Zobacz wÄ…tek - Wysokie obroty na luzie.
NAS Analytics TAG

Wysokie obroty na luzie.

i inne małe pojemności
_________

Wysokie obroty na luzie.

Postprzez C-bool » 17/6/2008, 10:44

Witam!

Od razu przejdę do rzeczy. Otóż w moim moto obroty na luzie sięgają 2300-2400 RPM i żeby spadły to trzeba odczekać dłuższą chwilę (choć i to czasem nie skutkuje). Na biegu obroty spadają do ~1500 RPM, czyli tak jak powinno być. Jakbym chciał zmniejszyć obroty, to na luzie byłyby dobre, ale jakbym miał na biegu to moto by mi gasł bez przygazówek... Czy na luzie we wszystkich dwusuwach obroty są wyższe niż na biegu? Problem dotyczy rozgrzanego silnika, bo na zimnym na luzie spadają do 1300 RPM.

Pozdrawiam
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez marcin33331 » 17/6/2008, 10:50

w mojej NSR, na zimnym silniku na ssaniu obroty dochodza do 4 tys. , potem już na rozgrzanym to na luzie 1,4 tys. a na biegu około 1,8-2 tys.
Mój kolega ma też podobnie jak Ty i wiesz co robi? Włącza na chwilkę ssanie i wyłącza i obroty spadają, spróbuj tak ;) przynajmniej przestaje denerwowac a czym to idzie niestety nie potrafię Ci powiedziec, może wystarczy tylko wyczyscic gaźnik a może pora na nowy
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew


Postprzez Landryss25 » 17/6/2008, 11:15

To jest wina źle wyregulowanego gaźnika.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez C-bool » 17/6/2008, 11:54

Landryss25 napisał(a):To jest wina źle wyregulowanego gaźnika.

Czyli wystarczy, że się go wyreguluje? ;) Ja sam tego bym nie umiał zrobić, więc dam moto do wuja mechanika :) Co prawda samochodowy, ale chyba umiałby to zrobić... W godzinke się z tym uwinie? I na czym to polega? Trzeba rozmontować gaźnik?

marcin33331 napisał(a):może wystarczy tylko wyczyscic gaźnik a może pora na nowy


Możliwe, że tylko przeczyścić... Nowy raczej nie, bo mam moto z 2006 r. i gaźnik jest w dobrym stanie... ;)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez marcin33331 » 17/6/2008, 12:07

No to wyregulowac. Przy regulacji nie musisz rozmontowywac gaźnika. Masz na nim śrubkę plaską i nią regulujesz powietrze, które dostaje sie do gaźnika no i kręcisz tą śrubką aż do skutku, wujek Ci to na pewno ustawi, sam się nie bierz jak nie masz pojęcia.
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew

Postprzez Fenek16 » 17/6/2008, 12:30

Nie ruszaj nic przy śrubkach w gaźniku, jeśli sie nie znasz na tym i nigdy nie robiłes podobnych regulacji... Rozregulujesz tylko gaźnik i wszystko się spieprzy.

Jak dla mnie to nie jest żadna regulacja gaźnika, bo to nic nie ma do tego. Przeciez i w samochodach tak jest i w motorach większośći tych mniejszych, że jak podkrecisz manete i odpuscisz to paliwo jeszcze zostaje i dopiero jak ten nadmiar się wypali to sa normalne obroty.

W czymś co łyka dużo wachy nie ma takich problemów, ale zresztą co to za problem...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê