Zobacz wątek - Honda crm 125 | kapiący gaźnik

Honda crm 125 | kapiący gaźnik

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Honda crm 125 | kapiący gaźnik

Postprzez 104gad » 18/7/2008, 14:00

Witam. Mam problem z gaźnikiem (chyba to jego wina) w mojej nowej CRM-ce. Gdy odkręcę kranik to po ok. 20 s. zaczyna kapać paliwo z tej rurki co jest pod komorą pływakową, czyli chyba się zalewa. Poza tym nie trzyma obrotów (jak ustawie na małe to po chwili mi wskoczy na wysokie, a potem na małe i zgaśnie, a wtrakcie jazdy gdy zawracam to czasami mi gaśnie, a czasami wkręca się na wysokie obroty), a paliwo kapie i kapie. A jeśli chodzi o odpalanie to odpala tylko na za pych chyba, że odpalam zaraz po wcześniejszej jeździe. Co dziwniejsze moto ma w trakcie jazdy niezwykłą moc. Nie wiem o co chodzi ponieważ nie jestem znawca i nie miałem nigdy takie problemów. Może to ssanie, rozregulowany gaźnik lub coś innego.
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
Avatar użytkownika
104gad
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
Lokalizacja: kowalewo pomorskie


Postprzez kagiva » 18/7/2008, 14:41

Temat chyba do Poradniki motocyklowe-->Mechanika motocykolwa
Tam koledzy Ci pomoga
only god can judge me
Avatar użytkownika
kagiva
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
Lokalizacja: wschód

Postprzez inzynier » 18/7/2008, 15:10

sproboj podgiąć troche tą blaszkę od pływaka(ta ktora zatyka dziurke wlewu) wygląda na to że za dużo paliwa wlewa. ( o ile taka blaszka tam jest :D )
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Avatar użytkownika
inzynier
Świeżak
 
Posty: 385
Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
Lokalizacja: Dębica

Postprzez 104gad » 18/7/2008, 17:48

Odgiąłem tą blaszkę i nic. Gaźnik był czyszczony, a pływak się nie zacina.
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
Avatar użytkownika
104gad
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
Lokalizacja: kowalewo pomorskie

Postprzez inzynier » 18/7/2008, 19:56

ale jak paliwa Ci dolewa bezprzerwy i pływak nie odcina dopływu no to albo sie cos zepsuło z tą dyszą która wpuszcza paliwo albo ta blaszka źle dociska (ale skoro robiłeś przy niej to powinno być ok) albo....albo nie wiem co :D
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Avatar użytkownika
inzynier
Świeżak
 
Posty: 385
Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
Lokalizacja: Dębica

Postprzez 104gad » 18/7/2008, 20:37

okazało się że paliwo ciekło z powodu małą szparki na dole rurka, która odprowadza nadmiar paliwa z komory pływakowej. Więc założyłem tam wężyk i już nie cieknie, ale pozostaje jeszcze kwestia tych skaczących obrotów. Może to wina rozregulowanego gaźnika??
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
Avatar użytkownika
104gad
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
Lokalizacja: kowalewo pomorskie

Postprzez 104gad » 1/8/2008, 17:03

okazało się że to wina linki, ponieważ była poprzerywana w kilku miejscach i chyba za krótka przez co przepustnica się nie zamykała. Teraz maszyna świetnie dział. Jeszcze malowanie, podłączenie świateł i można śmigać.
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
Avatar użytkownika
104gad
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
Lokalizacja: kowalewo pomorskie



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr