Zobacz wątek - co kupic lepiej

co kupic lepiej

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

co kupic lepiej

Postprzez kubawsk » 2/7/2008, 12:38

witam wszystkich mam 16 lat i 166 wzrostu zastanawiam sie nad kupnem simsona lub mz etz 150 lub 250 cena do 2000 zl .co bardziej bedzie mi pasowalo prosze o szybka odpowiedz z gory dziex;))
był romeyt ogar 200,romet kadet,wsk 125, motorynka i shl,jest Yamaha dt80 :D

sprzedam koła d.i.d do hondy cx z dobrymi oponami
kubawsk
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/4/2008, 20:05
Lokalizacja: wrocław


Re: co kupic lepiej

Postprzez TOM67 » 2/7/2008, 13:13

kubawsk napisał(a):witam wszystkich mam 16 lat i 166 wzrostu zastanawiam sie nad kupnem simsona lub mz etz 150 lub 250 cena do 2000 zl .co bardziej bedzie mi pasowalo prosze o szybka odpowiedz z gory dziex;))


Simson, a jak zrobisz prawo jazdy kat. A to ten na którym Ci sie będzie lepiej jeździło.
TOM67
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27

Postprzez HWC » 2/7/2008, 15:36

Kombajn do pożeczek :lol:

Według mnie żadna z tych produkcji nie jest godna 2000 zł za 2000 zł można kupić japoński motor typu: Stara NSR, TZR

Nawet ! Leprzym bedzie Suzuki RG 80 czy 125 tanie ale za ta niezawodność bym ją kupił choć wygląda jak kibel to da sie na tym poszaleć.
ostatnio widzialem za 500 zł :)

Mozna kupić za to Yamahe RD 80 a nawet 125 która nie pozostawia cienia szans Javie CZ 350 paląc przy tym 2 krotnie mniej wachy :)
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36

Postprzez olo113 » 2/7/2008, 15:53

jezu HWC, zanim wyślesz sprawdż ile błędów walisz, aż żle się to czyta.

Co do tematu - jak się chcesz młody w koszta ładować, to każda z tych pozycji. MZ ma to do siebie że masz wiecznie problemy z pompą hamulcową, i szczelnością gażnika.
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
Avatar użytkownika
olo113
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 552
Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona

Postprzez YZF R1 » 2/7/2008, 17:33

Ja proponuje MZ tylko jak jesteś świeży w temacie to uważaj Mz-ka ma kiepsko rozłożony środek ciężkości i przy ostrym odkręcaniu przód się robi bardzo lekki i łatwo o wywrotkę... ale mimo wszystko MZ to sprawdzony sprzęt moje marzenie sprzed kilkunastu lat hehe pozdrówka

HWC chyba nie wiesz jakie motcykle 50-125 na rynku wtórnym w naszym kraju są!!! wszystkie te co wymieniłeś w takiej senie to kupisz w opłakanym stanie nawet nie nadajacym się do remontu poprostu padliny i padaczki zaniedbane stare roczniki a wiadomo młodzież nie ma sałaty aby inwestować servisować więc te twoje japończyki sie nadają na żyletki... a MZ za taką kase kupi miodzio jaka dostępność części jakie ceny pffff a zrób remont w TZR 15 letniej to zobaczysz ile ci zostanie w kieszeni... spójż z tej perspektywy kolego i nie bądź ordynarny bo tu każdy ma prawo zapytać nie tylko o GSXRa czy R1 ale również o MZ nic w tym dziwnego..... :idea:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez maciek.046 » 2/7/2008, 18:09

powiedz gdzie będziesz najwięcej jeździł... wtedy mogę Ci coś poradzić...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez mar111cin » 2/7/2008, 21:41

a ja proponuje po warnie i to każdemu po równo jak w PRLu było, zarówno dla autora tematu jak i dla HWC
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Kedar-88 » 2/7/2008, 21:53

YZF R1 napisał(a):Ja proponuje MZ tylko jak jesteś świeży w temacie to uważaj Mz-ka ma kiepsko rozłożony środek ciężkości i przy ostrym odkręcaniu przód się robi bardzo lekki i łatwo o wywrotkę...


Osobiście mam i miałem etz-ki i mogę powiedzieć że to legendy...takie zjawisko występuje tylko na 1 biegu...jeśli ją ostro kręcisz i strzelisz ze sprzęgła
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez kłosiakR6 » 2/7/2008, 22:24

Fakt faktem ze mz 251 na do pionu rwie sie elegancko (nie mowie o pokonywaniu dystansów na kole ale o samo postawienie do pionu)

Do autora tematu:
jak masz zamiar jeździc po ulicy to simson zebys mogł legalnie na karcie motorowerowej

jak chcesz cos do lasu to polecam w sumie mz 150, lekka zwinna zużycie paliwa przy umiarkowanej jeździe jest do przyjecia...
r6 99r

cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
kłosiakR6
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 16/6/2008, 09:03
Lokalizacja: warszawa

Postprzez YZF R1 » 2/7/2008, 22:27

Tak tak o jedynce mówię później już moc a raczej jej niedobór łagodzi sprzęt więc nie jest taka nieokrzesana... ja krótko w tym temacie wole MZ idealną niż Japończyka 50-125 który kosztuje 2000 zł kiedyś kupowałem dla kumpla RS 125 zrobioną na 160 cm o boże! tylko tyle powiedziałem właścicielowi i zabrałem chłopaka stamtąd aby sobie biedy nie narobił takim parchołem a jeśli juz tak bardzo ktoś chce japońskie 50-125 to 2 letnie nie więcej... i nie za 2000 zł

Kubawsk zapytaj Maćka on ma Mz w bardzo dobrym stanie niech Ci powie jak się tym jeździ ile kosztują części i jak łatwo mozna samemu naprawić usterke... on chyba w tym temacie z nas wie najwięcej....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Misiol1 » 3/7/2008, 01:00

A pomysl o malym chopperku?
(np Yamaha virago)
"Przezyje nie ten najsilniejszy i nie ten najinteligentniejszy ale ten ktory najlepiej przystosowuje sie do zmian srodowiska" - Charles Darwin
Misiol1
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21/5/2008, 00:41
Lokalizacja: zachód / południowy zachód

Postprzez temat09 » 3/7/2008, 06:51

Ja polecam jak zwykle na poczatek R1 bedzie w sam raz:D a tak powaznie to moze zastanow sie nad jakims crossem. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz wiadomo ze szalu nie bedzie ale w takiej pojemnosci jak wyzej wymieniles to raczej tylko cross. A jak chcesz smigac po drogach i tylko po drogach to szosowe gumy i masz "supermoto" ;) lecz niestety trzeba bedzie troszeczke wiecej dac kasy ale mysle ze bedzie to dobra inwestycja a nie pchanie sie w motory starsze od Ciebie i od wielu forumowiczow:D pozdrawiam
600 rr
temat09
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 4/7/2007, 22:24

Postprzez CeBeRek » 3/7/2008, 11:48

No za tą cenę już chyba jakąś starszą dt 80 można wyrwać.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez zephyr47 » 4/7/2008, 00:11

stary poczciwy GN 125. Polecam :-)
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Kedar-88 » 5/7/2008, 00:30

jak już chcesz kupować motocykl, to kup zadbaną etle....
Nie pakuj się się w stare japońce z tego względu, że krucho z częściami do nich, a jak już są to parę razy droższe niż do etz.
Po drugie założenie że może się się nic nie zepsuje jest błędne, bo to jest pewne że coś nawali albo się wyglebisz i coś urwiesz..
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr