Zobacz wÄ…tek - O co chodzi z zaworem wydechowym w nsr
NAS Analytics TAG

O co chodzi z zaworem wydechowym w nsr

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

O co chodzi z zaworem wydechowym w nsr

Postprzez Gs-stefan » 20/6/2008, 19:41

witam mam pytanie o co z tym zaworem wogole chodzi ja go mam ale mam odciety bo mam poprzecinane kabelki czy jakos tak ... mam czerwony zlaczony z czarnym i jasno zielony od zaworu przeciety calkiem i chodzi o co z tym chodzi cos sie z tym stanie ?
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun


Postprzez milus » 20/6/2008, 21:23

Zawór wydechowy w nsr załącza się przy około 7 tyś obrotów,powoduje to znanego w 2t kopa w tym przedziale.Brak zaworu powoduje większe spalanie i mniejsze osiągi na niskich obrotach(w 2t bardzo ważnym elementem procesu spalania jest cofanie się mieszanki z wydechu z powrotem do cylindra)

W internecie panuję opinia, że wyciągnięcie zaworu zwiększy moc, jednak jest to błędne myślenie.Zdarza się, że po wyciągnięciu go osiągi się poprawiają, ale dzieje się to tylko wtedy, gdy zawór był blokowany i nie otwierał się do końca na wysokich obrotach.
600:D Spawacz ram....
milus
Świeżak
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
Lokalizacja: Legnica


Postprzez Gs-stefan » 21/6/2008, 10:33

o dzieki wielkie :D to juz bede wiedzial wlasnie jakos jest troche przymulony na niskich tak do 6-7 tysiecy ale potem ma kopanca nieziemskiego dzia za odpowiedz
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez tiesto9199 » 22/6/2008, 20:54

oj nie zgodze się z tym w mojej apce wyżuciłęm zawór i między 4,5 a 5,5 jest muł ale po wyżej 5,5 idzie zajebiśće lepiej nisz z zaworem a mój zawór otwierał się do końca tyle jak wspomniałeś powyżej 7 tyś a apka idzie jusz powyzej 6 wypas więc jak chodzi komuś o uzyskanie lepszej przyśpiechy to wyrzuć zawór a jak jezdzisz delikatnie to zostaw go tam gdzie był
pozdro
tiesto9199
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3/5/2008, 12:40
Lokalizacja: pszów

Postprzez simonw » 22/6/2008, 22:34

1. tak, zaloz jeszcze do 2t stozek i wytnij kiszke a pojdzie czysta jak nic

2. Kolego nie sluchaj bredni - napraw zawor wydechowy bo tak jak napisal milus, jest on bardzo wazna czescia ukladu spalania w silnikach 2T, gdzie wydech jest odpowiednikiem zaworów i cisnienie w nim panujace oraz powrot mieszanki - kluczowy dla procesu spalania.

3. Encyklopedia techniki -> Motocykle
Jak to dziala -> Silnik 2T
od biedy wikipedia - uczyc sie a nie bzdury pisac!
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Gs-stefan » 23/6/2008, 08:29

czyli lepiej go podlaczyc spowrtotem bo mam tak tam te kalbe pociete ze nie wiem co jest grane -.- a silnik moze szybciej pasc przez ten zawor ze jest odlaczony ??
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez simonw » 23/6/2008, 13:33

Ciezko powiedziec - czy psul, ale na pewno inne jest plukanie cylindra mieszanka paliwowo-olejowa, gdyz wlasnie cisnienie w wydechu sprawia ze podczas plukania mieszanka nie ucieka wydechem, tak wiec na pewno palic moze wiecej, a czy brak czesci paliwa w komorze spalania sprawi iz smarowanie bedzie gorsze? Odczuwalnie pewnie nie, ale materialowo moze zwiekszyc zuzycie, chociaz na logike - nieznacznie.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Gs-stefan » 23/6/2008, 20:05

dziaeki bardzo za odpowiedz :) bo mam silnik po kapitalnym bo w nieczech bylo robione jakies 2.5k km temu i nie chcialbym go zatrzec ani nic w tym stylu :) a pozatym motorami nie jezdze pierwszy raz i nie szaleje nim bo to moja perelka :) i chce o nia dbac kreci sie do 11k a ja nim jezdze tylko do 7 :) dziaki jeszcze raz za odpowiedz
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez simonw » 24/6/2008, 01:22

Tylko uwazaj bo ponizej 5ciu nie masz ladowania aku.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Gs-stefan » 24/6/2008, 07:15

aha dzieki ;] bede pamietal
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez cinx » 24/6/2008, 15:38

Gs-stefan napisał(a):(...) i chce o nia dbac kreci sie do 11k a ja nim jezdze tylko do 7 (...)


..i to wg Ciebie jest dbanie o motocykl? Jeżdżenie do 7k obrotów, gdzie do czerwonego pola jeszcze hoho..?! :lol:
Dbanie o motocykl to nieoszczędzanie na oleju, regularne wymiany materiałów eksploatacyjnych, niekatowanie zimnego silnika. Motocykle lubią dostawać po dupie, a przy niektórych jest to wręcz obligatoryjne, a Ty np. jeździsz swoim moto poniżej zakresu użytecznych obrotów silnika..
Motorynka >> Aprilia AF1 160ccm >> CBR600RR & PocketBike
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gs-stefan » 24/6/2008, 16:11

no ja rozumiem oczywiscie moze tak powiem przestrzegam tego ze leje tylko dobre oleje bo leje do mieszanki tej castrol do 2t place za niego okolo 45 zl nie katuje go jak jest zikny zanim rusze chodzi jakies 15 minut zeby sie nagrzal a jesli chodzi o obroty to daje mu w d*** ale tylko niekiedy jak trzeba :D a tak go oszczedzam to jest normalnie moje oczko w glowie :D
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez pomocnik » 20/2/2010, 16:03

witam... składam koledze nsrke ta w starszej budzie mam problem własnie z tym zaworem spalin w instalaci nie ma miejsca na podpięcie tej kostki od tego czujnika co ida do niego dwie linki ??możliwe że w wystepowały cylindry bez tego zaworu ??? zauważyłem też że nikasyl jest pękniety na tym żeberku w oknie spalin możliwe że to przez ten zawór że jest nie podpiety ??? i jak ustawić ten zawór najlepiej zeby nie zamulał mtoru i miała w miare osiagi???

przepraszam za błędy :)
pomocnik
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/5/2009, 17:09
Lokalizacja: krynka



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê