Honda CBR600F4 , uszczelka pod kolektorem wydechowym
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Honda CBR600F4 , uszczelka pod kolektorem wydechowym
Witam
Mam taki problem, słyszę takie charakterystyczne cyknie z okolicy kolektora wydechowego, tak jak by gdzieś uszczelka pod kolektorem pusciła.
Czy przerabiał już ktoś wymiane tej uszczelki? można ją gdzieś kupić?
Prosze o sugestie i dziekuje za dyskusje.
Pozdrawiam
Mam taki problem, słyszę takie charakterystyczne cyknie z okolicy kolektora wydechowego, tak jak by gdzieś uszczelka pod kolektorem pusciła.
Czy przerabiał już ktoś wymiane tej uszczelki? można ją gdzieś kupić?
Prosze o sugestie i dziekuje za dyskusje.
Pozdrawiam

ZZR400 i CBR600F4
-
pelot - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 3/6/2008, 16:16
- Lokalizacja: Brwinów Cambridge
Czy to uszczelka czy nie i tak musisz kupic komplet(4 miedziane okragle puste w srodku podkladki)jesli masz zamiar zdejmowac kolektor. Dziurke w kolektorze latwo sprawdzic przejezdzajac reka wzdluz kazdej rury kolektora gdy jeszcze jest zimny. Wymienialem ten element w zeszlym roku w f4i bo pierdzial(rdza). Na ebay'u mozna go znalezc w dobrej cenie. W sumie prosta sprawa, tylko zwroc szczegolna uwage przy odkrecaniu szpilek! U mnie jedna sie urwala i mialem taka rzezbe w gownie, ze lepiej nie mowic, a final byl taki, ze przykrecilem kolektor i tak bez tej jednej szpilki.
Powodzenia!
Powodzenia!
- PrzemoR6
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
- Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów
No i stało się...teraz to mam problem .
Podczas próby odkręcenia kolektora, tylko 3 nakrętki dały się odkręcić normalnie, każda następna ukręcała się jak zapałka
Teraz jest taki problem, że wystają jeszcze dość ok. 1cm każda.
Wszystkie metody wypróbowane:
-naspawywałem nakrętke-ukręca się szpilka w miejscu połączenia ze spawem
-visegriper się ślizga i nie daje rady odkręcić
Macie jakieś sugestie bądz ktoś miał podobny problem?
P.S. nie wiem czy to jest dobre,ale dostałem taka sugestie: żeby wziąć i uciąć to co wystaje z kazdej szpilki i probowac nawiercic wiertlem 6 a pozniej to nagwintowac? tylko, że ja sie sam tego chyba niepodejme, nie chce dalej spieprzyc
Pozdrawiam
Podczas próby odkręcenia kolektora, tylko 3 nakrętki dały się odkręcić normalnie, każda następna ukręcała się jak zapałka

Teraz jest taki problem, że wystają jeszcze dość ok. 1cm każda.
Wszystkie metody wypróbowane:
-naspawywałem nakrętke-ukręca się szpilka w miejscu połączenia ze spawem
-visegriper się ślizga i nie daje rady odkręcić
Macie jakieś sugestie bądz ktoś miał podobny problem?
P.S. nie wiem czy to jest dobre,ale dostałem taka sugestie: żeby wziąć i uciąć to co wystaje z kazdej szpilki i probowac nawiercic wiertlem 6 a pozniej to nagwintowac? tylko, że ja sie sam tego chyba niepodejme, nie chce dalej spieprzyc

Pozdrawiam

ZZR400 i CBR600F4
-
pelot - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 3/6/2008, 16:16
- Lokalizacja: Brwinów Cambridge
Dziekuje Ci bardzo, jak tylko zbiore wszystkie potrzebne wiertełka i czas to zabieram się do pracy.
Tylko troszke się obawiam, silnik jest w ramie i jest tam średnio z miejscem, mam na prawdę wielkiego stresa
P.S. Jak bys mógł, to napisz mi swój numer tel. na PW, z miłą chęcią zadzwonie po porade
Pozdrawiam
Tylko troszke się obawiam, silnik jest w ramie i jest tam średnio z miejscem, mam na prawdę wielkiego stresa

P.S. Jak bys mógł, to napisz mi swój numer tel. na PW, z miłą chęcią zadzwonie po porade

Pozdrawiam

ZZR400 i CBR600F4
-
pelot - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 3/6/2008, 16:16
- Lokalizacja: Brwinów Cambridge
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości