Spalanie w Honda CBR 1000F SC24
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Spalanie w Honda CBR 1000F SC24
Witam, brat kupil ostatnio okazyjnie nieco leciwa CBR1000F. Problem twki w spalaniu. Motocykl ma zmieniony uklad wydechowy (a przynajmniej od puszki na samym dole do koncowek) z 2 rur na 1 chromowana. Nie mam pojecia czy mial robiona regulacje gaznikow, czy byly wymieniane dysze w nich, w celu dostrojenia do puszki, nei wiem nawet jakiej firmy jest wydech, poniewaz nie ma na nim chyba zadnego info o producencie. Bardziej jednak martwi mnie fakt, ze wydech wyglada na "pusty". Motorek pali ok. 7 litrow na pozycji RES! Mysle, ze wzrasta do ok. 9-11l/100km na ON
Jest to sprzet sprowadzony z Belgii, ma przejechane ok. 78 tys km. Czy wylacznie puszka moze byc tego przyczyna, co mozna rozwiazac zmianami w gaznikach, czy silnik rozpaczliwie domaga sie ingerencji mechanika?
Jesli przyczyna jest sam wydech, czy mozna miec szczatki pewnosci, ze po ewentualnej wymianie na standardowe (jesli w ogole sie da, nie wiem jak bardzo uklad wydechowy zostal przekonstruowany, nie przygladalem sie mu dokladniej) spalanie sie zmniejszy?

Jesli przyczyna jest sam wydech, czy mozna miec szczatki pewnosci, ze po ewentualnej wymianie na standardowe (jesli w ogole sie da, nie wiem jak bardzo uklad wydechowy zostal przekonstruowany, nie przygladalem sie mu dokladniej) spalanie sie zmniejszy?
- Yarcio
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 19/8/2007, 21:08
to istnieje różnica między spalaniem przy kraniku ustawionym na rezerwę a ustawionym na pozycję ON?
myślałem że rezerwa to tylko wskaźnik kończącego się paliwa...
co do motocykla, to chciałbyś żeby stary lytr palił ci 2.5l NA 100KM ???
jak na mój gust to moto powinno palić dość dużo...
a regulacja gaźników na pewno mu nie zaszkodzi..

myślałem że rezerwa to tylko wskaźnik kończącego się paliwa...

co do motocykla, to chciałbyś żeby stary lytr palił ci 2.5l NA 100KM ???
jak na mój gust to moto powinno palić dość dużo...
a regulacja gaźników na pewno mu nie zaszkodzi..
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Nie oczekuje, zeby ten sprzet jezdzil o kropelce, ale z zaslyszanych opinii spalanie powinno byc nizsze. W koncu to nie jest GSX-R1100, tylko Honda CBR 1000F.
A roznica jest przy ustawionym kraniku na res chyba troszke sie mniej spala, by sie tylko do stacji dotoczyc.
A roznica jest przy ustawionym kraniku na res chyba troszke sie mniej spala, by sie tylko do stacji dotoczyc.
- Yarcio
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 19/8/2007, 21:08
Ja mam sc24 z nieco większą zębatką, odchudzona o złom owiewkowy i moja pali ok 7,5/100. I uwierz mi, że nie ma większej różnicy w spalaniu między położeniem res a on.
Pomyśl logicznie.
a z tym wydechem, to moze wrzuć fotkę. Zobaczymy jak to wygląda...
He, he...jak tak dalej pójdzie to zaraz będą opinie, że na RES jeździ na benzynie a na ON na oleju napędowym. xD
Pomyśl logicznie.
a z tym wydechem, to moze wrzuć fotkę. Zobaczymy jak to wygląda...
He, he...jak tak dalej pójdzie to zaraz będą opinie, że na RES jeździ na benzynie a na ON na oleju napędowym. xD
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Panowie, spokojnie, wyrazilem swoja teorie, ktora wcale nie musi byc zgodna z prawda. A Wy od razu naskakujecie?
Odnosnie wydechu fotke wrzuce w ciagu najblizszych kilku dni.
jasql - na tyle, zeby myslec logicznie, wyciagac wnioski i miec w sobie troche kultury nawet w necie.
Odnosnie wydechu fotke wrzuce w ciagu najblizszych kilku dni.
jasql - na tyle, zeby myslec logicznie, wyciagac wnioski i miec w sobie troche kultury nawet w necie.
- Yarcio
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 19/8/2007, 21:08
Yarcio napisał(a):Panowie, spokojnie, wyrazilem swoja teorie, ktora wcale nie musi byc zgodna z prawda. A Wy od razu naskakujecie?
Odnosnie wydechu fotke wrzuce w ciagu najblizszych kilku dni.
jasql - na tyle, zeby myslec logicznie, wyciagac wnioski i miec w sobie troche kultury nawet w necie.
Odpowiadaja tobie osoby, ktore maja motocykle, i nimi jezdza. Nie "wyrazaja" teorii tylko mowia jak jest w praktyce, a to jest roznica.
Jesli uwazasz, ze to niepowazne to wnioskuje, ze masz z 12 max15 lat i nie wiesz o motocyklach wiecej, niz nasluchales sie od kumpli. Jezeli zatem twierdzisz, ze jest to "naskakiwanie" to przepraszam.
Co do tematu, to prawdopodobnie potrzeba mu zrobic generalny serwis (o leciwe motocykle nie dba sie tak samo, jak o nowsze).
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
jasql napisał(a):Odpowiadaja tobie osoby, ktore maja motocykle, i nimi jezdza. Nie "wyrazaja" teorii tylko mowia jak jest w praktyce, a to jest roznica.
Jesli uwazasz, ze to niepowazne to wnioskuje, ze masz z 12 max15 lat i nie wiesz o motocyklach wiecej, niz nasluchales sie od kumpli. Jezeli zatem twierdzisz, ze jest to "naskakiwanie" to przepraszam.
Owszem, mam 18. Ale mechanikiem samochodowym/motocyklowym nie jestem.
Co do tego jestem pewien, tylko to moze odwlec sie nieco w czasie, ze wzgledu na chwilowy brak aktywowo pienieznych.jasql napisał(a):Co do tematu, to prawdopodobnie potrzeba mu zrobic generalny serwis (o leciwe motocykle nie dba sie tak samo, jak o nowsze).
Zdjecia wydechu wrzuc za kilka dni. Pozdrawiam
- Yarcio
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 19/8/2007, 21:08
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości