klocki hamulcowe
Posty: 10
• Strona 1 z 1
klocki hamulcowe
Kupiłem niedawno cbr 600 i wszysko byloby dobrze gdyby nie tylni hamulec ktory nie hamuje. Kocki są dotarte i czyste tarcza czysta pompa niezapowietrzona a efekt tak mizerny , ze kolo nie stanie nawet na piasku. Podejrzewam klocki hamulcowe ale niechce kupowac nowych nadarmo jesli sie okaze ze sa dobre. Moze mial ktos podobny problem?
- humungus
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49
Coś mi się zdaje, że za słabo ciśniesz...
Tył w szosowo-sportowych sprzętach jest celowo stosunkowo słaby. Jakby był za mocny to łatwiej byłoby o uślizg. W mojej 1000F też trzeba mocniej nacisnąć, ale jak się postaram to zblokuje na asfalcie też.
Tył w szosowo-sportowych sprzętach jest celowo stosunkowo słaby. Jakby był za mocny to łatwiej byłoby o uślizg. W mojej 1000F też trzeba mocniej nacisnąć, ale jak się postaram to zblokuje na asfalcie też.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
humungus w mojej cebrze tak samo bylo, a co gorsza nic sie nie zmienilo po wymianie klockow i odpowietrzeniu ukladu. Hamulec byl bardzo slaby a jak cisnalem dalej(bardzo mocno) to nie zwiekszal sily hamowania tylko blokowal kolo. Taki urok!
- PrzemoR6
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
- Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów
wszok ma racje też bym pomyślał nad odpowietrzeniem ukłądu u mnie nie trzeba cisnąć delikatnie kłąde noge na dźwignie i hamyje a jak mocniej wcisn to zablokuje ale nie musze cisnąć na hama aby było czuć hamowanie, przemo nie powinno tak być........
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem, w R6 jest calkiem inaczej: ile cisne tyle hamuje. Ale w cbr sprawdzilem zacisk, zmienilem klocki ,odpowietrzylem uklad i nadal to samo. Nie mam wiecej pomyslow co z tym zrobic wiec zostawilem tak jak jest. I tak tylnego w zasadzie nie uzywam.
- PrzemoR6
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
- Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów
1. Sila dozowania zalezy od plynu. Co rok plyn powinno sie wymienic.
2. Opowietrzyc uklad, oczywisicie.
3. Na secie powinienes miec mala srubke, ktora reguluje skok hamulca. Sproboj ja odkrecic nieco, by mial wiekszy zakres ruchu. Wtenczas masz wieksza dozowalnosc na nowym plynie.
2. Opowietrzyc uklad, oczywisicie.
3. Na secie powinienes miec mala srubke, ktora reguluje skok hamulca. Sproboj ja odkrecic nieco, by mial wiekszy zakres ruchu. Wtenczas masz wieksza dozowalnosc na nowym plynie.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości