Tuning motocyklowy
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Tuning motocyklowy
witam wpadlem na pomysl zeby utworzyc temat tuning motocyklowy chcialbym abyscie wypowiadali sie co warto przerobic?? co upiekszyc?? gdzie dostac czesci tuningowe?? moze cos na temat aerografu?? jak macie poprzerabiane motocykle?? czyli ogolnie o wszystkim co mozna zrobic w motocyklu jakie sa wasze propozycje na przeróbki
one man one bike one street one love
- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
moja r6 - Wydech hindle pod siedzeniem , owiewki z laminatu wszystkie ważą około 5 kg , amortyzator skretu LSL titanium, szyba RMA , skrucony rozstaw osi , stalowe oploty do chamulców i wszystkich linek , sportowe sprzęgło , sportowe podnóżki , crasch pady i crash bale LSL , filtr powietrza K&N , swiece NGK , były w tym sezonie sportowe zębatki ale mi sie spsuły ale na nowy sezon bedą chyba nowe ( narazie seryjne) , no i to chyba wszystko
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
jeśli ktoś jeżdzi tylko po mieście to wystarczą crash pady i może jakiś wydech. do seryjnego moto jest dużo więcej części. a jak wiadomo pisał to już z resztą gdzieś evil na tor można wymienić wszystko w zależności od ilości gotówki:)))
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
-
lipek_amg - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
- Lokalizacja: Łódź
R6 `04 - PowerCommander , Lejki i kanały Yamaha Racing , Przewody ham. w oplocie Goodridge , Filtr powietrza i oleju K&N , szyba sportowa BikeIt , Pełen wydech tytanowy Arrow , Crash Pady Yamaha Racing aluminiowe , Świeże oponki Dunlop D208RR .
PS.Snickers - napisz coś o amorku LSL , jak się sprawuje ?? Sam niedługo będę do swojej szukał . Mam w opcji Ohlinsa ale jak wiadomo cena ostra i nie wiem czy uzbieram tyle funduszy bo i tak się spłukałem a LSL jest dużo tańszy .
PS.Snickers - napisz coś o amorku LSL , jak się sprawuje ?? Sam niedługo będę do swojej szukał . Mam w opcji Ohlinsa ale jak wiadomo cena ostra i nie wiem czy uzbieram tyle funduszy bo i tak się spłukałem a LSL jest dużo tańszy .
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
-
BigBiker - Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
- Lokalizacja: Wrocek
to moze ja cos napisze o moim zlomie cbr600f4i 2001 wydech carbon nieznajomego pochodzenia poprowadzony góra
:D filtry k&N przewody w oplociku z przodu szyba MRA poler na lustro felgi podnuzki wachacz amory przód osłona na łancuch zebatka lampy xenon stroboskopy lekko stuningowany ogon carbon kierunki oponki dunlop d2008 no i nie wiem co jeszcze jak znajde kase to bedzie power comanderIII i amor skretu aha wlasnie napiszcie co wiecie o amorach skretu jakie sa najlepsze jakie dobre i w miare tanie itd i czy wiecie gdzie mozna dostac układy wydechowe i power comanderIII

one man one bike one street one love
- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
ja osobiście jestem zadowolony z LSL ale do ohlinsa to im daleko wiadomo za ohlinsa zapłacisz około 4 tys a za LSL około 1,5 tys zł no i są w miare małe ale z drugiej strony to na ohlinsie ngdy nie jeżdziłem więc nie wiem jak tam się sprawuje. ale mi ładnie tłumi drgania na torze . pozdrawiam
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
a na ulicy to nie wiem bo nigdy nie miałem okazi sprawdzić bo jezdziłem bez amorka i jak go założyłem to również sportowe plastkiki doszły a jak masz za ta cene to ja osobiście wolał bym chyba ohlinasa ale wybór nalezy do ciebie
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości