Kawasaki KLX 450R
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kawasaki KLX 450R
Witam, zastanawiam się nad zakupem nowego motorku Kawasaki KLX 450R 08 - podobno w segmencie 450cm3 marka nie ma dużego znaczenia, ale czymś się muszą różnić. Ja myślę właśnie nad kawasaki, ponieważ wielu znajomych ma już yamahy i ktm'y i wolał bym kupić coś innego, a dodatkowo motor wygląda bardzo ładnie. Jeśli ktoś znalazł jakieś testy tego motorku to chętnie bym poczytał, niestety ja sam nic nie znalazłem.
P.S: Proszę o dłuższe wypowiedzi z wadami i zaletami tego motoru, niż tylko "motor jest ok".
P.S: Proszę o dłuższe wypowiedzi z wadami i zaletami tego motoru, niż tylko "motor jest ok".
- karolxx
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/6/2008, 22:41
był ostatnio test 9 enduro klasy 450 ccm w miesięczniku "motocykl". Kawasaki KLX 450 R zajoł 3 miejsce.
Moc : 43 KM
waga : 118 kg
cena : 29 900 [34 900 zł z homologacją]
cytuje:
"Fani Kawasaki troche się naczekali na sportowe enduro, zanim w połowie ubiegłego roku dostali KX 450 F. Zastosowano w nim wiele rozwiązań przystosowujących je do Enduro: Elektryczny rozrusznik, Zwiększono mase zamachową wału korbowego, zastosowano bardziej yciszony tłumik, , większy zbiornik paliwa oraz zmodyfikowwano zawieszenia i dołożono oświetlenie. Cechy odziedziczone po KX-ie są już właściwie niewidoczne. Ostry zryw z niskich obrotów crossowego silnika, w modelu enduro zastąpiła łągodna reakcja na gaz, przechodzącą przy średnich obrotach w dynamiczną, a przy dużych we wręcz wybuchową pracę. Niestety, pod względem mocy (43 KM; w crossówce 50 KM) KLX plasuje się w ogonie. Także sztywno zestrojone zawieszenia KX-a zastąpiło w enduro miękkim jak masło, więc pochłaniają one nawet najmniejsze nierówności. Zestrojenie tłumienia, jest jednak zbyt konfortowe. Nawet przy nieprawidłowo wyregulowanym negatywnym skoku wisi za nisko. W ciasnych zakrętach uniemożliwia to odpowiednie dociążenie przedniego koła, w efekcie przód ma tendęcie do podsterowności.
Czyli: Nowa Kawa sprawiła przyjemną niespodziankę. Test pokazał, że tylne zawieszenie jest zdecydowanie zbyt miękkie."
Ps. Na pierwszym miejscu jest honda crf 450 X, a na drugim KTM 450 EXC-R
Troche się naprzepisywałem więc licze na pozytywa
Moc : 43 KM
waga : 118 kg
cena : 29 900 [34 900 zł z homologacją]
cytuje:
"Fani Kawasaki troche się naczekali na sportowe enduro, zanim w połowie ubiegłego roku dostali KX 450 F. Zastosowano w nim wiele rozwiązań przystosowujących je do Enduro: Elektryczny rozrusznik, Zwiększono mase zamachową wału korbowego, zastosowano bardziej yciszony tłumik, , większy zbiornik paliwa oraz zmodyfikowwano zawieszenia i dołożono oświetlenie. Cechy odziedziczone po KX-ie są już właściwie niewidoczne. Ostry zryw z niskich obrotów crossowego silnika, w modelu enduro zastąpiła łągodna reakcja na gaz, przechodzącą przy średnich obrotach w dynamiczną, a przy dużych we wręcz wybuchową pracę. Niestety, pod względem mocy (43 KM; w crossówce 50 KM) KLX plasuje się w ogonie. Także sztywno zestrojone zawieszenia KX-a zastąpiło w enduro miękkim jak masło, więc pochłaniają one nawet najmniejsze nierówności. Zestrojenie tłumienia, jest jednak zbyt konfortowe. Nawet przy nieprawidłowo wyregulowanym negatywnym skoku wisi za nisko. W ciasnych zakrętach uniemożliwia to odpowiednie dociążenie przedniego koła, w efekcie przód ma tendęcie do podsterowności.
Czyli: Nowa Kawa sprawiła przyjemną niespodziankę. Test pokazał, że tylne zawieszenie jest zdecydowanie zbyt miękkie."
Ps. Na pierwszym miejscu jest honda crf 450 X, a na drugim KTM 450 EXC-R
Troche się naprzepisywałem więc licze na pozytywa

sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
Mi chodzi o tą wersje:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M772156
Jak się dodaje te pochwały ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M772156
Jak się dodaje te pochwały ?
- karolxx
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/6/2008, 22:41
karolxx napisał(a):Mi chodzi o tą wersje:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M772156
Jak się dodaje te pochwały ?
To jest wersja bez homologacji ... to nie lepiej KX 250/450 F musisz częściej wyminiać tlok itp. ale jest znacznie mocniejszy i ma lepsze zawiecho ... bo tego i tego nie zarejestrujesz.

sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
Tomek00 napisał(a):ps: mi też możesz dac pochwałe
Tobie, ciekawe za co
Tam też szukałem tego plusa, bo widziałem już to na innych forach, ale mimo, że jest zalogowany to nie ma tam tego plusa - może osoby, które się niedawno zarejestrowały nie mają tej opcji.
Wracając do tematu to chodzi Ci o tą wersję?:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M768929
Nie chodzi mi o rejestrowanie bo tego nie potrzebuję tylko, lampy czasem mogą się przydać, bo motor raczej nie będzie na tor.
Różnica między tymi wersjami jest duża ?
Motory kawasaki są w porządku ? nie ma z nimi jakichś problemów ? są pewne i sprawdzone ?
- karolxx
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/6/2008, 22:41
Mosori napisał(a):
a co do tych pochwał to ja tez tych plusików nie widzę nigdzie ;|
bo plusy widzi tylko autor tematu ...

Co do tematu to nielepiej konde crf 450 X ??? - też ma lampy, jest o 1 kg. lżejszy ;D, jest mocniejszy o 3 KM, ma alternator, ma tłumik drgań kierownicy, też ma światła itp.

mojim zdaniem też lepiej wygląda bo niema takiego tyłu "zgarbionego".
Aha, i jest o 3 tys. tańsza

Masz tu fote :

Pozdro.

sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
Bo KX to rasowe wyczynówki ( za małej pojemności wyciągają kosmieczną moc, kosztem żywotniści części, spalania itp. ja to porównuje do F1 bo tam jest 2000 ccm i 400 KM ale co wyścig wymienia się prawie wszystkie podzespoły:D ) a F to tak jakby oznaczenie że 4T. KLX to enduro (silnik ma większą żywotność, mniej pali itp. ale ma mniejszą moc )które jest "ugrzecznione".
Poczytaj czym sie różnią : viewtopic.php?t=7951
JA tu muwie o cenach katalgowych czyli :
Kawasaki KLX 450 R - 29 900 (bez homologacji)
Honda CRF 450 X - 26 900
może popatrzysz na inne endura tej klasy ?
masz tu moje propozycje :
- Beta RR 4T 450 - 29 500 PLN
- Gas Gas EC 450 FSR - 25 920 PLN
- Husaberg FE 450 E
- KTM 450 EXC-R - 33 990 PLN
- Husqvarna TE 450 - 27 400 PLN
- Yamaha WR 450 F - 34 900 PLN
Poczytaj czym sie różnią : viewtopic.php?t=7951
JA tu muwie o cenach katalgowych czyli :
Kawasaki KLX 450 R - 29 900 (bez homologacji)
Honda CRF 450 X - 26 900
może popatrzysz na inne endura tej klasy ?
masz tu moje propozycje :
- Beta RR 4T 450 - 29 500 PLN
- Gas Gas EC 450 FSR - 25 920 PLN
- Husaberg FE 450 E
- KTM 450 EXC-R - 33 990 PLN
- Husqvarna TE 450 - 27 400 PLN
- Yamaha WR 450 F - 34 900 PLN
sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
głupotą było by kupowanie motoru w Polsce kiedy za dużo mniejszą kase można sprowadzić ze stanów. Ja raczej enduro wezmę, bo nie potrzebuję tak dużej mocy, a enduro też moc ma nie małą bo jeździłem już na yamaszce 450. Czyli chyba jednak wezmę to kawasaki, chyba że honda będzie w podobnej cenie to się zastanowię 

- karolxx
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/6/2008, 22:41
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości