Aprilla RS 125- Glos
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Aprilla RS 125- Glos
Witam wszystkich po raz kolejny... Mam pytanie do znawcow 125-tek i uzytkownikow a brzmi one; co zrobic zeby zmienic choc troche glos Aprilli RS 125 na bardziej basowy lub jak go wyciszyc ale tak wszystko ma byc zeby nie stracil na mocy... Kazdy chyba probowal juz zmienic glos w tym motorze lub przynajmiej myslal o tym ale ja wole nie kombinowac i zapytac o patenty ludzi "znawcow"... Z gory dzieki... Wiem ze to temat do "Mechanika motocyklowa" ale tam nikt nie odpisuje... Wiec sorki...
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
Nie jestem co do tego pewien bo slyszalem ze tlumik musi miec takie same cisnienie bo inaczej paliwo bedzie sie wylewac przez tlumik a jak zaloze puche od GS bo ponac fajnie ryczy to cisnieni sie zmieni pewnie...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
-
konrad1422 - Świeżak
- Posty: 312
- Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
- Lokalizacja: Kalisz
Ale ile to pomoze?? I ile to kosztuje? Mi zalezy na basowym dzwieku... A nie na glosniejszym ryczeniu...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
sebekmelior napisał(a):Mi zalezy na basowym dzwieku... A nie na glosniejszym ryczeniu...
Pewnie każdy by to powiedział, ale ja będę pierwszy ;P
Z 2t nigdy nie uzyska się basowego dźwięku.
PS: Szkoda, że do 2 suwa nie można dokupić jeszcze 2 suwów i zrobić 4 suwa nie tracąc mocy

GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Wiem o co Ci chodzi ale nie mowie o basie jak w 600-tce tylko o zmiejszeniu ryku silnika i jakims innym glosie bo ten mnie doprowadza do szalu przy malych predkosciach szczegolnie jak po miescie sie jezdzi ludzie patrza na ten motorek z zalem... Takze podajcie mi cene tego sportowego tlumika do Aprilki...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
sebekmelior napisał(a): jakims innym glosie bo ten mnie doprowadza do szalu
Wsadź gwizdek do tłumika i będzie git

Sportowy wydech będzie miał tylko troche inny głos na małych obrotach a na wysokich będzie tak samo tylko głośniej

sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
Nie znacie się, zrób sobie extream tuning, podam Ci receptę, ale nikomu nie mów bo to tajne/poufne:
1. Wsiadasz na moto odpalasz je i zaczynasz jechać.
2. Udajesz się w miejsce gdzie wystaje jakiś wysoki krawężnik (jak będzie go brak poratuj się korzeniem)
3. Prosisz kogoś z tyłu aby wsiadł (najlepiej jak jest ciężkawy)
4. Pozostaje jedynie najechać na wyżej wymienione elementy krajobrazu, efekt murowany.
Sam to stosuje od lat
1. Wsiadasz na moto odpalasz je i zaczynasz jechać.
2. Udajesz się w miejsce gdzie wystaje jakiś wysoki krawężnik (jak będzie go brak poratuj się korzeniem)
3. Prosisz kogoś z tyłu aby wsiadł (najlepiej jak jest ciężkawy)
4. Pozostaje jedynie najechać na wyżej wymienione elementy krajobrazu, efekt murowany.
Sam to stosuje od lat

-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Rozpędzasz się do 160 i gaśisz, i tak za każdym razem, zawsze mniej tego dźwięku będzie.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
esli chcesz basowy dzwiek to radze sprzedać ikupic jakas 600-tke. w 2T nie da sie zmienic dzwieku, one tak maja i albo sie podoba albo kupujesz 4T. juz było poruszane milon razy ze jak wsadzi sie duzy tłumik to moze stracic na mocy i byc do dupy. W 2T ważny jest rezonans gazów wydechowych i jeslzakłucisz ten rezonans stracisz na mocy
- bart248
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 23/2/2008, 16:10
- Lokalizacja: warszawa
Bart248 przeczytaj temat i dopiero pozniej sie wypowiadaj... to co napisales juz bylo powiedziane i to glownie na poczatku... ale pomijajac to to twoja rada naprawde mi pomoze... 600-tke to sobie sam kup i polisz drzewa zebami...
Kolejne pytanko; gdzie mozna dostac sportowy wydech od tego moto? podajcie adresy sklepow (jesli znacie takie) lub czegos takiego gdzie mozna to dostac...
Kolejne pytanko; gdzie mozna dostac sportowy wydech od tego moto? podajcie adresy sklepow (jesli znacie takie) lub czegos takiego gdzie mozna to dostac...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
sebekmelior napisał(a):Bart248 przeczytaj temat i dopiero pozniej sie wypowiadaj... to co napisales juz bylo powiedziane i to glownie na poczatku... ale pomijajac to to twoja rada naprawde mi pomoze... 600-tke to sobie sam kup i polisz drzewa zebami...
Nie wiem po co tu taka rada. 600 nie oznacza ze musisz jezdzic szybko. taki XJ600 wcale nie jest jakas zabójczą maszyna, cruisery 600 też nie przerażaja mocą.
jak kolega wyrzej napisał najlepiej skorzystac z allegro
- bart248
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 23/2/2008, 16:10
- Lokalizacja: warszawa
Mimo to porownujac 125ccm do tego nawet XJ600 jest przepasc... Ja bym sie bal na cos takiego wsiasc ale kazdy ma inne zdanie... Znam kolesi ktorzy od GSXR-1000 zaczynali...(polowa po kontuzjach lub Zbierali ich z ulicy a w zasadzie szczatki...)
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości