Zobacz wÄ…tek - klocki hamulcowe
NAS Analytics TAG

klocki hamulcowe

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

klocki hamulcowe

Postprzez humungus » 20/6/2008, 09:39

Kupiłem niedawno cbr 600 i wszysko byloby dobrze gdyby nie tylni hamulec ktory nie hamuje. Kocki są dotarte i czyste tarcza czysta pompa niezapowietrzona a efekt tak mizerny , ze kolo nie stanie nawet na piasku. Podejrzewam klocki hamulcowe ale niechce kupowac nowych nadarmo jesli sie okaze ze sa dobre. Moze mial ktos podobny problem?
humungus
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49


Postprzez Grzybu » 20/6/2008, 09:50

Coś mi się zdaje, że za słabo ciśniesz...
Tył w szosowo-sportowych sprzętach jest celowo stosunkowo słaby. Jakby był za mocny to łatwiej byłoby o uślizg. W mojej 1000F też trzeba mocniej nacisnąć, ale jak się postaram to zblokuje na asfalcie też.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof


Postprzez humungus » 20/6/2008, 09:55

moze i masz racje.
humungus
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49

Postprzez wszok » 21/6/2008, 11:17

może masz miękki pedał? odpowietrzyć układ? nie zaszkodzi.
Avatar użytkownika
wszok
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49

Postprzez PrzemoR6 » 21/6/2008, 11:56

humungus w mojej cebrze tak samo bylo, a co gorsza nic sie nie zmienilo po wymianie klockow i odpowietrzeniu ukladu. Hamulec byl bardzo slaby a jak cisnalem dalej(bardzo mocno) to nie zwiekszal sily hamowania tylko blokowal kolo. Taki urok!
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez YZF R1 » 21/6/2008, 12:01

wszok ma racje też bym pomyślał nad odpowietrzeniem ukłądu u mnie nie trzeba cisnąć delikatnie kłąde noge na dźwignie i hamyje a jak mocniej wcisn to zablokuje ale nie musze cisnąć na hama aby było czuć hamowanie, przemo nie powinno tak być........
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PrzemoR6 » 21/6/2008, 13:27

Wiem, w R6 jest calkiem inaczej: ile cisne tyle hamuje. Ale w cbr sprawdzilem zacisk, zmienilem klocki ,odpowietrzylem uklad i nadal to samo. Nie mam wiecej pomyslow co z tym zrobic wiec zostawilem tak jak jest. I tak tylnego w zasadzie nie uzywam.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez simonw » 21/6/2008, 15:11

1. Sila dozowania zalezy od plynu. Co rok plyn powinno sie wymienic.

2. Opowietrzyc uklad, oczywisicie.

3. Na secie powinienes miec mala srubke, ktora reguluje skok hamulca. Sproboj ja odkrecic nieco, by mial wiekszy zakres ruchu. Wtenczas masz wieksza dozowalnosc na nowym plynie.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Inku » 21/6/2008, 16:19

simonw napisał(a): Co rok plyn powinno sie wymienic.


Bullshit - co 2 lata. I to w zupełności wystarcza.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê