Zobacz wÄ…tek - Zawor wydechowy Honda NSR 125R 97r. JC22
NAS Analytics TAG

Zawor wydechowy Honda NSR 125R 97r. JC22

i inne małe pojemności
_________

Zawor wydechowy Honda NSR 125R 97r. JC22

Postprzez CZIKI » 2/7/2008, 12:53

Witam mam niebywaly problem. otoz moja nsrka wkreca sie na biegu jalowym do 13 tys po czym spada do 12tys. zaobserwowalem ze zawor wydechowy otwiera sie od 8tys ale nie do konca... na biegach 1, 2, 3, 4 moto idzie swietnie na 5 i 6 nie chce za bardzo ciagnac... osiagi to 120km/h a przy ostrym ciagnieciu na obroty 130 ;( zawor przy koncu obrotow przymyka sie i nie otwiera sie nigdy do konca... pomozcie czy da rade jakos to poprawic, wyregulowac moze mial ktos z was taki problem piszczie z gory wszystkim dziekuje i pozdrawiam
Always Honda
Avatar użytkownika
CZIKI
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2/7/2008, 12:43
Lokalizacja: Jarosławiec


Postprzez Gs-stefan » 2/7/2008, 13:01

zakladalem podobny temat jak ty zalozyles poszukaj masz opcje "szukaj" a znajdziesz ;]
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun


Postprzez CZIKI » 2/7/2008, 13:16

no wlasnie juz wszedzie szukalem ale nikt o tym nic nie napisal sensownego wszyscy uwazaja ze moto jest juz dojechane... jakby takie bylo to nie szloby na pierwszych 4 biegach normalnie, nie paliloby od pierwszego ruchu tloka itp...
Always Honda
Avatar użytkownika
CZIKI
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2/7/2008, 12:43
Lokalizacja: Jarosławiec

Postprzez Gs-stefan » 2/7/2008, 14:54

moze masz cos zapchane u mnie ciagnie na kazdym tak samo ;] a wez sie pofatyguj i spedz jedno popoludnie i sciagnic cylider zobacz aw jaki stanie jest tlok ... ale to raczej nie jest wina tego zaworu ...
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Fenek16 » 2/7/2008, 16:21

Tez już były takie przypadki (też im odpalała od pierwszego) i po czasie okazało się, że komprecha już spadała...

Ale skoro już tak myślisz, że to zawór, to spróbuj np podmienić od kogoś kto ma na 100% i wogóle mógłbyś wypalić dyfuzor z końcówką mocy...

Kolega z forum, który miał NSR w repsolu moze Ci powiedzieć coś na temat kompresji w NSR :wink:

Z drugiej strony, jeśli tak palisz kapcia jak w avatarze to komprecha napewno nie oryginalna już :roll:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez CZIKI » 2/7/2008, 23:31

spedzilem nie jedno popoludnie ale i dwie noce nad tym i nic... zrozumcie ze zawor nie otwiera sie do konca!!! otwiera sie gdzies w granicy 70%... a powinien calkiem... niech mi odpisze ktos kto sie zna na elektronice bo za wszystko jest na pewno odpowiedzialny modul ktory tym steruje, tym silniczkiem od zaworu... tlok jest w bardzo dobrym stanie a jak komprecha by byla slaba to moto nie palilo by tak swietnie i nie wkrecalo by sie na pierwszych biegach do konca... blagam kogos kto mial taki problem... chodzi o to zeby zawor sie otwieral do konca... czy tylko i wylacznie czeka mnie wymiana modulu za ok 500zl?? bo mi sie to nie widzi POMOCY :!:
Always Honda
Avatar użytkownika
CZIKI
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2/7/2008, 12:43
Lokalizacja: Jarosławiec

Postprzez Gs-stefan » 3/7/2008, 09:09

ja nie mialem problemow ;] tylko mnie ciekawilo o co z tym zaworem chodzi wogole ;] i mi odpowiedziano ze dodaje komniaka na obrotach od7< w gore
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Fenek16 » 3/7/2008, 10:07

U mnie zaworem steruje tylko i wyłącznie fizyka...

A w NSR czasami gdzies na forum pojawiało się takie coś jak "Sterownik zaworu" i jakos mi nie pasuje, żeby moduł tym kierował...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Gs-stefan » 3/7/2008, 10:26

jest jakby taki zawor on sie otwiera i zamyka od obrotw jest po prawej stronie pod bakiem ... jak odpalasz to sie otwiera po chwili zamyka ajak dodajesz gazu to sie otwiera calkiem
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez simonw » 3/7/2008, 10:32

Potwierdzajac informacje - tak, nsr MA sterowany elektronicznie przez serwomechanizm, zawór wydechowy.
Moim zdaniem on NIE powinien sie otwierac do konca to raz, a dwa ze 5 i 6 nie powinien byz zwawy ale wolniej ciagnac, co jest zupelnie normalne. Wez sobie instrukcje i zerknij na pozycje i markery sterujace zaworem.
Gdzie instrukcja ? Regulamin.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez CZIKI » 3/7/2008, 13:57

masz racje simon ale zawor powinien sie twierac do oznaczen sa to takie malutkie naciecia na blaszkach od zaworu i sa tez oznaczenia na silniczku HI i LO czyli max i min i powinien na wysokich obrotach dobijac do HI a jest jakies 5mm przed tym oznaczeniem i o to mi chodzi czy to da rade jakos poprawic:] wiem ze 5 i 6 bieg to sa jakby nadbiegi ale on wogole nie idzie przy wyzszych obrotach, od niskich tj 4tys obr i wbije 5 albo 6 to przyspieszy ale tylko do 120 max 130 bo ten zawor jednak jak nie jest do konca otwarty to go dlawi jakis wiaterek i zwalnia inaczej na pierwszych 4 biegach ciagnie i to bardzo dobrze
Always Honda
Avatar użytkownika
CZIKI
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2/7/2008, 12:43
Lokalizacja: Jarosławiec

Postprzez CeBeRek » 3/7/2008, 15:40

A kompresja jest prawidłowa ?
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Gs-stefan » 3/7/2008, 15:45

wez sie nie przejmuj tym ze ci sie nie otwiera do konca ... bynajmniej nie katujesz silnika
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Fenek16 » 3/7/2008, 16:06

Z drugiej strony jakby ten zawór przeszkadzał to by na wszystkich biegach przeszkadzał...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez simonw » 3/7/2008, 20:59

dobra, to teraz takie pytanie - a moze warto go ustawic ? czy w pozycji zamknietej jest na lo czy nieco nizej ? wogole, od tego jest p* instrukcja przeciez i tam bedzie napisane jakie jest jego max otwarcie przy jakich obrotach, zerknij na wykres.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez CZIKI » 3/7/2008, 22:21

zauwazcie ze na biegach od 1 do 4 sa to biegi szybkie i moto ma sile na nich... instrukcji nie posiadam bo NSR nie jest nowa w 2003 przestali produkowac a skoro juz mowicie o ustawieniu zaworu to w jaki sposob bo ja wiem ze to sie da jakos zrobic i caly czas chodzi mi o to zeby sie dowiedziec co zrobic i jak. jak to bym juz wiedzial to bym sobie poradzil bo nie jeden taki slinik zrobilem tylko ze na elektronice jestem cienki i sie pytam. a jezdzic caly czas 120 to mi sie nie widzi jest to juz meczace... wolalbym zeby ten silnik troche dostal ale zeby ciagnal do o 150-160... bo 120 to rownie dobrze moglem sobie kupic 50-tke. pozdrawiam
Always Honda
Avatar użytkownika
CZIKI
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2/7/2008, 12:43
Lokalizacja: Jarosławiec

Postprzez simonw » 3/7/2008, 23:14

1. usunalem ci posta. uzywaj opcji edytuj
2. mechanika -> serwisówki
znajdz
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez CZIKI » 3/7/2008, 23:22

simon ja cie juz blagam nie wypowiadaj sie na temat mojego zaworu bo nic ciekawego jeszcze nie napisales... prosze kogos kto mial ten problem i go naprawil i tyle!!


Tak sie sklada, ze
1. masz wszystkie odpowiedzi i bylo o tym wiele razy
2. akceptujac regulamin zgadzasz sie na _nasze_ warunki , co znaczy ze pobierzesz instrukcje i zadasz pytanie na podstawie instrukcji w DZIALE Mechanika.

3. skad wiesz wogole ze to problem skoro nie znasz instrukcji i nie wiesz jaki jest max kat. Moze to jedynie subiektywne odczucie. Bylo juz kilka tematow o tym, ale nic nie wyjasni Ci tego tak jak instrukcja.
Always Honda
Avatar użytkownika
CZIKI
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2/7/2008, 12:43
Lokalizacja: Jarosławiec



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê