dziura
Posty: 12
• Strona 1 z 1
dziura
witam
mam mały problem
otóż od strony kopnika i wajchy zmiany biegów zrobila mi sie mała dziurka przez którą podczas jazdy wycieka olej dekiel jest aluminiowy a cieżko znaleźć kogo kto by to pospawał
tak więc mam pytanie
gdy zalepie to poxilinÄ… czy to bedzie trzymac
pisze tam ze wytrzymuje wysokie temperatury i po zaschnięciu jest jak metal
i czy chyci sie to aluminum
prosze pomózcie
mam mały problem
otóż od strony kopnika i wajchy zmiany biegów zrobila mi sie mała dziurka przez którą podczas jazdy wycieka olej dekiel jest aluminiowy a cieżko znaleźć kogo kto by to pospawał
tak więc mam pytanie
gdy zalepie to poxilinÄ… czy to bedzie trzymac
pisze tam ze wytrzymuje wysokie temperatury i po zaschnięciu jest jak metal
i czy chyci sie to aluminum
prosze pomózcie
-
siwy1991 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
- Lokalizacja: Jarosław
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Wal na poxiline i nic się nie bój. Ja cuda nie widy robie tą substancją w moim motocyklu
Zapodam fotę dźwigni biegów, którą wykonałem jak mi pan mechanik idiota w MCS'ie (najgorszym serwisie motocyklowym w Warszawie) próbował ją prostować i połamał.
Moja rada: wyczyść powierzchnię, zaklej dziurę wieczorem i nie ruszaj do rana bo poxilina schnie 24h chyba do pełnej twardości.

Moja rada: wyczyść powierzchnię, zaklej dziurę wieczorem i nie ruszaj do rana bo poxilina schnie 24h chyba do pełnej twardości.
- Załączniki
-
- śróba + poxilina = sklejony set
- DSC00241.JPG (29.15 KiB) PrzeglÄ…dane 9698 razy
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Mam dla ciebie lepszÄ… propozycjÄ™.
Jest klej,którym mechanicy kleją nawet ubytki w blokach silników.Klej do stali znany jako "płynna stal".Dwuskładnikowy o bardzo dobrych właściwościach.Nadaje się nawet do naprawy gwintów.
http://loctite.rufus.pl/product_info.ph ... 6d4f7690aa
Oto link powyżej.
P.S. Klej sprawdzony wielokrotnie.Do aluminium też świetnie się nadaje.Daj sobie spokój z poxiliną czy jak jej tam.
Jest klej,którym mechanicy kleją nawet ubytki w blokach silników.Klej do stali znany jako "płynna stal".Dwuskładnikowy o bardzo dobrych właściwościach.Nadaje się nawet do naprawy gwintów.
http://loctite.rufus.pl/product_info.ph ... 6d4f7690aa
Oto link powyżej.
P.S. Klej sprawdzony wielokrotnie.Do aluminium też świetnie się nadaje.Daj sobie spokój z poxiliną czy jak jej tam.

kretyn jakich mało
- Labiss
- MEGA TROLL
- Posty: 1056
- Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
- Lokalizacja: Miechów
Tylko że ten klej to jest to samo co poxilina, poxipol itp. Wszystko opiera się na żywicach epoksydowych, różnią się jedynie wypełniaczem. Jeden jest bardziej płynny inny plastyczny jak plastelina. Kwestia czego w danym momencie potrzebujemy i który jest po prostu tańszy. Poxiline da się na stacji kupić i w tym jej cała moc 

-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
No to nie wiem.Może masz rację.
Dobry mechanik w Krakowie to mi polecił.Mówił,że bloki silnika nie raz tym kleił i sprawdza się.Znosi temperatury oleju,jest w ogóle olejoodporny i świetnie trzyma.
Trzeba spróbować jednego i drugiego,żeby wiedzieć co jest lepsze nie ? On próbował.
Dobry mechanik w Krakowie to mi polecił.Mówił,że bloki silnika nie raz tym kleił i sprawdza się.Znosi temperatury oleju,jest w ogóle olejoodporny i świetnie trzyma.
Trzeba spróbować jednego i drugiego,żeby wiedzieć co jest lepsze nie ? On próbował.

kretyn jakich mało
- Labiss
- MEGA TROLL
- Posty: 1056
- Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
- Lokalizacja: Miechów
Tydzień temu skleiłem chłodnicę oleju na taki dwuskładnikowy w tubkach (nie pamiętam nazwy, ale też na bazie żywic). I już latam cały tydzień - nic nie przecieka. Wszystko jest ok. Także jak dobrze oczyścisz to powinno trzymać. Ale w tą twardość stali to nie ma co wierzyć 

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
dzięki koledzy za odpowiedzi dzisiaj bede to klejił zobaczymy
mam nadzieje ze bedzie trzymac jak cholera
a jeszcze jedno
gdyby zaszla potrzeba usunięcia zaschniętego masy jak to zrobić??
bo czytalem ze poxilina po zaschnięciu ma właściwosci takie jak metac trzeba ciąć piłować itd.
mam nadzieje ze bedzie trzymac jak cholera

a jeszcze jedno
gdyby zaszla potrzeba usunięcia zaschniętego masy jak to zrobić??
bo czytalem ze poxilina po zaschnięciu ma właściwosci takie jak metac trzeba ciąć piłować itd.
-
siwy1991 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
- Lokalizacja: Jarosław
Jak wyżej napisałem - prędzej bym powiedział, że to jest mocne jak twardy plastik niz jak stal. Chociaż odporność na temperatury ma napewno większą. Dobrze się to obrabia pilnikiem, ale np. nożem też można skrobać bez obawy o stępienie, a przecież stali byś nie poskrobał. Żywica to żywica, nie będzie miała wytrzymałości stali, ale do naprawy się nadaje.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości