Co ile wymiana w 2 suwie 125 ccm?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Czester, madcap, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, melvin, Leg1oN, Żmija, Terror, henio12323, Beavis

Co ile wymiana w 2 suwie 125 ccm?

Postprzez MarTinI1993 » 22/6/2008, 18:32

Witam. Mam pytanie co ile robi sie remont w 2 suwie 125 ccm9chodzi mi o cr 125 i dt 125) Robie codziennie po 80 km. Zawsze grzeje motor przed jazda. Leje bogatszą w olej mieszanke(olej do husqvarny nie zostawia nagaru jak miXol). Ile moge tak zrobić km bez remontu?
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
MarTinI1993
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6/6/2008, 22:14


Postprzez Bostorn » 22/6/2008, 18:37

ale jak jeździsz tak drogami czy katujesz na torze i w terenie??

jeśli tak zwykle to jeździsz tak długo aż straci moc i tak dalej zresztą i w terenie i na torze jeździsz tak długo aż będzie traciła moc i komprecha będzie malała
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez MarTinI1993 » 22/6/2008, 20:35

chodzi mi o dokladnie ile km moge zrobic tak
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
MarTinI1993
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6/6/2008, 22:14

Postprzez MarTinI1993 » 22/6/2008, 20:36

Jezdze normalnie terenowo po lasach i lubie wcisnac:) (bo kto nielubi:P)
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
MarTinI1993
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6/6/2008, 22:14

Postprzez Bostorn » 22/6/2008, 21:12

hmm edytuj posty po 1

po 2 jeśli jeździsz tak jak napisałes to spokojnie od 10k w górę :) bo moto nie jest ciągle na wysokich :) więc daje radę :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 22/6/2008, 22:13

Po 10tyś to silnik w DT jest świeży. Nawet przy jeździe w terenie to DT nakręci spokojnie ponad 20 tyś km o ile będzie dobry olej do mieszanki.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
Moderator
 
Posty: 6257
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Re: Co ile wymiana w 2 suwie 125 ccm?

Postprzez bastus » 22/6/2008, 23:00

MarTinI1993 napisał(a):... chodzi mi o cr 125 i dt 125) Robie codziennie po 80 km...


Oooo kolego, 80 km dziennie to w cr byś na remąty nie wyrobił ... o bezynie to nie wspominam :D
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bostorn » 23/6/2008, 08:19

noo bez kitu jak cr 80? czy 85 ma ok 30km i pali zbiornik wachy na 30min dobrej jazdy... więc pomysl sobie ile pali 125:D
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez adamuzz » 23/6/2008, 09:28

na 30 minut ?? mi bak w cr125 wystarczy na 2h jazdy po torze;) wiec troche przesadziles
Kawasaki ZX636 02'
adamuzz
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Bostorn » 23/6/2008, 15:45

niee ojciec dzieciaków jest zawodnikiem w motocrossie i wie co mówi :] ale jaki tymasz bak a jaki oni to dzieciaki w wieku ja wiem 12lat?? a przeciez cr 85 nie jest taka wielka...
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez bastus » 23/6/2008, 20:56

mi w cr 125 przy ostrej jezdzie bak (7,5 l) idzie w jakieś 1,5 h. A tak normalnie po drogach to niepali tak tragicznie ...
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bostorn » 23/6/2008, 22:09

moja mała pali 4l przy normalnej jeździe jak jej daje w obroty i poszalec chce spaliła mi 5l na niecałe 100 :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez arudni » 25/6/2008, 13:41

oo bostorn nie zgodze się z tobą. Wiadomo, że im mniejsza pojemność to więcej pali bo cr 85 ma 30 koni i myślisz skąd sie bierze taka moc?? Otóż własnie ze spalania wielkiej ilości paliwa, dlatego cr 85 spala zbiornik w 30 min. A cr 125 pali troche mniej bo jest większa pojemność. . . Mi kawasaki kx 250 spala pełny zbiornik(10litrów) w 2 godziny ostrej jazdy po torze. A co do remontu to nie ma na to określonego czasu czy przebiegu, zależy jak jeździsz, zależy od kondycji motocykla, no i wielu innych czynników. Są nawet przypadki(mój kumpel tak miał) że świerzo wyjedziesz z salonu nowym crossem i po odpaleniu dasz od razu za dużo gazu i szczeli tłoczek:)))) Tak jest jeśli z małej pojemności jest wyciągnięta potężna moc
Motocross q r w a rządzi!! :P
Avatar użytkownika
arudni
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
Lokalizacja: Z nikąd

Postprzez bastus » 25/6/2008, 13:51

Dokładnie 85 i 125 ccm palą najwięcej, 250 niespali tyle co 125 ...
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez linek120 » 25/6/2008, 17:05

wiadome ze t2 a t4 pali inaczej np ktm sx 250 ma mniej wiecej tyle koni co sx 450 oczywiscie 250 jako dwusów pali wiecej i wiecej kosztuje jego eksploatacja... Chlopaki nie ma sie co przejmowac caly bak w 1,5 h ?? kupilem sobie skuter wodny 760 w dwusówie i bak mi starcza na 2h tylko ze bak ma 50 litrow :( i teraz zeby sie pobawic musze oszczedzac caly tydzien :P:P:P
linek120
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28/1/2008, 12:31
Lokalizacja: Poznan

Postprzez bastus » 25/6/2008, 18:58

760 ccm w dwusuwie to sie ekolodzy ucieszą ...

a 4T tez jest drogi w utrzymaniu, moze mniej pali ale olej tez częstoj trzeba wymianiać, a jak cos z zaworami sie zpierdoli to miliony ładujesz ...
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bostorn » 25/6/2008, 19:52

arudni napisał(a):oo bostorn nie zgodze się z tobą. Wiadomo, że im mniejsza pojemność to więcej pali bo cr 85 ma 30 koni i myślisz skąd sie bierze taka moc?? Otóż własnie ze spalania wielkiej ilości paliwa, dlatego cr 85 spala zbiornik w 30 min. A cr 125 pali troche mniej bo jest większa pojemność. . . Mi kawasaki kx 250 spala pełny zbiornik(10litrów) w 2 godziny ostrej jazdy po torze. A co do remontu to nie ma na to określonego czasu czy przebiegu, zależy jak jeździsz, zależy od kondycji motocykla, no i wielu innych czynników. Są nawet przypadki(mój kumpel tak miał) że świerzo wyjedziesz z salonu nowym crossem i po odpaleniu dasz od razu za dużo gazu i szczeli tłoczek:)))) Tak jest jeśli z małej pojemności jest wyciągnięta potężna moc


a z czym sie ze mną nie zgadzasz?? toż ja tak pisałem :D chyba:P
a co do kolegi od sqtra wodnego.. zachciało Ci się 2t :P hah :P

współczuję to trzeba tankowca wachy żeby sie pobawic :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez linek120 » 26/6/2008, 12:53

he ma tylko 110 koni i w tej chwili jest mi za malo mocy ;p;p;p
linek120
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28/1/2008, 12:31
Lokalizacja: Poznan

Postprzez arudni » 26/6/2008, 13:05

Bostorn napisałeś, że hodna cr 85 pali zbiornik w 30 minut i z tym sie zgodze ale napisałeś, ze jeśli cr 85 pali zbiornik w 30 minut to co dopiero cr 125 i tu sie niezgodze bo cr 125 pali troszke mniej;p
Motocross q r w a rządzi!! :P
Avatar użytkownika
arudni
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
Lokalizacja: Z nikąd

Postprzez arudni » 26/6/2008, 13:08

Heh co do skutera wodnego to widziałem nawet pojemności 1300 i wiecej w dwusówie które mają po 250 i wiecej koni i palą nawet po 70 litów na godzine
Heh wiec motocross w porównaniu do skuterów wodnych jest taniuśki:)))
Motocross q r w a rządzi!! :P
Avatar użytkownika
arudni
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
Lokalizacja: Z nikąd

Następna strona

Powrót do Offroad

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

na gr