Zobacz wątek - Pomocy!!! kupiłem cbr 954 zdławiona i co teraz ???!!!
NAS Analytics TAG

Pomocy!!! kupiłem cbr 954 zdławiona i co teraz ???!!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Pomocy!!! kupiłem cbr 954 zdławiona i co teraz ???!!!

Postprzez roberto_rk » 25/6/2008, 18:25

witam
jak w tytule, kupiłem honde cbr 954 z belgi ja przywiozłem i jest zdławiona na 78kw. gdzie lu jak moge ja oddławic.
dodam ze dzisiaj kolega mi o tym powiedział, jezdze ja juz chwile.
co zrobic ??? prosze pomozcie, dodama ze jest ona na wtryskach

pozdrawiam wszystkich i dziekuje z gory za pomoc robert
roberto_rk
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2008, 14:53


Postprzez CeBeRek » 25/6/2008, 19:08

Dział mechanika, a nie skutery.

Edit:

Chyba po południu słabo widziałem ;D
Ostatnio edytowano 25/6/2008, 22:01 przez CeBeRek, łącznie edytowano 1 raz
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia


Postprzez Junior59 » 25/6/2008, 19:25

ceberek to dział Motocykle:P
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez bedziu » 25/6/2008, 19:29

954 jest raczej na gazniku a nie na wtrysku
bedziu
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 18/4/2008, 13:03

Postprzez melvin » 25/6/2008, 20:05

bedziu napisał(a):954 jest raczej na gazniku a nie na wtrysku



chyba odwrotnie...


co do tematu:
jeśli cię stać, to jedź nią do serwisu i tam zdejmą ci blokadę...
ew. dopytaj w serwisie Hondy jak jest zdławione to moto.


teraz trochę OT i standardowego psioczenia, nie jest to czasem twoje pierwsze moto? tzn. lekko mnie zastanawia fakt tego że nie wiedziałeś czy moto jest zdławione czy nie...
jeśli to firts szpej to lepiej niech zostanie zdławiony przez ten sezon...
ew, rób jak chcesz, ja ostrzegałem...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez roberto_rk » 25/6/2008, 21:19

i własnie tu jest pies pogrzebany, bo stac mnie na serwis, ale oni rozkladaja rece, bo dzisiaj bylem
odpowiedz " my sie tym nie zajmujemy" wiec szukam pomocy tutaj wsrod fachowcow, chce zaplacic, niechce nic za darmo, ale pytanie gdzie, jak serwids odpada ???
roberto_rk
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2008, 14:53

Postprzez roberto_rk » 25/6/2008, 21:21

aha nie jest to moj pierwszy moto, pierwszy byl kawasaki ninja, potem r10 , a nastepnie r1 i cbr ta ktora mam.
roberto_rk
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2008, 14:53

Postprzez roberto_rk » 25/6/2008, 21:22

sorry zx10
roberto_rk
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2008, 14:53

Postprzez melvin » 25/6/2008, 21:23

może spróbuj w innym, ew porozmawiaj z mechanikami...
podsuwam takie rady gdyż nigdy nie miałem styczności z tym moto i nie zagłębiałem się w temat zdławiania go...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Inku » 25/6/2008, 21:25

1. Jedź do serwisu z prawdziwego zdarzenia a nie do jakiś łachów.
2. Napisz może skąd jesteś??? Raczej ze Szczecina do Zamościa specjalnie nie pojedziesz.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez roberto_rk » 25/6/2008, 21:42

jestem z gdyni :(
a serwis jest jedyny u mnie :( zostalo mi tylko polegac na sciacz.pl
zawsze uzyskalem tu porady, mimo iz wiekszosc zakladali rece i mowili mi "przykro mi" oczywiscie nie licze na friko, ale na efekt.
myslalem juz zmienic komputer itd, ale tutejsi mechanic kompletnie nic nie wiedza w tym temacie. jezeli byl by ktos z trojmiasta chetnie podjade i wspomoge polska wiedze techniczna , a nie jelopow
dzieki z gory i pozdr robet
roberto_rk
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2008, 14:53

Postprzez numberuno » 25/6/2008, 23:07

Jedź do serwisu, lub nawet do jakiegoś lepszego mechanika. Niech zwalą pokrywę zaworów, i pomierzą wysokość krzywek wałków rozrządu, i porównają z danymi serwisowymi. Przy okazji niech sprawdzi luz zaworowy, bo i tak trzeba to zrobić. Jeśli wałki będą identyczne z seryjnymi, to wymień moduł ECU i będzie miała pełną moc.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez YZF R1 » 26/6/2008, 09:40

ASO kolego i nic więcej w tym temacie nie mam co mówić nie jeździj po mendach po dziurach bo to bez sensu. W ASO na pewno Ci to zdejmą a jeśli masz kapustę to sam rozumiesz... :wink:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez numberuno » 26/6/2008, 14:06

G. prawda. W ASO to są monterzy a nie mechanicy. Mechanicy już dawno stamtąd pouciekali, i dlatego tak jak autor tematu pisze: jak się pojawia jakiś większy problem, oni rozkładają ręce.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

cbr 954

Postprzez WENICJUSZ » 26/6/2008, 14:30

Dobrze się zastanów z ta zmiana mocy. Nawet skastrowany nieźle ciągnie...


A jeśli chodzi o ASO Honda...
Chcesz znać procedure?
Nie ma sprawy
Nie ma prostej instrukcji w stylu wymień coś i wstaw coś.

Niestety sprawa dotyczy głowicy i softu.
W serwisie ktos będzie chciał się tego podjąć to się narobi, trzeba wydrukowac sobie dwa schematy budowy głowicy - po kastracji i normalny.
Porównujac róznice trzeba wymienić , prawdopodobnie coś z kanałami dolotowymi, wałkiem, może nawet część zaworów, chyba wydechowe,

Po zrobieniu tego wszystkiego robimy nowa "mape" wtrysku (zmiana ECU)

i... to wszystko.

Jak chcesz wiedzieć coś więcej pisz na gg

ODRADZAM
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń

Postprzez YZF R1 » 26/6/2008, 14:30

numberuno napisał(a):G. prawda. W ASO to są monterzy a nie mechanicy. Mechanicy już dawno stamtąd pouciekali, i dlatego tak jak autor tematu pisze: jak się pojawia jakiś większy problem, oni rozkładają ręce.


może w ASO Hondy tak jest a nie powinno. w ASO Yamaha jest pełna profeska na wszystko gwarancja faktura od wszystkich nowych części folie pudełka.... :wink: ze wszystkim do nich jadę i zawsze odbieram z uśmiechem na ustach...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cezare » 26/6/2008, 15:51

dziwi mnie to ze ASO rozkłada ręce .. bardzo zastanawiające - rpzeca oni są jak dÓpa od sXania ... przeca jak nie ASO to co ?

k...a Honda bo Honda ... hihihihihi ... to teraz róbta co chce ta .
(soory nie mogłem się powstrzymać - niech Ci teraz pomoze to pół polski - tak przytaczane - czego Ci z całego serca życzę... bo szlag mnie trafia jak słysze o niekompetencji w czymś co jest serwisem producenta )
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez YZF R1 » 26/6/2008, 16:10

Mi jest szkoda chłopaka tym bardziej że ma 954 czyli motocykl 1 z 2 który mi podchodzi tej marki... Ale że ASO rozkłada ręce to jest zastanawiające, wobec tego nie powinni być ASO tylko Motoservice :roll:
Ostatnio edytowano 26/6/2008, 16:12 przez YZF R1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

ASO

Postprzez WENICJUSZ » 26/6/2008, 16:11

To nie chodzi o to ze ASO umywa ręce

Chodzi o to że takich zabiegów nie robi się, zdażaja się tylko sporadyczne przypadki.

No i koszt takiej operacji...

Moto jak podejrzewam z 2002 lub 2003 roku, a koszt takiej operacji to ok 4000 PLN
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń

Postprzez YZF R1 » 26/6/2008, 16:16

słuchaj nie ważne czy taki zabieg robi się codziennie czy raz na 10 lat to jest autoryzowana stacja obsługi oni MUSZĄ umieć zrobić wszystko od tego są jak to cezar pisze są jak du..pa od sr..ania! a kwota 4000 tysiące to chyba od czapy podałeś kolego....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 111 gości




na gr