jaki kupić motor?
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jaki kupić motor?
jestem początkujący i zamierzam kupic motor tak dla rozrywki
czego oczekuje, jeszcze sam niewiem chcialbym abyscie mi dali jakies przyklady i napisali co jest lepsze?
zastanawiam sie miedzy
1. ścigaczem
2. chopperem
3. enduro
4. szosowo turystycznym
który jest najlepszy
mam do wydania do ok 8tys zł
oczekuje od motoru pięknego dźwięku silnika, dobrego resorowania, malego spalania powiedzmy ze do 4l, mocy, zamiezam nim jezdzć głównie w terenie np po lasach, jednak caly czas sie zastanawiam czy nei skusić sie na ścigacza, choppera?
napiszcie co poleacie i ile te motocykle palą, jaie mają przyspieszenia do 100km/h
pozdro
czego oczekuje, jeszcze sam niewiem chcialbym abyscie mi dali jakies przyklady i napisali co jest lepsze?
zastanawiam sie miedzy
1. ścigaczem
2. chopperem
3. enduro
4. szosowo turystycznym
który jest najlepszy
oczekuje od motoru pięknego dźwięku silnika, dobrego resorowania, malego spalania powiedzmy ze do 4l, mocy, zamiezam nim jezdzć głównie w terenie np po lasach, jednak caly czas sie zastanawiam czy nei skusić sie na ścigacza, choppera?
napiszcie co poleacie i ile te motocykle palą, jaie mają przyspieszenia do 100km/h
pozdro
- piotr20
- Świeżak
Re: jaki kupić motor?
piotr20 napisał(a):jestem początkujący i zamierzam kupic motor tak dla rozrywki
zastanawiam sie miedzy
1. ścigaczem
2. chopperem
3. enduro
4. szosowo turystycznym
który jest najlepszy
pozdro
chyba żartujesz

sam musisz sobie odpowiedzieć jaki typ motocykla ci się podoba. do lasu enduro, do dzidowania ścig, do wolnego toczenia się z gracją po mieście choper. sam się zastanów co ci się podoba

...:::Audi Klub Polska Member:::...
FZS 600 2003
FZS 600 2003
-
blazej1901 - Świeżak
wiec tak chciałbym cos taniego powiedzmy ze do 8tys zł
zeby bylo tanie w naprawie i bezawaryjne
silnik żeby miał piękny dźwięk