MZ ETZ 150
Posty: 4
• Strona 1 z 1
MZ ETZ 150
Witam:) Mam jedno ptanko... na co nalezłąo by zwrocic uwage przy kupnie mz 150 czy jest cos szczegolnego na co musiałbym zwrocic uwage? I chciałbym sie dowiedziec cos o tym motorze od użytkowników... zgory dzieki za odpowiedz.
- kamil1504
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18/7/2008, 21:27
- Lokalizacja: Oświęcim
W tym sprzecie musisz zwracac uwage na wszystko ;]
Na poczatek zawieszenie. Przednie nawet przy ostrym hamowaniu nie powinno dobic. Oryginalnosc instalacji elektrycznej, pompka hamulcowa (czesto cieknie) jak spojrzysz przez lagi na silnik bedzie wychylony w strone tlumnika jesli tylko troche to dobrze(ten typ tak ma) jesli przesuniecie bedzie duze to pewnie moto bylo palowane. Podczas jazdy sprawdz sprzeglo czy nie ciagnie i nie slizga sie przy przyspieszaniu. Biegi powinny wchodzic bardzo lekko bez zgrzytow itp. Jesli nie mozna znalezc luzu to pewnie nie ma sprezynki i kulki od spodu silnika za to odpowiedzialnej.Rama jest bardzo delikatna wiec doklanie ja sprawdz czy jest prosta. Oczywiscie kola na szprychach wiec sprawdz czy sa proste i nie brakuje szprych.
Silnik zimny zazwyczaj zapala z drugiego kopa na ssaniu cieply bez ssania z pierwszego. Po zapaleniu nie powinien zgasnac.
To by bylo tyle jak cos mi sie przypomni to jeszcze dopisze ;]
Na poczatek zawieszenie. Przednie nawet przy ostrym hamowaniu nie powinno dobic. Oryginalnosc instalacji elektrycznej, pompka hamulcowa (czesto cieknie) jak spojrzysz przez lagi na silnik bedzie wychylony w strone tlumnika jesli tylko troche to dobrze(ten typ tak ma) jesli przesuniecie bedzie duze to pewnie moto bylo palowane. Podczas jazdy sprawdz sprzeglo czy nie ciagnie i nie slizga sie przy przyspieszaniu. Biegi powinny wchodzic bardzo lekko bez zgrzytow itp. Jesli nie mozna znalezc luzu to pewnie nie ma sprezynki i kulki od spodu silnika za to odpowiedzialnej.Rama jest bardzo delikatna wiec doklanie ja sprawdz czy jest prosta. Oczywiscie kola na szprychach wiec sprawdz czy sa proste i nie brakuje szprych.
Silnik zimny zazwyczaj zapala z drugiego kopa na ssaniu cieply bez ssania z pierwszego. Po zapaleniu nie powinien zgasnac.
To by bylo tyle jak cos mi sie przypomni to jeszcze dopisze ;]
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
etz-ki to już wekowe i poniekąd kultowe sprzęty.....nigdy nie unikniesz jakiś drobnych awarii, ale nie przejmuj się tym...to jest ich urok....
polecam mz-klub polska...tam znajdziesz masÄ™ informacji na temat etz.
polecam mz-klub polska...tam znajdziesz masÄ™ informacji na temat etz.
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości