Honda CBR 125 R / NSR
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
odblokowana - chodzilo mi o to ze jakąs blokade mam zdjęytą , na pewno jeszcze gdzies jest , na pewno nie mam w tłumiku bo moja chodzi inaczej niz inne , ale na nastepny sezon bede patrzał w gaźnik itd ,
cbr 125 r 

- danoncbr125
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 14/10/2007, 11:55
danoncbr125 napisał(a):odblokowana - chodzilo mi o to ze jakąs blokade mam zdjęytą , na pewno jeszcze gdzies jest , na pewno nie mam w tłumiku bo moja chodzi inaczej niz inne , ale na nastepny sezon bede patrzał w gaźnik itd ,
A niby mówili,że CBR nie może mieć blokad,bo to 4T.Tyle w temacie...
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
a co to ma wspolnego 4t i blokady . Kazdy motor blokuja żeby sie dobrze silnik dotarł. zablokowane cbr leca 80 wiec musza miec blokady
cbr 125 r 

- danoncbr125
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 14/10/2007, 11:55
Co tutaj bedziecie ciagnac w nieskonczonosc ten temat moze dane wystarcza ?
wedlug danych fabrycznych nsr 6,5s do 100, cbr 10s do 100 no po prostu nie ma o czym gadac...
wedlug danych fabrycznych nsr 6,5s do 100, cbr 10s do 100 no po prostu nie ma o czym gadac...
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Gdzie takie dane sa ?? Bo wg mnie CBR od 0-100 nie zejdzie ponizej 12 sekund . Gdzies byl artykul o mito i ona miala chybac os kolo 9s . A ze z pasazerem pojedzie 100-110 to prawda
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
nie chce mi sie wierzy zeby jakas 125 obojetnie czy nsr czy rs , czy mto rozpedzało sie w 6 , czy 7 sek. moze na biezni tak ale napewno nie na drodze
cbr 125 r 

- danoncbr125
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 14/10/2007, 11:55
Ja miałem NSR 125 odblokowana i leciala mi 150 km/h, a teraz mam CBR 125 zablokowana do 80 km/h i leci mi 100 km/h a koledze 140 km/h. Moim zdaniem CBR jest o wiele lepsza od NSR, ma lepsze przyspieszenie. Krutko mowiac bez urazy Ci co NSR maja ale to zlom i tyle, moze szybciej jedzie ale wolno przyspiesz.
- ManiaKCBR125
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 6/6/2008, 18:00
- Lokalizacja: Smołdzino, Słupsk
ManiaKCBR125 napisał(a):Ja miałem NSR 125 odblokowana i leciala mi 150 km/h, a teraz mam CBR 125 zablokowana do 80 km/h i leci mi 100 km/h a koledze 140 km/h. Moim zdaniem CBR jest o wiele lepsza od NSR, ma lepsze przyspieszenie. Krutko mowiac bez urazy Ci co NSR maja ale to zlom i tyle, moze szybciej jedzie ale wolno przyspiesz.






-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Coz, NSR sie tak napedzi - CBR nie
No i fizyki nie przeskoczysz panno Zosiu (jak to mawiali). NSR bedzie i szybsza i zwinniejsza i dynamiczniejsza w kazdej mozliwej postaci nad dowolnym innym 4T silnikiem o tej samej pojemnosci, chyba ze do CBR przykleisz rakiety prochowe.
Nie mowimy o subiektywnych odczuciach tylko o czystej fizyce - silnik 2T wykonuje w 2 suwach to samo co silnik 4T w czterech, jest wiec jakby nie patrzec 2x lepszy. Dodajmy do tego, ze sprawnosc (czyli ilosc oddawanej mocy) jest wyzsza w konstrukcjach 2T chociaz przez to ich zywotnosc jest wielokrotnie mniejsza niz 4T.
Nie bez powodu NSR500 na ktorej Valentino Rossi wygrywal , byla 2T a nie jak cala konkurencja 4T.
Tyle w kwestiach fizyki - natomiast subiketywne odczucia oraz stan kazdej maszyny to zupelnie inna sprawa. Moze byc zle dotarta zamulona NSR`ka ktora w dodatku leje za duzo oleju i sie buja jak slimak w smole, moze byc tez wykrecona przekosmicznie CBR`ka z idealnie i slicznie zestrojonym silnikiem. Dodatkowo zalezy jak zmieniasz bieg, zmiana biegu to od 0,6 do 1,2 sekundy straty - dla tego zmieniamy biegi bez sprzegla! I tak mozna w nieskoczonosc mnozyc - bo kazdy inaczej to odczuwa - na tym polega subiektywnosc wrazen i po to sie pisze recenzje i relacje z jazdy. Bo suche wyniki to nie to samo.

No i fizyki nie przeskoczysz panno Zosiu (jak to mawiali). NSR bedzie i szybsza i zwinniejsza i dynamiczniejsza w kazdej mozliwej postaci nad dowolnym innym 4T silnikiem o tej samej pojemnosci, chyba ze do CBR przykleisz rakiety prochowe.
Nie mowimy o subiektywnych odczuciach tylko o czystej fizyce - silnik 2T wykonuje w 2 suwach to samo co silnik 4T w czterech, jest wiec jakby nie patrzec 2x lepszy. Dodajmy do tego, ze sprawnosc (czyli ilosc oddawanej mocy) jest wyzsza w konstrukcjach 2T chociaz przez to ich zywotnosc jest wielokrotnie mniejsza niz 4T.
Nie bez powodu NSR500 na ktorej Valentino Rossi wygrywal , byla 2T a nie jak cala konkurencja 4T.
Tyle w kwestiach fizyki - natomiast subiketywne odczucia oraz stan kazdej maszyny to zupelnie inna sprawa. Moze byc zle dotarta zamulona NSR`ka ktora w dodatku leje za duzo oleju i sie buja jak slimak w smole, moze byc tez wykrecona przekosmicznie CBR`ka z idealnie i slicznie zestrojonym silnikiem. Dodatkowo zalezy jak zmieniasz bieg, zmiana biegu to od 0,6 do 1,2 sekundy straty - dla tego zmieniamy biegi bez sprzegla! I tak mozna w nieskoczonosc mnozyc - bo kazdy inaczej to odczuwa - na tym polega subiektywnosc wrazen i po to sie pisze recenzje i relacje z jazdy. Bo suche wyniki to nie to samo.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości