Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Spidey » 10/4/2009, 12:52

:D moje 2 pytania:

1. czy w zbiorniczku wyrownawczym od plynu chlodniczego tam musi byc rowniez plyn chlodniczy czy nie potrzeba?

2. gdzie w CBR 125 jest filtr powietrza? :D
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Landryss25 » 10/4/2009, 14:03

W zbiorniczku musi być. Są na nim nawet 2 kreski (minimum i max). Filtra szukaj pod bakiem albo pod siedzeniem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez Masterleoni » 10/4/2009, 18:04

Ne moge odpalic Zipp Qantum :cry: . Po wymianie Cynindra na 60ccm
Cewki magneta ,modulu . Gdy mial jeszcze kompresje to pojezdzilem z 3 razy az wkoncu zgasl :shock: ma teraz bardzo mala kompesje wogule nie odpali nawet z kopa .. Prosze was o jakas porade :roll:
Masterleoni
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 4/4/2009, 19:57

Postprzez rico63 » 11/4/2009, 10:11

Spidey napisał(a):;] moje pytanie brzmi czy dla Hondy CBR istnieje cos takiego jak olej do skrzyni biegow? :D lub sprzegla? i jeszcze jedno czy przy zmianie biegow na wyzszy to czy ta zniana musi byc taka glosna? :D w sensie przeskakiwania biegu i czy mozna ta stopke od biegow jakos dokrecic zeby tak troche sztywniejsza byla? ;]


Dokręcić się da napewno :) A jeśli chodzi ci o stuki, puki w przekładni to w motocyklach to normalka :)
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez MastiF » 11/4/2009, 10:12

Witam mam problem ze znalezieniem linki predkosciomierza do Aprili RS 80.

Wiecie możę czy linka od RS 50 bedzie pasowala i prawidlowo wskazywala predkosc jaka osiaga motor?

Czekam na pomoc Smile
MastiF
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 9/8/2008, 11:52

Postprzez Landryss25 » 11/4/2009, 10:17

Będzie pasowała od RS 50 bo Ty masz RS 50. Tylko przerobioną na 80 ( a właściwie to pewnie 72).
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez MastiF » 11/4/2009, 10:21

Dobrze czyli kupuje do rs 50 . Zaufam CI :)
MastiF
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 9/8/2008, 11:52

Postprzez Landryss25 » 11/4/2009, 10:22

Mi lepiej nie ufać :D Tylko pod dobry rocznik wybierz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez MastiF » 11/4/2009, 10:55

A wlasnie zapomnialem sie pytac, czy predkosc bedzie prawidlowo pokazywana itd.?
MastiF
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 9/8/2008, 11:52

Postprzez 69Kid » 11/4/2009, 11:02

Raczej powinna
YZF R-125

Siadając za kierownicą pamiętaj żeby emocje nie miały nad Tobą władzy !

``Pal gumę, a nie duszę``

Komarek-->Simson-->CBR 125-->YZF R-125
Avatar użytkownika
69Kid
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/1/2009, 10:40
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Sly » 11/4/2009, 11:50

Linka typowa, bez problemu pasuje. Aprilia RS 80 to przerobiona 50, seryjnych nie ma :P
Avatar użytkownika
Sly
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 9/4/2007, 14:49

Postprzez Łukasz_15* » 11/4/2009, 15:14

Właśnie wyczyściłem gaźnik w moim motorku, ale mam pewne wątpliwości co do tego czy to dorbze zrobiłem. Bo strzykawką parę razy wypłukałem wszystkie dziuerki pędzielkiem umyłem dwa większe wloty od strny cylindra i filtru powietrza i przeedmuchałem. Zastanawiam się czy to wystarczy czy powinienem najpierw zanurzyć cały gaźnik w czystej benzynie i zostawić na parenaście minut?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Landryss25 » 11/4/2009, 16:29

Jeśli zrobiłeś to dokładnie to będzie ok. Ja czyszczę pędzelkiem zamoczonym w benzynie a potem ustnie przedmuchuję i jest git.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Łukasz_15* » 11/4/2009, 16:39

Aha to i tak u mnie dobrze bo miałem kompresor :P pierwszy raz czyściłem to po pare razy pędzelkowałem i przepłukiwałem mam nadzieje że wszystko będzie grać.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Landryss25 » 11/4/2009, 17:43

Tylko uważaj jak będziesz montował żeby nic syfu Ci nie wpadło. Bo naprawdę niewiele potrzeba żeby praca poszła na marne.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Łukasz_15* » 11/4/2009, 19:57

A tak wiem, o to się szczególnie staram, jak tylko dojdzie jedna część chcę to poskładać do kupy i w końcu rozpocząć sezon :)
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Herbi NSR » 11/4/2009, 20:07

mam zamiar jechać oglądać CBR 125, po czym poznać że jest dobrze dotarta albo lepiej że jjest źle ?? (nie miałem okazji jeździć 4t)
Ma nie wielki przebieg ok 12tys
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez rico63 » 11/4/2009, 20:46

Łukasz_15* napisał(a):Właśnie wyczyściłem gaźnik w moim motorku, ale mam pewne wątpliwości co do tego czy to dorbze zrobiłem. Bo strzykawką parę razy wypłukałem wszystkie dziuerki pędzielkiem umyłem dwa większe wloty od strny cylindra i filtru powietrza i przeedmuchałem. Zastanawiam się czy to wystarczy czy powinienem najpierw zanurzyć cały gaźnik w czystej benzynie i zostawić na parenaście minut?


Najlepiej czyścić gaźnik specjalnym płynem do czyszczenia gaźników, (Drogie ale warto 8) ) gdyż gaźnik jest bardzo delikatny i łatwo go zniszczyć :( A w RS,TZR i innych podobnych gaźników się nie naprawia :( Trzeba kupić funkiel nówkę nie śmiganą :D
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez 69Kid » 12/4/2009, 10:50

Herbi NSR napisał(a):mam zamiar jechać oglądać CBR 125, po czym poznać że jest dobrze dotarta albo lepiej że jjest źle ?? (nie miałem okazji jeździć 4t)
Ma nie wielki przebieg ok 12tys


Ciężko to sprawdzić ale odpal i niech dłuuugo pochodzi, posłuchaj czy chodzi równo czy nic nie `dzwoni` w silniku, zobacz jak się wkręca na obroty. Moja była idealnie dotarta to 120km/h w max`ie leciała. Sprawdź jak chodzi sprzęgło bo jak ktoś na niej `świrował` to będzie kijowo chodziło w sensie że będzie głęboko brało. Chyba wiesz żeby sprawdzić czy jest prosta, stan klocków, oleju silnikowego, chłodniczego, hamulcowego.A i jeszcze jak już go zagrzejesz to sprawdź czy puszcza dym jak dasz gaz, na początku przeważnie jak jest zimny zadymi trochę bo woda sie podgrzewa i paruje ale to biały dym. CBR jako 4t nie powinna za bardzo dymić.
Więcej Ci nie mogę pomóc :)
YZF R-125

Siadając za kierownicą pamiętaj żeby emocje nie miały nad Tobą władzy !

``Pal gumę, a nie duszę``

Komarek-->Simson-->CBR 125-->YZF R-125
Avatar użytkownika
69Kid
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/1/2009, 10:40
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Herbi NSR » 12/4/2009, 11:50

No dzięki o to mi chodziło ;)
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na gr