Zobacz wÄ…tek - Derbi Senda 125 SM (4T)
NAS Analytics TAG

Derbi Senda 125 SM (4T)

i inne małe pojemności
_________

Derbi Senda 125 SM (4T)

Postprzez FazziE » 1/7/2008, 16:25

Witam, czy ktos moze cosik napisac o tym sprzecie? Wrazenie z uzytkowania, wady, zalety, co i co ile wymieniac, ogolnie wszystko co potrzebne o tym moto.

Aha, jeszcze jedno, czy ten motorek posiada kick starter? Bo na fotkach jakos sie nie moge dopatrzyc, oraz czy jest jakis sklep na internecie gdzie dostane do tego motorku akcesoria? (lusterka, swiatla, itd)
FazziE
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/7/2008, 16:22


Postprzez FazziE » 1/7/2008, 23:57

Nikt? Nigdy? Nic?
FazziE
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/7/2008, 16:22


Postprzez CeBeRek » 2/7/2008, 00:24

FazziE napisał(a):Nikt? Nigdy? Nic?


No jakby ktoś, coś, to raczej by napisał
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Husky » 2/7/2008, 00:30

Po raz to witaj,

co do Sendy, jeździłem nią jakiś czas, i powiem Ci, że oprócz wymiany łańcucha i zębatek to nic się z nią nie działo. Przejechała 5000 km i nic. Nie licząc tego, że przy 120 od wibracji odpadł kurek wlewu paliwa (ale to moja wina, bo rżnąłem ją jak... ekhm... ;D) Kickstartera nie ma... A szkoda... Ach! Zapomniałem. Raz przy oberwaniu chmury tak zmokła, że dostała zwarcia, ale nic poważnego. I tyle! Ogólnie fajny motor, z punktu A do punktu B, z B do C itd. :D Dopóki się nie zagrzeje, bo chłodzona powietrzem, a teraz takie upały. Jak na początek wystarczy, chociaż po czasie będzie Ci pewnie mocy brakło ;D

Pozdro
Husky
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 5/4/2008, 23:51
Lokalizacja: Szczecin/Dobra

Postprzez FazziE » 2/7/2008, 02:29

Wielkie dzieki, takie cos wlasnie chcialem przeczytac :) co do mocy, to zawsze mozna wymienic pare czesci :) a 120 leciales na fabrycznych ze tak powiem podzespolach ? I czy jakas dobrze dzialajaca kontrolka co do grzania sie silnika jest ?
FazziE
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/7/2008, 16:22

Postprzez Landryss25 » 2/7/2008, 09:28

Husky napisał(a):Po raz to witaj,

co do Sendy, jeździłem nią jakiś czas, i powiem Ci, że oprócz wymiany łańcucha i zębatek to nic się z nią nie działo. Przejechała 5000 km i nic. Nie licząc tego, że przy 120 od wibracji odpadł kurek wlewu paliwa (ale to moja wina, bo rżnąłem ją jak... ekhm... ;D) Kickstartera nie ma... A szkoda... Ach! Zapomniałem. Raz przy oberwaniu chmury tak zmokła, że dostała zwarcia, ale nic poważnego. I tyle! Ogólnie fajny motor, z punktu A do punktu B, z B do C itd. :D Dopóki się nie zagrzeje, bo chłodzona powietrzem, a teraz takie upały. Jak na początek wystarczy, chociaż po czasie będzie Ci pewnie mocy brakło ;D

Pozdro


Jest chłodzona powietrzem i olejem co w zupełności wystarcza i podczas jazdy nie ma prawa się zgrzać. Ja mam monstera też chłodzonego olejem i powietrzem i w upał 35 stopni przy ostrej jeździe się nie grzeje.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez FazziE » 2/7/2008, 22:24

Jeszcze mam takie trzy pytania:
1 Nie wiem na jakiej benzynce byl jezdzony do tej pory motor, czy jezeli naleje np 98 jezeli byl jezdzony na 95 to stanie sie cos zlego? Bo jakos nie spieszy mi sie spuszczac calej benzyny z kabelkow idt.

2 Moze mi ktos napisac ustawienia kranika?

3 Male problemy z kierunkiem(tyl), raz sie wlacza a raz nie ( styk chyba nie lapie zawsze) jakis pomysl moze jak to zrobic? Myslalem o izolce ale nie wiem czy kierunek wtedy wejdzie do obudowy.

pozdrawiam
FazziE
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/7/2008, 16:22

Postprzez Husky » 2/7/2008, 22:53

Jest chłodzona powietrzem i olejem co w zupełności wystarcza i podczas jazdy nie ma prawa się zgrzać. Ja mam monstera też chłodzonego olejem i powietrzem i w upał 35 stopni przy ostrej jeździe się nie grzeje.


OK, zgadzam się z tym, tyle że mój był mocno... Ba! Nawet bardzo zajechany. Grzał się niemiłosiernie, ale się nie wyłączał (z tym zagrzaniem to mi się pomyliło - miało być zgrzaniem, czyli jest okrutnie gorący i rzęzi) . Ja przeważnie stałem w korkach niż jechałem, więc to też nie za dobrze.

Co do pytań:

1. Tego nie wiem, ja cały czas na 98 jeżdżę.

2. Ja kranika nie znalazłem, udało się to mojemu koledze, ale mi nie pokazał gdzie jest, dlatego tu też Ci nie odpowiem.

3. Też tak miałem. Nie stykały złączki od kabli. Jak to pisze mój kolega:
Białe do białych, czarne do czarnych - czy jakoś tak. I na wszelki wypadek izolacją owinąć. Czy się zmieszczą - nie wiem. Ja mam nieoryginalne, i jakoś pasują.
Husky
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 5/4/2008, 23:51
Lokalizacja: Szczecin/Dobra

Postprzez FazziE » 3/7/2008, 00:20

Ok kranik juz rozkminilem :)

Co do tego kierunku to nie styka przy samej lampce ta blaszka ktra dotyka spodu zarowki. Jak sie skreci jest dobrze, ale jak sie silnik wlaczy to od wibracji sie znowu przestawia :/ Myslalem zeby moze przylutowac ale wtedy bedzie klopot jak sie bedzie chcialo zarowke wymienic...
FazziE
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/7/2008, 16:22

Postprzez Husky » 3/7/2008, 10:06

Aaa... I wszystko rozumiem. Tak miałem jeszcze wcześniej. Jak miałem oryginalne kierunki to najpierw mi się oderwały kable tuż koło żarówki, a potem żarówka całkiem odpadła. Dlatego kupiłem nowe. Ja kupiłem LED'owe z gumową osłoną. Są giętkie i nic się z nimi nie dzieje, oprócz tamtego niestykania. Może przesadziłem z ceną, bo kupiłem 4 za 70,- PLN/sztuka, ale możesz kupić tańsze. Byle lepsze od standardowych.
Husky
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 5/4/2008, 23:51
Lokalizacja: Szczecin/Dobra

Postprzez FazziE » 3/7/2008, 16:37

Ok wiec pozostal juz ostatni ale najwazniejszy problem z benzyna.
FazziE
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/7/2008, 16:22

Postprzez Husky » 3/7/2008, 20:46

Wiesz, w/g mnie nic sie nie powinno stać. Nawet silnik może zyskać na tym. Trochę (ale, naprawdę bardzo malutko) powinien lepiej chodzić, czy cuś.

Pozdro
Husky
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 5/4/2008, 23:51
Lokalizacja: Szczecin/Dobra



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê