Zobacz wÄ…tek - Kawasaki EN500 - po wymianie oleju cieknie...
NAS Analytics TAG

Kawasaki EN500 - po wymianie oleju cieknie...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki EN500 - po wymianie oleju cieknie...

Postprzez tropik » 26/6/2008, 08:45

Witam. Niedawno wymieniłem sobie olej i filtr. Robiłem to pierwszy raz ale zgodnie z serwisówką. Po pierwszym nalaniu włączyłem na 3 minuty, później poczekałem i sprawdziłem stan. W okienku był stan minimalny, dolałem do momentu gdy okienko było całe zapełnione. W tej chwili również gdy stoi prosto okienko kontrolne zapełnia się całe olejem. Wydaje mi się iż wszystko poszło dobrze. Tymczasem po kilku dniach zaczyna kapać olej (co dziwne ani nie z filtra ani nie ze śruby odpływowej - bo tylko to ruszałem przecież) tylko z takich dwóch dziwnych śrubek od drugiej strony silnika (przeciwnej do sruby zlewania oleju). Co to może być. Czy jest możliwe iż wlałem za dużo i motocykl sam zwraca nadmiar? Dodam jeszcze że kapie tylko i wy łącznie na włączonym silniku i do dosyć mocno.
tropik
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/6/2007, 14:15


Postprzez Adam M. » 26/6/2008, 16:38

Zapodaj zdjecie skad cieknie.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56


Postprzez elco » 26/6/2008, 23:57

lales ten olej tak, ze czekales az wypelni sie to okienko czy tyle ile podaje serwisowka ?
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez tropik » 27/6/2008, 11:00

Więc tak jeśli chodzi ilość oleju to wlałem jakies 300ml mniej, sugerowałem się bardziej okienkiem. W załączniku przesyłam fotki.
Załączniki
3.jpg
3
3.jpg (77.05 KiB) PrzeglÄ…dane 3089 razy
2.jpg
2
2.jpg (94.72 KiB) PrzeglÄ…dane 3089 razy
1.jpg
1
1.jpg (101.97 KiB) PrzeglÄ…dane 3089 razy
tropik
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/6/2007, 14:15

Postprzez Adam M. » 27/6/2008, 20:17

Wydaje mi sie ze sa to otwory pokrywy widocznej na pierwszym planie 2 zdjecia, w ktorych powinny byc sruby mocujace zewnetrzna pokrywke zakrywajaca zebarke z pasem do karteru. Jezeli te sruby sa wykrecone ( pokrywka zdjeta ), a otwory przelotowe to olej z karterow wycieka przez te otworki, a po wkreceniu srub przestaje.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez tropik » 28/6/2008, 16:22

No nie do końca... Te 4 otwory widoczne na zdjeciu rzeczywiscie przytrzymują klapke którą zdjąłem aby zobaczyć skąd cieknie. Także to nie to, zlałem dziś 400ml oleju - wskazuje teraz 1/3 okienka i dalej to samo....
tropik
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/6/2007, 14:15

Postprzez Adam M. » 28/6/2008, 19:08

Jak to nie to, czy nie cieknie wlasnie z tych otworkow ( co napisales w pierwszym poscie ) ?

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez rider143 » 16/7/2008, 21:31

Sprawdz uszczelniacz walka zdawczego.
Avatar użytkownika
rider143
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 22/3/2007, 22:48



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê