Malaguti XSM 50
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Malaguti XSM 50
Kupilem ostatnio Malaguti Xsm o pojemności 50 cm3. Wszystko bylo pięknie ale nastepnego dnia mialem problemy z odpalaniem . Gdy zgasiłem go sam to za chwile mogłem go ponownie odpalić lecz gdy jechałem i mi zgasł to juz nie mogłem go odpalić przez najbliższy czas ( czasem odpalal po około 15- 20 minutach ). Zwykle rano odpala od pierwszego kopa a wieczorem kolo 21 - 22 to nawet jak stoi pół dnia to nie odpala .Czasem gdy jade to gubi obroty, próbuje wtedy kręcić manetka, zmiejszać bieg ale nie działa i gaśnie. Wtedy również nie moge go odpalić. Dziś wymieniłem świece. Początkowo chodził normalnie ale pod wieczór znów to samo. Co w nim jest nie tak ?
Pomóżcie ...

- FLP444
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 9/7/2008, 21:30
hmm może byc tak że tłok do wymiany kompreche gubi albo gaźnik źle ustawiony i zalewa?? ale moge Ci zagwarantowac że remoncik sie szykuje :/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
FLP444 napisał(a):Może miał ktoś podobną sytuacje ?
Nie ale pomyśl przez chwile , duzi się i jak dajesz gazu to gaśnie , jak dajesz gazu dochodzi więcej powietrza przez gaźnik a mniej paliwa czyli źle wyregulowany gaźnik ale przeczyścic nie zaszkodzi
Tutaj instrukcja (by Bostorn), a jak źle mówię to nie wiem co może byc

odkrecasz gaźnik iglice etc namaczasz pędzel w bęzynie i z kazdej strony czyscisz od środka i z zewnątrz a następnie bierzesz pompke lub cos z powietrzm i dmuchasz dokładnie wszystko wszystkie zakamarki etc otwory
a regulujesz w następujący sposób odpalasz qdzia i czekasz az sie nagrzeje albo pojeździj troche
następnie masz 2 srubki
1-mała wcisnieta to mieszanka i powietrze
2- to bieg jałowy
najpierw zakrecasz obydwie do lekkiego oporu
później robisz ze 2 obroty małą i z 1 duzą robisz to na słuch jesli moto równo pracuje gazujesz nim sprawdzasz jak sie wkreca w obroty
nastepnie sprawdzasz jak sie wkreca podczas jazdy czy nie muli podczas jazdy trzeba doregulowac
-
Tomek00 - Bywalec
- Posty: 522
- Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
- Lokalizacja: Łódz
hmm ja tak miałem z moto ale on jeździł jeździł az tłok sie nagrzał i zdechł i musiałem remont silnika zrobic ;/ tz był i tak dobity więc wiesz najlepiej przeczysc filtr powietrza i gaxnik to nic nie kosztuje a jedynie możesz zaoszczędzic pare gr
a jak chcesz sprawdzic kompreche odkręcasz swiece i kopką machasz poczujesz pierdnięcie jak Ci palca wypycha jest good ale jesli leciutko pyrta niestety tracimy goo tracimy ;(;(
a jak chcesz sprawdzic kompreche odkręcasz swiece i kopką machasz poczujesz pierdnięcie jak Ci palca wypycha jest good ale jesli leciutko pyrta niestety tracimy goo tracimy ;(;(
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
tzn pierdzi. wsadzasz palucha i czujesz czy go mocno wypycha czy nie oto mi chodziło jak mocno to znaczy ze wszystko jest ołrajt wystarczy przeczyscic gaźniczek i filtr powietrza
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości