Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
W zbiorniczku musi być. Są na nim nawet 2 kreski (minimum i max). Filtra szukaj pod bakiem albo pod siedzeniem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ne moge odpalic Zipp Qantum
. Po wymianie Cynindra na 60ccm
Cewki magneta ,modulu . Gdy mial jeszcze kompresje to pojezdzilem z 3 razy az wkoncu zgasl
ma teraz bardzo mala kompesje wogule nie odpali nawet z kopa .. Prosze was o jakas porade 

Cewki magneta ,modulu . Gdy mial jeszcze kompresje to pojezdzilem z 3 razy az wkoncu zgasl


- Masterleoni
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 4/4/2009, 19:57
Spidey napisał(a):;] moje pytanie brzmi czy dla Hondy CBR istnieje cos takiego jak olej do skrzyni biegow?lub sprzegla? i jeszcze jedno czy przy zmianie biegow na wyzszy to czy ta zniana musi byc taka glosna?
w sensie przeskakiwania biegu i czy mozna ta stopke od biegow jakos dokrecic zeby tak troche sztywniejsza byla? ;]
Dokręcić się da napewno


-
rico63 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
- Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle
Będzie pasowała od RS 50 bo Ty masz RS 50. Tylko przerobioną na 80 ( a właściwie to pewnie 72).
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Mi lepiej nie ufać
Tylko pod dobry rocznik wybierz.

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
-
Sly - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 9/4/2007, 14:49
Właśnie wyczyściłem gaźnik w moim motorku, ale mam pewne wątpliwości co do tego czy to dorbze zrobiłem. Bo strzykawką parę razy wypłukałem wszystkie dziuerki pędzielkiem umyłem dwa większe wloty od strny cylindra i filtru powietrza i przeedmuchałem. Zastanawiam się czy to wystarczy czy powinienem najpierw zanurzyć cały gaźnik w czystej benzynie i zostawić na parenaście minut?
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
Jeśli zrobiłeś to dokładnie to będzie ok. Ja czyszczę pędzelkiem zamoczonym w benzynie a potem ustnie przedmuchuję i jest git.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Aha to i tak u mnie dobrze bo miałem kompresor
pierwszy raz czyściłem to po pare razy pędzelkowałem i przepłukiwałem mam nadzieje że wszystko będzie grać.

-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
Tylko uważaj jak będziesz montował żeby nic syfu Ci nie wpadło. Bo naprawdę niewiele potrzeba żeby praca poszła na marne.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
A tak wiem, o to się szczególnie staram, jak tylko dojdzie jedna część chcę to poskładać do kupy i w końcu rozpocząć sezon 

-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
mam zamiar jechać oglądać CBR 125, po czym poznać że jest dobrze dotarta albo lepiej że jjest źle ?? (nie miałem okazji jeździć 4t)
Ma nie wielki przebieg ok 12tys
Ma nie wielki przebieg ok 12tys
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
- Herbi NSR
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56
Łukasz_15* napisał(a):Właśnie wyczyściłem gaźnik w moim motorku, ale mam pewne wątpliwości co do tego czy to dorbze zrobiłem. Bo strzykawką parę razy wypłukałem wszystkie dziuerki pędzielkiem umyłem dwa większe wloty od strny cylindra i filtru powietrza i przeedmuchałem. Zastanawiam się czy to wystarczy czy powinienem najpierw zanurzyć cały gaźnik w czystej benzynie i zostawić na parenaście minut?
Najlepiej czyścić gaźnik specjalnym płynem do czyszczenia gaźników, (Drogie ale warto




-
rico63 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
- Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle
Herbi NSR napisał(a):mam zamiar jechać oglądać CBR 125, po czym poznać że jest dobrze dotarta albo lepiej że jjest źle ?? (nie miałem okazji jeździć 4t)
Ma nie wielki przebieg ok 12tys
Ciężko to sprawdzić ale odpal i niech dłuuugo pochodzi, posłuchaj czy chodzi równo czy nic nie `dzwoni` w silniku, zobacz jak się wkręca na obroty. Moja była idealnie dotarta to 120km/h w max`ie leciała. Sprawdź jak chodzi sprzęgło bo jak ktoś na niej `świrował` to będzie kijowo chodziło w sensie że będzie głęboko brało. Chyba wiesz żeby sprawdzić czy jest prosta, stan klocków, oleju silnikowego, chłodniczego, hamulcowego.A i jeszcze jak już go zagrzejesz to sprawdź czy puszcza dym jak dasz gaz, na początku przeważnie jak jest zimny zadymi trochę bo woda sie podgrzewa i paruje ale to biały dym. CBR jako 4t nie powinna za bardzo dymić.
Więcej Ci nie mogę pomóc

YZF R-125
Siadając za kierownicą pamiętaj żeby emocje nie miały nad Tobą władzy !
``Pal gumę, a nie duszę``
Komarek-->Simson-->CBR 125-->YZF R-125
Siadając za kierownicą pamiętaj żeby emocje nie miały nad Tobą władzy !
``Pal gumę, a nie duszę``
Komarek-->Simson-->CBR 125-->YZF R-125
-
69Kid - Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 23/1/2009, 10:40
- Lokalizacja: Krosno
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości