potrzebna kompetencja cbr 600 f4 i sport /cbr f4 /cbr f5
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
potrzebna kompetencja cbr 600 f4 i sport /cbr f4 /cbr f5
witam
proszę o podanie konkretów
co do różnic i podobieństw w danych moto
które lepsze na nasze drogi a nie na tor?
solidnośc dynamika prowadzenie?
czekam na info
może coś z tego wybiore ale właśnie ....czekam na info użytkowników.
pozdro
proszę o podanie konkretów
co do różnic i podobieństw w danych moto
które lepsze na nasze drogi a nie na tor?
solidnośc dynamika prowadzenie?
czekam na info
może coś z tego wybiore ale właśnie ....czekam na info użytkowników.
pozdro
- KameL_CD
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:18
NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK cbr 600 F5!!! wogóle z tematu wynika że chodzi o jeden i ten sam motocykl! (jest CBR f4, od 2001r. "i"- bo z wtryskiem - iniection, a sport - to chyba o cbr 600RR chodziłoby najbardziej...wydaje mi sie...)
1. Romet ogar 200 (1989r.)
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu
...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu
...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać

-
xatt - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 15/5/2006, 21:36
- Lokalizacja: WhiteStock
F4i chyba też się dzieli na sport i nie-sport. Nie wiem o co konkretnie chodzi ale na jakiejś niemieckiej aukcji były F4i sport i F4i non-sport. Może specyfika sprzętu typu jakiś amortyzator skrętu. Ale też właśnie nie słyszałem o czymś takim jak F5.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
silver - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 524
- Dołączył(a): 26/7/2006, 13:09
- Lokalizacja: Kraków
Wg. mnie:
F4i Sport - CBR 600F Sport (dwa male siedzenia)
F4i - CBR 600F (jedna duza kanapa)
W nawiasach cechy wizualne po ktorych latwo je rozpoznac, silnikami tez sie troszke roznily.
F5 nie ma z tego co wiem, moze dla niektorych F5 to jest juz stricte CBR 600RR.
F4i Sport - CBR 600F Sport (dwa male siedzenia)
F4i - CBR 600F (jedna duza kanapa)
W nawiasach cechy wizualne po ktorych latwo je rozpoznac, silnikami tez sie troszke roznily.
F5 nie ma z tego co wiem, moze dla niektorych F5 to jest juz stricte CBR 600RR.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
hola hola
Jest coś takiego jak Honda CBR 600 F5!
Mało prawdopodobne abym sie mylił, ale:
CBR F4 - jedna kanapa, produkowana w latach '99-'00
CBR F5 - następca modelu F4, z wyglądu też z jedna kanapą,
różnice: podwójna lampa z przodu, trójkątna szyba, inne
wloty powietrza no i dlatego czacha troche inna,
elektroniczny prędkościomierz, reszta z wygładu jak w F4,
najprawdopodobniej już na wtrysku
CBR F4i - z wyglądu różni się od F5 tylną dzieloną kanapą
CBR Fsport - może nie zauważyłem, ale z wyglądu taka sama jak F4i, a różnica: podobno lżejsza od F4i
CBR600 RR - to swoją drogą, zupelnie inny. Nie robiłem fotek osobiście. Odnośnie różnic mechanicznych się nie wypowiem. Podobnie z użytkowaniem.
No może trochę o F4. Tak do 6tys jeżdzi spokojnie. Lekki 170kg na sucho. Pali jak się spokojnie jężdzi (~120KPH) około 6L (98 verwy). Schowek nawet nawet jak na tą klasę motocykla. Ma specjalne wyprofilowanie na U-lock'a. Tak że można go wozić pod siedzeniem. Jak nie to mamy trocha miejsca na coś innego. Akumulator wyjmyje się łatwo i szybko przy pomocy wyłącznie śrubokręta. Ładne, dopracowane wykonanie motocykla jeśli chodzi o materiały i wykończenie. W czasie jazdy spod owiewki dmucha na nogi ciepłem ze silnika. W pozostałych modelach podejrzewam, że tak samo, ponieważ układ silnika i owiewek taki sam. Moto warte swojej ceny.
Osobiście moim faworytem i ulubionym moto jest F5!
Pozdrawiam
Jest coś takiego jak Honda CBR 600 F5!
Mało prawdopodobne abym sie mylił, ale:
CBR F4 - jedna kanapa, produkowana w latach '99-'00
CBR F5 - następca modelu F4, z wyglądu też z jedna kanapą,
różnice: podwójna lampa z przodu, trójkątna szyba, inne
wloty powietrza no i dlatego czacha troche inna,
elektroniczny prędkościomierz, reszta z wygładu jak w F4,
najprawdopodobniej już na wtrysku
CBR F4i - z wyglądu różni się od F5 tylną dzieloną kanapą
CBR Fsport - może nie zauważyłem, ale z wyglądu taka sama jak F4i, a różnica: podobno lżejsza od F4i
CBR600 RR - to swoją drogą, zupelnie inny. Nie robiłem fotek osobiście. Odnośnie różnic mechanicznych się nie wypowiem. Podobnie z użytkowaniem.
No może trochę o F4. Tak do 6tys jeżdzi spokojnie. Lekki 170kg na sucho. Pali jak się spokojnie jężdzi (~120KPH) około 6L (98 verwy). Schowek nawet nawet jak na tą klasę motocykla. Ma specjalne wyprofilowanie na U-lock'a. Tak że można go wozić pod siedzeniem. Jak nie to mamy trocha miejsca na coś innego. Akumulator wyjmyje się łatwo i szybko przy pomocy wyłącznie śrubokręta. Ładne, dopracowane wykonanie motocykla jeśli chodzi o materiały i wykończenie. W czasie jazdy spod owiewki dmucha na nogi ciepłem ze silnika. W pozostałych modelach podejrzewam, że tak samo, ponieważ układ silnika i owiewek taki sam. Moto warte swojej ceny.
Osobiście moim faworytem i ulubionym moto jest F5!
Pozdrawiam
- Załączniki
-
- F4
- f4_wall.jpg (106 KiB) Przeglądane 11046 razy
-
- Fsport
- f4ipaper.jpg (98.35 KiB) Przeglądane 11047 razy
-
- F5
- HondaCBR600_F_2003.jpg (71.77 KiB) Przeglądane 11048 razy
- Carl F.
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 18/10/2006, 22:50
Ten motocykl, który określasz mianem hondy cbr 600 f5 to właśnie cbr 600 F4i - model 2006!
Dowód - proszę bardzo -
http://powersports.honda.com/motorcycle ... =CBR600F46
i tu sobie poczytaj i pooglądaj też:
http://www.bikepics.com/honda/cbr600/
Dowód - proszę bardzo -
http://powersports.honda.com/motorcycle ... =CBR600F46
i tu sobie poczytaj i pooglądaj też:
http://www.bikepics.com/honda/cbr600/
1. Romet ogar 200 (1989r.)
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu
...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu
...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać

-
xatt - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 15/5/2006, 21:36
- Lokalizacja: WhiteStock
Widać wśród ludzi krązy więcej nazw niż jest modeli CBR600F. W końcu nazwy F5 sam nie wymyśliłem.
Nie jestem do końca przekonany, ale światowa strona Hondy to mocny argument. Poza tym wersja Pana Xatt wiele by upraszczałe i wyjaśniała. Dziwne troche wydaje się produkowanie jednocześnie niemal identycznych motocykli 600tek różniących się np. samą kanapą
Nie jestem do końca przekonany, ale światowa strona Hondy to mocny argument. Poza tym wersja Pana Xatt wiele by upraszczałe i wyjaśniała. Dziwne troche wydaje się produkowanie jednocześnie niemal identycznych motocykli 600tek różniących się np. samą kanapą
- Carl F.
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 18/10/2006, 22:50
Honda wprowadza zmiany w CBR 600 systematycznie co DWA lata od poczatku jej produkcji, ja licze ze od roku 1987 ale zdaje sie ze na pokazach zostala przedstawiona w 1986. Pomoze to w zrozumieniu i ulozeniu jakiejs sensownej hronologii tego modelu, wiec tak:
'87-88r model F1 (nazwa kodowa PC19)
'89-90r model F1 (nazwa kodowa PC23) facelifting
'91-92r model F2 (nazwa kodowa PC25)
'93-94r model F2 facelifting
'95-96r model F3
'97-98r model F3 facelifting
'99-00r model F4
'01-02r model F4i - do wyboru dwa motocykle: "CBR 600F" i "CBR 600F Sport", takie nazwy wystepowaly w europie, w stanach byl zamiast "F Sport" od razu "F4i" i nie wiem jak w stanach oni na podstawie samej nazwy "F4i" odrozniali model z 1-czesciowa kanapa od 2-czesciowej,
rozdzial na dwa motocykle, bardziej turystyczny i bardziej sportowy byl przygotowaniem na pojawienie sie modelu stricte sportowego czyli RR.
'03-04r model F4i oraz RR, o RR nie trzeba nic pisac, natomiast wg. moich danych model F4i z 2003r ma 2-czesciowa kanape, natomiast F4i z 2004r ma znowu 1-czesciowa kanape, zapewne po to zeby juz na stale rozgraniczyc ze RR to SuperSport a F4i to bardziej turystyk.
'05-06r model F4i bez zmian, natomiast mamy facelifting RR'ki
'07r model F4i zapewne dalej bez zmian oraz nowe wcielenie RR
Jak wynika z tej mojej rozpiski modelu F5 nie stwierdzono. Jesli ktos chetny to czekam na ewentualne propozycje zmian w tej rozpisce poparte dowodami ze mam/nie mam racji w tym co napisalem.
P.S. Stwierdzenie "wg. moich danych" odnosi sie do zdjec jakie posiadam, sciagam galerie ze strony Hondy co roku zeby byc na bierzaco ze zmianami, zeby nie bylo ze przypis przy latach '03-04 wyssalem z palca, poprostu takie mam zdjecia.
'87-88r model F1 (nazwa kodowa PC19)
'89-90r model F1 (nazwa kodowa PC23) facelifting
'91-92r model F2 (nazwa kodowa PC25)
'93-94r model F2 facelifting
'95-96r model F3
'97-98r model F3 facelifting
'99-00r model F4
'01-02r model F4i - do wyboru dwa motocykle: "CBR 600F" i "CBR 600F Sport", takie nazwy wystepowaly w europie, w stanach byl zamiast "F Sport" od razu "F4i" i nie wiem jak w stanach oni na podstawie samej nazwy "F4i" odrozniali model z 1-czesciowa kanapa od 2-czesciowej,
rozdzial na dwa motocykle, bardziej turystyczny i bardziej sportowy byl przygotowaniem na pojawienie sie modelu stricte sportowego czyli RR.
'03-04r model F4i oraz RR, o RR nie trzeba nic pisac, natomiast wg. moich danych model F4i z 2003r ma 2-czesciowa kanape, natomiast F4i z 2004r ma znowu 1-czesciowa kanape, zapewne po to zeby juz na stale rozgraniczyc ze RR to SuperSport a F4i to bardziej turystyk.
'05-06r model F4i bez zmian, natomiast mamy facelifting RR'ki
'07r model F4i zapewne dalej bez zmian oraz nowe wcielenie RR
Jak wynika z tej mojej rozpiski modelu F5 nie stwierdzono. Jesli ktos chetny to czekam na ewentualne propozycje zmian w tej rozpisce poparte dowodami ze mam/nie mam racji w tym co napisalem.
P.S. Stwierdzenie "wg. moich danych" odnosi sie do zdjec jakie posiadam, sciagam galerie ze strony Hondy co roku zeby byc na bierzaco ze zmianami, zeby nie bylo ze przypis przy latach '03-04 wyssalem z palca, poprostu takie mam zdjecia.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
A żeby nie było chyba, niepewności, złego zrozumienia itp. pozostawiam foto do "interpretacji własnej"
- Załączniki
-
M263900_1.jpg
- (140.69 KiB) Pobrane 8569 razy
- Carl F.
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 18/10/2006, 22:50
stary bierz F4 sporta polecam, mialem, jezdzilem, solidne moto, bardzo dobre wykonanie, wyglad dzielonej kanapy jest ladniejszy naprawde polecam
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
no fakt tej Hondy jeszcze nie ma, ale już szybkę do niej można kupić.
http://www.allegro.pl/item356554511_szy ... extra.html
http://www.allegro.pl/item356554511_szy ... extra.html
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
MAM TAKIE UCZUCIE ZE TEN TEMAT WSZYSTKICH STRASZNIE WCIAGA . WCZORAJ ODWIEDZILEM SALON HONDY PRZY OKAZIJ KUPOWANIA KASKU I KAZDEGO ZAPEWNIC MOGE ZE CBR 600F MODEL F5 NIE ISTNIEJE A SA PRZESLANKI ZE WERSJA F NIE BEDZIE MIALA KONTYNUACIJ A ZOSTANIE ZASTAPIONA PRZEZ MNIEI SPORTOWA -R I BARDZIEJ AGRESYWNA -RR
- TARAS1971
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/5/2008, 07:30
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości