Zobacz wątek - poczatki motocyklowej kariery na torze pomuzcie mi
NAS Analytics TAG

poczatki motocyklowej kariery na torze pomuzcie mi

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

poczatki motocyklowej kariery na torze pomuzcie mi

Postprzez Benek929 » 28/12/2005, 00:47

hej mam pytanko jak mam sie dostac do jakiegos klubu zebym mogl jezdzic na torze w poznaniu ile to kosztuje i jakie sa zasady tego wszystkiego pozdrawiam i licze na pomoc:D:D
one man one bike one street one love
Benek929
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15


Postprzez snikers1818 » 28/12/2005, 06:37

Żeby jezdzić na torze to nie musisz dostawać się do zadnego klubu 8) poprostu przyjeżdżasz w czasie kiedy są treningi sekcji motocyklowej i płacisz 30 zł i jeżdzisz około 2 godzin i to jest pierwsza opcja . druga jest taka że mozesz zapisać się do automobil klubu wielkopolskiego ale to muszisz iśc na ulice . towarową 35/37 i się zapisać ale musisz jeszcze zdobyć dwa podpisy członków tego klubu i wtedy płacisz za wiazd na tor 15zł zamiast 30zł i taka jest tylko rużnica a członkostwo w klubie kosztuje 35 zł na sezon . ale żeby się dostać musisz mieć podpisy dwóch członków tego klubu na arkuszu z podaniem . osobiście mógł bym ci się podpisać ale potrzebujesz jeszcze jednego głosu ale jak przyjedziesz to ci kogoś możemy znaleść ale narazie nie kompinuj z tym klubem przyjedz poprostu pare razy na trening i się zoriętujesz co i jak :wink: jakby co to zawsze możesz do mnie podejśc i pogadamy pozdrawiam i mam nadzieje ze zobaczymy się na torze :wink: jeśli moge spytac to czym jeżdzisz ?
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Benek929 » 28/12/2005, 22:54

no własnie sprzetu nie mam dobrego ale mysle ze ta moja cbr 600F4i 2001 rok produkcji cos tam pocisnie hehe dzieki snikers najpierw musze przyjechac na tor i zalukam czy wogole umiem jezdzic :D:D:D hehe ale przez te 10 lat jazdy na moto dzien w dzien mysle ze czegos sie nauczylem :D:D:D pozdrawiam i dzieki za cenne informacje aha a co do zakretów w prawo to mysle ze jakos to bedzie hehehe

P.S. ty snikers jezdzisz r6 czyli klasa sprzetu mniej wiecej ta sama napisz mi cos o swoim mocie czyli jakoe masz gumy zalozone jakie przelozenie na zebatkach i czy walki rozrzadu wymieniane jezeli nie chcesz zdradzac takich zeczy to nie ma sprawy rozumiem tylko koles od którego kupowalem moto mial zalozone 190/50/17 dunlop d208 wydaje mi sie ze to troche za szerokie jak na cbr 600
one man one bike one street one love
Benek929
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15

Postprzez snikers1818 » 29/12/2005, 08:17

to nie tajemnica :D moge ci wszystko napisać no więc co do opon to musisz mieć takie jakie nakazuje ci producent motocykla . ja osobiście jeżdziłem na oponach dunlop d 208 i spisywały sie na medal ale na nowy sezon kupie chyba dunlopy qualifier d 209 . o slick -ach zapomnij bo do tego trzeba mieć spore doświatczenie i jesli byś chciał np startować w zawodach to cię na nich nie dopuszczą bo w twojej klasie jest ograniczenie że musi być jakiś bieżnik. dalej zębatki ja mam w swojej r6 seryjne ale zębatki powinny być takie żebyś z pierwszego wolnego zakrętu wychodził na 2 biegu mniej wi.ęcej 10 tys obr . co do silnika to nie robiłem żadnych większych modyfikaci bo tak jak w przypadku opon jest ograniczenie jedyne co jest no zrobienia to wydech i pare takich tam pierdułek ale nie modyfiacja moto się liczy ale kierowca i ja tez już jeżdze ok 8 lat na motocyklach i na torze to jest zupełnie inna bajka . ale co do modyfikaci to mugł byś go troche odlżyć zmieniając plastkiki na sportowe i zdejmując wszeljkie nie potrzebne smieci :D podnużki lampy lusterka i będzie lepiej . no i jak przyjedziesz na nowy sezon to podbij do mnie to pogadamy . pozdrawiam :D
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Benek929 » 29/12/2005, 19:35

dzieki bro za odpowiedz szykuje maszyne i widzimy sie na toze jak sie ociepli pozdro 3maj sie
one man one bike one street one love
Benek929
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15

Postprzez evil » 2/1/2006, 18:27

opony na treningi, oraz w klasie Pretendent (i chyba Rookie) mogą być dowolne, więc luzik.
evil
 

Postprzez Rolas » 8/1/2006, 22:47

Ty Snickers, masz 15lat i śmigasz R6 po torze? :roll:

sorrka za OT :wink:
Rolas
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31/8/2005, 21:08
Lokalizacja: Giżycko

Postprzez evil » 9/1/2006, 11:16

Rolas napisał(a):Ty Snickers, masz 15lat i śmigasz R6 po torze? :roll:



tak, a później budzi się zlany zimnym potem i pisze głupoty na forum...
evil
 

Postprzez snikers1818 » 9/1/2006, 20:33

jak ty puszczasz klopsa w nogawe od jazdy motocyklem i uważasz się przez to jesteś kozakiem to ok ale mnie w to nie mieszaj. a poza tym to co cię boli jak ci się posty nie podobają to ich nie czytaj i tyle pozdrawiam
Ostatnio edytowano 10/1/2006, 18:48 przez snikers1818, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
snikers1818
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Richie » 10/1/2006, 00:00

evil napisał(a):
Rolas napisał(a):Ty Snickers, masz 15lat i śmigasz R6 po torze? :roll:


tak, a później budzi się zlany zimnym potem i pisze głupoty na forum...


Obrazek

to ci sie udalo :D
<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Avatar użytkownika
Richie
Administrator
 
Posty: 250
Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49

Postprzez Stunt_Maniak_2411 » 16/11/2008, 19:09

I to snikers1818 Napisał że już ok. 8 lat jezdi to od 7 lat juz jezdził na moto :D No popatrz:P
Mój moto KTM 125sx :D Uwielbiam Jezdzic :P
Avatar użytkownika
Stunt_Maniak_2411
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21/10/2008, 17:26
Lokalizacja: Katowice



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr