Zobacz wątek - roznica w kosztach utrzymania miedzy gsxr 600 a 750 k6
NAS Analytics TAG

roznica w kosztach utrzymania miedzy gsxr 600 a 750 k6

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

roznica w kosztach utrzymania miedzy gsxr 600 a 750 k6

Postprzez dame » 7/7/2008, 23:44

siemka,

czy orientuje sie ktos, jak wyglada eksploatacja jednego i drugiego?

Ktory wiecej pali a ktory mniej? i o ile?
o ile szybciej 750tka zjada opony?

oczywiscei chodzi mi o uzywanie poza torem, chodzi mi o przyblizone wartosci

dzieki.
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20


Postprzez mlodygolek » 8/7/2008, 00:31

Na poważnie pytasz??
To chyba jasne ze większa pojemność pali więcej , następnie jeśli pojemność jest większa to i moc wraz z nią a z tym idzie zużycie opon .
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
Avatar użytkownika
mlodygolek
Świeżak
 
Posty: 200
Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez dame » 8/7/2008, 07:52

takie ogolniki, to kazdy wie.
Ja sie pytam konkretnie, o ile km dluzej starczy tyl na 600 w stosunku do 750? 1000km roznicy? 2000km? ile?

co do spalania jestem przekonany ze sie mylisz.

Licze na odpowiedz kogos, kto faktycznie jezdzi na takim motocyklu, a nie jakiegos internetowego teoretyka.
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez mar111cin » 8/7/2008, 08:52

hmm w 750 są większe koszty magazynowania, bo skoro większy motocykl, to więcej miejsca zajmuje i koszt magazynowania wyższy wychodzi....

a tak serio to pomyśl sam, jeden będzie cisnął 600 do granic możliwości, odkręcał przy każdym ruszaniu.
a drugi będzie spokojnie dla przyjemności jeździł 750, bo jednak nie każdy kupuje taki motocykl żeby sie wyszaleć.

I powiedz mi jak Ty ich porównasz? to jest nie do porównania.


chyba że chcesz jakieś wzory funkcji wykładniczych stosunku zużycia opony do wzrostu mocy silnika, przy uwzględnieniu szerokości gumy i skłądu mieszanki.
Ale to już będzie czysta teoria, a Ty przecież teorii nie chcesz.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez dame » 8/7/2008, 09:00

ale sa przeciez sytuacje, ze jedziesz w grupie z kumplami, jeden leci na 600 inny na litrze a inny na 3/4, robicie ta sama trase, jedziecie tym samym tempem i pewnie ktos sie zainteresowal jakie sa roznice w spalaniu?
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez YZF R1 » 8/7/2008, 09:11

różnice żadne.....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dame » 8/7/2008, 09:45

jak to zadne? tyle samo pala? tak samo opony schodza?

sorry ze tak dociekam, ale chce wiedziec na co sie decyduje kupujac te moto ;) Do tej pory jezdzilem na bandicie. 30k km i sprzedalem go. Teraz chce gixa, ale boje sie troche kosztow. Bardzo chcialbym 750tke ale poniewaz licze sie z pieniedzmi, wezme 600tke jesli roznica w utrzymaniu bedzie znaczna.
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez kłosiakR6 » 8/7/2008, 10:08

teoretycznie 600 trzeba wyżej kręcic żeby jechała wiec moze spalic wiecej niz 750 podobnym tępem jazdy. Zostaje kwestia kierowcy, jak ktos bedzie non stop odwijał, latał na gumie i świrował to i 600 i 750 spala sporo
r6 99r

cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
kłosiakR6
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 16/6/2008, 09:03
Lokalizacja: warszawa

Postprzez mar111cin » 8/7/2008, 10:09

hmm a nie pomyślałeś przecież że nikt nie jeździ non stop z kumplami? i każdy może mieć inne opony założone, a to raczej jest najważniejsze. Szybciej znajdziesz test wytrzymałości opon, niż test wytrzymałości opony na motocyklu.

Jak się tak przejmujesz to bierz cokolwiek i odziej go w opony szosowe, wytrzymają dużo więcej niż typowo sportowe. A raczej i tak nie będziesz udawał ghost ridera, prawda?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez dame » 8/7/2008, 10:12

to jest dla mnie jasne. Raczej nie swiruje na ulicach, tj nie jezdze na kole ani sie nie scigam z innymi, ale czasem lubie odwinac, czasem lubie pojechac na tor.

chodzi mi tylko o porownanie, w normalnym trybie jazdy jakie to beda roznice w spalaniu? 1l? mniej? wiecej?

co z gumami? Niech ktos cos powie ;) Przeciez wiadomo, ze nie chodzi o precyzje cyfrowa tylko rząd wielkości.
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez dame » 8/7/2008, 10:13

do ghost ridera mi b.b. daleko, imho
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez Inku » 8/7/2008, 10:17

mar111cin napisał(a):Jak się tak przejmujesz to bierz cokolwiek i odziej go w opony szosowe, wytrzymają dużo więcej niż typowo sportowe.


Taa, i skastruje swojego sprzęta do poziomu MZ. Nie jest w stanie przenieść takiej mocy na jakiś kartoflach więc równie dobrze może kupić połowę słabszy motocykl. Nie mówiąc o hamowaniach, pochyleniach itd.

No niestety sportowy motocykl to droga zabawka i musisz się z tym liczyć.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez dame » 8/7/2008, 10:26

Inku, daruj banały. Jak wiesz ile to kosztuje to napisz, jak nie wiesz to nie zasmiecaj watku.
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez mar111cin » 8/7/2008, 10:35

Inku, są motocykle które na tor się nie nadają, mają znacznie wiecej mocy od gsxr750 i są odziane w opony szosowe, jakoś nikt nie narzeka.

tak jak pirelli diablo strada. twardy środek do dużych przebiegów i miękkie boki do winkli, czy można chcieć czegoś więcej?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez YZF R1 » 8/7/2008, 10:54

dame napisał(a):jak to zadne? tyle samo pala? tak samo opony schodza?

sorry ze tak dociekam, ale chce wiedziec na co sie decyduje kupujac te moto ;) Do tej pory jezdzilem na bandicie. 30k km i sprzedalem go. Teraz chce gixa, ale boje sie troche kosztow. Bardzo chcialbym 750tke ale poniewaz licze sie z pieniedzmi, wezme 600tke jesli roznica w utrzymaniu bedzie znaczna.


Wiesz co z całym szacunkiem ale nie rozumiem Cię. Piszesz o eksploatacji i poruszasz tylko opony i spalanie a reszta??? zużywanie opon w obu motocyklach jest taka sama to zależy jak będziesz jeździł 750 ma większą moc teoretycznie szybciej zje opone ale to tylko teoria w praktyce wygląda to inaczej co do spalania to tak samo sprawa wygląda zależy jak będziesz jeździł 750 ma wiekszą moc a 600 musisz więcej kręcić co też liczy się ze spalaniem.... nie rozumiem zdania "licząc się z pieniądzmi kupię 600" to tak jak byś napisał "licząc sie z pieniędzmi nie kupie hondy Civic 5 drzwiowej tylko 3 drzwiową" ja to tak interpretuje.... :wink: Kup 750 koszty są takie same.... :wink:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dame » 8/7/2008, 11:00

Kup 750 koszty są takie same


m.in. o taka wypowiedz mi chodzilo, dzieki :)
Pisze o oponach i spalaniu, bo tego zwyczajnie nie wiem.

domyslam sie ze serwis, czesci (łańcuch, smary, regulacje, przeglądy) i ubezpieczenie kosztuja dokladnie tyle samo w przypadku obu motocykli.

jesli jestem w bledzie prosze wyprowadzcie mnie z bledu
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez YZF R1 » 8/7/2008, 11:06

ubezpieczenie może się delikatnie różnić ale to są grosze a tak to to samo.....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Inku » 8/7/2008, 12:38

Marcin, teoretycznie niby tak.

Te Pirelki ciekawe gumy.

dame napisał(a):Inku, daruj banały. Jak wiesz ile to kosztuje to napisz, jak nie wiesz to nie zasmiecaj watku.


Dobra. Kupujesz motocykl sportowy praktycznie żywcem zdjęty z toru za ponad 20tys.zł. A zastanawiasz się czy będziesz miał 4zł/100km żeby dołożyć do spalania. Jeden ch*j czy spali 0,3 więcej czy 0,5l mniej. Różnica między nimi to 25KM więc to chyba logiczne, że nie wpie*doli o połowę szybciej napędu i opon i nie spali o 5l więcej. A czy ubezpieczenie będzie kosztować 100zł czy 115,50 to faktycznie zajebi*ta różnica.
Jak chcesz jeździć ekonomicznie to kup YBR125 i zastanawiaj się czy spalił 0,2 więcej czy 0,125l/100km.

A teraz możecie mi dać ostrzenie ale po prostu nie mogę na takie debilne pytania.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez dame » 8/7/2008, 13:04

tylko odpowiedzi bywaja debilne.

calym swoim wywodzie nie odniosles sie wcale do tematu tylko bijesz piane.

Jak dla ciebie nie ma roznic, jak nie jezdzisz tymi moto, to nie zabieraj zdania. proste? proste.
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez mlodygolek » 8/7/2008, 14:00

takie ogolniki, to kazdy wie.
Ja sie pytam konkretnie, o ile km dluzej starczy tyl na 600 w stosunku do 750? 1000km roznicy? 2000km? ile?

co do spalania jestem przekonany ze sie mylisz.

Licze na odpowiedz kogos, kto faktycznie jezdzi na takim motocyklu, a nie jakiegos internetowego teoretyka.



Po 1. Mogłeś napisać od razu o co dokładnie ci chodzi a nie sie mądrzysz .
Po 2.Internetowym teoretykiem nie jestem
Po 3.Jeździsz na czymś? i czy kupisz moto wymienione w temacie? czy tylko dupe zawracasz?

A tym bardziej jeśli pytasz o utrzymanie sporta to jak dla mnie moto bedzie dla szpanu na mieście w twoim przypadku.
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
Avatar użytkownika
mlodygolek
Świeżak
 
Posty: 200
Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
Lokalizacja: Szprotawa

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr