Zobacz wÄ…tek - SUZUKI V-STROM 1000 czy V-STROM 650
Advertisement
NAS Analytics TAG

SUZUKI V-STROM 1000 czy V-STROM 650

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Wombat » 26/9/2006, 00:54

racja. stylistyka kwestia gustu. fazerek ma jak dla mnie ladna rame i to mi sie podoba. no i jak na czworkejest waski. kiedys mialem cbx650 - ale kobyla ten silnik stercza ci 4 gary przed kolanami. dlatego lubie widlaste dwojki. waskie zgrabne. nawet taki turystyk dl v strom. zycie jakos nauczylo ze wszystkie turystyki sa szerokie i toporne a v strom jest fajny i waski. no ale nowe czasy nastaly. teraz nawet rzedowki sa juz kompaktowych rozmiarow. w sv mi sie podoba tez i to ze nie ma za duzo plastiku - kawalek silnika widac, moto ma potencjal i jest relatywnie tanie. a paraametry mni wystarcza i to z okladem na razie. prawde powiedziawszy czuje respekt przed nim. co jest dobre zreszta.
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Bartman » 26/9/2006, 06:13

ja tak tylko dodam jeszcze o tych sakwach, ze jak pytalem na zachodzie o stelaz i kufer centralny to okazalo sie ze mozna cos takiego kupic ale za stelaz pod ten kufer zaspiewał mi 400 euro+100 za sam kufer.....nie zapytalem juz po ile sa stelaze pod kufry boczne, choc teraz zaluje.....tak czy inaczej kupilem sobie pozniej zestaw 3 sakw z materialu, ten mocowany na paskach i z tym walkiem centralnym i powiem smialo ze na nim tez sie moze pasazer bez problemu opierac w czasie jazdy i jeszcze sie uklada odpowiednio do kształtu pleców, tyle tylko ze nie jest tak stabilny bo jest mocowany na tych paskach i zalezy co sie w nim aktualnie przewozi... a nad ta kierownica to tez daliscie mi teraz do myslenia, bo jakos nie zastanawialem sie nad jej modernizacja, no ale skoro mozna:)
Bartman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez mic » 26/9/2006, 20:21

BadBoy napisał(a):zobacz jaką ta svka ma kiere:D http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128952698



Troche dziwnie wyglada :?: zeby nie powiedziec do dupy..
Sprawia wrazenie jakby kiera mogla zahaczac o lusterko podczas skretu :?

zobaczcie te siedzenia http://www.corbin.com/suzuki/sv650.shtml
cena 2 siedzen razem ca. 500 EU... :shock:

podwyzszenie kiery (max o 3cm) w salonie suzuki 292,41 EU :? , wyglada o wiele lepiej
niz to moto na allegro.:

http://www.suzuki.de/prospekte/zubehoer_sv_2006.pdf

Ciekawe czy te 3 cm daja jakas poprawe. Pozatym wszystko cholernie drogie..
SV650 S / cbr 600 rr
Avatar użytkownika
mic
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
Lokalizacja: wawa

Postprzez mic » 26/9/2006, 20:24

Bartman napisał(a): kupilem sobie pozniej zestaw 3 sakw z materialu, ten mocowany na paskach i z tym walkiem centralnym i powiem smialo ze na nim tez sie moze pasazer bez problemu opierac w czasie jazdy i jeszcze sie uklada odpowiednio do kształtu pleców, tyle tylko ze nie jest tak stabilny bo jest mocowany na tych paskach i zalezy co sie w nim aktualnie przewozi...


mozesz mi dac jakiegos linka zebym mogl zobaczyc ten zestaw?
SV650 S / cbr 600 rr
Avatar użytkownika
mic
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
Lokalizacja: wawa

Postprzez Bartman » 26/9/2006, 20:32

niestety, nie jestem w stanie, bo ja bylem osobiscie w pewnym salone spytalem o centralne kufry do Svki a kolo wyciagnał jakis katalog i mi tylko pokazał go na rysunku...moge tylko powiedziec tyle ze był to specjalnie stelaz do tego motocykla....no i cholernie drogi :(

sorry nie przczytalem dokladnie twojego postu, pomylily mi sie kufry..zaraz poszukam to Ci podam link


jest, oto one....http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=128774475
Bartman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Wombat » 26/9/2006, 23:30

stary za 240$ helibary sa. i mozesz sobie regulowac w miare latow wysokosc. i sa wygodne podobno jak cholera. czort z euro. ja zaszaleje i dorobie bary raczej heh. a jak bede robil to od razu ze 3 pary - bedzie i dla kogos jeszcze.
a ta kiera wyglada dziko bo nie przycieta jest - zalozona i tyle. jakby ja ladnie dopasowac to bylo by inaczej.
co do stelaza - w poprzednim moto mialem wlasnej roboty. idzie zrobic. zreszta warto sprawdzic po ile sa nei oryginalne tylko "third party" np krausera.
ja do swojej raczej kupie materialowe. widzialem dzis oxforda - brzydkie szare ale pasowaly do svs spoko. sa podobno i czarne w sklepie.
pozdrawiam trojmiasto
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 27/9/2006, 00:18

Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 27/9/2006, 00:39

http://www.helibars.com/
250 dolcow nie jest malo - wlasnie ogladam jak sa zrobione i wiesz co?
smialo mozna je skopiowac - zrobilbym wyzsze nawet o jakies 3 -4 cm niz helibary i z lepszego stopu niz oni...
albo;
http://www.streetfighterstore.com/
moze tak zaszalec - podpasowac od nakeda sv bo kupowac bym nie chcial raczej nowej...
heh ale masa:
http://www.socalsvriders.org/forums/sho ... post220934
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 27/9/2006, 04:47

nie za kiere. za to zeby moto przez dlugi czas bylo takie jakie chcesz. heh. ja jesli bede mial svs i bedzie mi pasowal to dam ten tys wiecej albo dorobie bo bede chcial miec cala reszte jej zalet. czemu do v stroma ktory normalnie goly jest kupuja ludzie kufry za spore pieniuadze? podgrzewane manetki itd? bo chca przystosowac motko do swoich potrzeb. bo doceniaja reszte zalet. dla mnie sv ma tak ekstra silnik ze jestem gotowy ja zaadaptowac pod siebie... ale fakt bylo by milo jakby byla tansza... :D - u nas jest jeszcze to chore komunistyczne myslenie spowodowane brakiem kasy - ja mam zreszta to samo. moto ma byc w 100% od razu gotowe i ma miec wszystko. a przeciez sie nie da. widze co robia maerykancy - kupuja co im pasuje i dokupuja akcesoria i dotad przerabiaja i wymianiaja az maja to co chca. KURDE DZIEKUJE RUSKIM ZE TAK SPONIEWIERALI KRAJ ZANIM PRZYSZLO MI W NIM ZYC... teraz mam wlasnie takie dylematy. ze trzeba plakac nad glupia kiera zamiast ja wymienic... ehhh
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 27/9/2006, 19:53

przesylka to male piwo.
ja juz wymyslilem wszystko. zrobie raczki sam; tzn zrobia mechaniorzy wg mojego projektu. spaw w zasadzie jeden tylko bedzie choc i nad tym sie zastanawiam. reszta bedzie toczona i frezowana z jednego kawalka porzadnego aluminium 7071... ja sie zajme kosmetyka na koniec. nie dosc ze zrobie je wyzsze (regulacja jak w helibarach) to beda jeszcze ciut cofniete do tylu.
aha fazerka... dzis sprawdzalem dla mnie odpada. pozycja prosta jak swieca. - jak zechce turystyka to bedzie dl 1000. :D poza tym wydechy rdzewieja moment mimo chromow - zrobione jest to wszystko ze zwyklej miekkiej stali... troche szkoda w czasach jak nierdzewka jest standartem
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê