Ciekawostka VN 1500 classic. Pomocy!!
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Ciekawostka VN 1500 classic. Pomocy!!
Witam
Panowie proszę o pomoc!! Zaobserwowałem dziwną rzecz i kompletnie nie wiem o co chodzi!Kiedy jadę sobie bardzo szybko i zatrzymuje się gwałtownie np. na pasach albo przed skrzyżowaniem ostro hamując przodem i moto ostro nurkuje wtedy dochodzi do "bujnięcia"- norma, ale czasami na 1-2 sekundy zapalają mi się kontrolki od oleju i płynu chłodniczego. Kolega twierdzi że to jakieś zwarcie w elektryce a mi się wydaje że to jest związane z siłą bezwładności.
Co do oleju to może olej przesuwa się chwilowo w tył silnika i smok nie
zasysa ale jak to wytłumaczyć w odniesieniu do płynu chłodniczego, przecież to nie jest kontrolka od ciśnienia płynu tylko temperatury. Dziwna sprawa i nie wiem co robić, a może ma ktoś inny pomysł? Gdy jade normalnie, hamuje delikatnie nic takiego się nie dzieje, tylko w przypadku bardzo ostrego hamowania i dochamowywania przodem.
Michał
Panowie proszę o pomoc!! Zaobserwowałem dziwną rzecz i kompletnie nie wiem o co chodzi!Kiedy jadę sobie bardzo szybko i zatrzymuje się gwałtownie np. na pasach albo przed skrzyżowaniem ostro hamując przodem i moto ostro nurkuje wtedy dochodzi do "bujnięcia"- norma, ale czasami na 1-2 sekundy zapalają mi się kontrolki od oleju i płynu chłodniczego. Kolega twierdzi że to jakieś zwarcie w elektryce a mi się wydaje że to jest związane z siłą bezwładności.
Co do oleju to może olej przesuwa się chwilowo w tył silnika i smok nie
zasysa ale jak to wytłumaczyć w odniesieniu do płynu chłodniczego, przecież to nie jest kontrolka od ciśnienia płynu tylko temperatury. Dziwna sprawa i nie wiem co robić, a może ma ktoś inny pomysł? Gdy jade normalnie, hamuje delikatnie nic takiego się nie dzieje, tylko w przypadku bardzo ostrego hamowania i dochamowywania przodem.
Michał
- Fatman76
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 9/7/2008, 17:17
- Lokalizacja: Tarczyn
oki, brzmi logicznie
tym bardziej że ostatnio pojawił się kolejny problem z moim moto: czasami podczas jazdy moto szarpie tak jakby na chwilke nie dostawał paliwa, nie było iskry albo nie palił jeden gar, zwyczajnie przerywa. w takim razie jutro od rana biorę się do roboty
. wielkie dzięki za pomoc!!
mam jeszcze mały problemik ze swoim drugim moto, jest to stary kz 650, moto nie pali na jednym garku, zalewa świece i mocno strzela w gaźnik na tym właśnie garku. myślałem że to zawory no i zwaliłem głowice , ale po złożeniu jest to samo, co to może być, zapłon, gaźnik???
sorki , że Cię tak wykorzystuje
ale widzę że jesteś mocny w temacie a ja już po nocach nieśpie taki jestem wq.iony, dwa motory a jeździć nie ma czym
!!!
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!


mam jeszcze mały problemik ze swoim drugim moto, jest to stary kz 650, moto nie pali na jednym garku, zalewa świece i mocno strzela w gaźnik na tym właśnie garku. myślałem że to zawory no i zwaliłem głowice , ale po złożeniu jest to samo, co to może być, zapłon, gaźnik???
sorki , że Cię tak wykorzystuje


Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!
- Fatman76
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 9/7/2008, 17:17
- Lokalizacja: Tarczyn
do vulcana zastosuj jakis srodek penetrujacy inst. el. popsikaj po kostkach i laczeniach ,szczegolnie masowe wszelkie sprawdz.
a w kzcie byc moze masz cos z gaznikiem ? jesli zalewa go benzyna , bo jesli swieca zalewa sie olejem to cos z pierscieniami i cylindrem skoro glowiuca dobra .
powodzenia
a w kzcie byc moze masz cos z gaznikiem ? jesli zalewa go benzyna , bo jesli swieca zalewa sie olejem to cos z pierscieniami i cylindrem skoro glowiuca dobra .
powodzenia
suzuki gsxr1100 olejak | wrangler 4.0 | http://www.bikepics.com/members/kulka/
-
kulkagsx1200 - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/6/2006, 19:06
- Lokalizacja: ok.strzelina
Witam ponownie!!
Pisze bo temat ciągle nie daje mi spokoju no i pojawiły się nowe fakty w sprawie migajacych kontrolek przy "nurkowaniu".
Wczoraj po wymienie oleju odpaliłem moto i zauważyłem, że kontrolki olej/płyn-chłodniczy zgasły razem. Z doświadczenia wiem, że to normalne że po wymnianie filtra/oleju zanim moto napompuje sobie ciśnienie trwa to kilka sekund, ale dlaczego kontrolka płynu zgasła dokładnie w tym samym momencie co kontrolka oleju po kilku sekundach???? czyżby potwierdzało to problem z elektryką???
Znajomy powiedział mi też, że całkiem możliwe jest to, że kontrolki w VNie mierzą nie tylko cisnienie/temperaturę ale jednocześnie poziom tych płynów i w takim razie słuszna może być moja pierwsza teoria "siły bezwładności".
?????????
Pisze bo temat ciągle nie daje mi spokoju no i pojawiły się nowe fakty w sprawie migajacych kontrolek przy "nurkowaniu".
Wczoraj po wymienie oleju odpaliłem moto i zauważyłem, że kontrolki olej/płyn-chłodniczy zgasły razem. Z doświadczenia wiem, że to normalne że po wymnianie filtra/oleju zanim moto napompuje sobie ciśnienie trwa to kilka sekund, ale dlaczego kontrolka płynu zgasła dokładnie w tym samym momencie co kontrolka oleju po kilku sekundach???? czyżby potwierdzało to problem z elektryką???
Znajomy powiedział mi też, że całkiem możliwe jest to, że kontrolki w VNie mierzą nie tylko cisnienie/temperaturę ale jednocześnie poziom tych płynów i w takim razie słuszna może być moja pierwsza teoria "siły bezwładności".
?????????
VN 1500 Classic
KZ 650 Custom Chopper
KZ 650 Custom Chopper
- Fatman76
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 9/7/2008, 17:17
- Lokalizacja: Tarczyn
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości