postprzez misiokrk » 31/7/2008, 07:50

Dokladnei tak:
1 Wymienilem swiece na nowe.
2 Wyregulowalem gazniki
Efekt narazie mnijsze spalanie ale kopa ma o niebo wiekszego i idzie wreaszcie jak przystalo na szlifierke ;)
misiokrk
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24/7/2008, 09:57

Postprzez Grzybu » 31/7/2008, 12:10

A powiedzcie mi tak po krótce jak poziomy sprawdzić i wyregulować (CBR 1000 F konkretnie)
Dawka wolnych i synchro czaje ale poziomu nigdy nie robiłem.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê