Wysokie obroty na luzie.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Wysokie obroty na luzie.
Witam!
Od razu przejdę do rzeczy. Otóż w moim moto obroty na luzie sięgają 2300-2400 RPM i żeby spadły to trzeba odczekać dłuższą chwilę (choć i to czasem nie skutkuje). Na biegu obroty spadają do ~1500 RPM, czyli tak jak powinno być. Jakbym chciał zmniejszyć obroty, to na luzie byłyby dobre, ale jakbym miał na biegu to moto by mi gasł bez przygazówek... Czy na luzie we wszystkich dwusuwach obroty są wyższe niż na biegu? Problem dotyczy rozgrzanego silnika, bo na zimnym na luzie spadają do 1300 RPM.
Pozdrawiam
Od razu przejdę do rzeczy. Otóż w moim moto obroty na luzie sięgają 2300-2400 RPM i żeby spadły to trzeba odczekać dłuższą chwilę (choć i to czasem nie skutkuje). Na biegu obroty spadają do ~1500 RPM, czyli tak jak powinno być. Jakbym chciał zmniejszyć obroty, to na luzie byłyby dobre, ale jakbym miał na biegu to moto by mi gasł bez przygazówek... Czy na luzie we wszystkich dwusuwach obroty są wyższe niż na biegu? Problem dotyczy rozgrzanego silnika, bo na zimnym na luzie spadają do 1300 RPM.
Pozdrawiam
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
w mojej NSR, na zimnym silniku na ssaniu obroty dochodza do 4 tys. , potem już na rozgrzanym to na luzie 1,4 tys. a na biegu około 1,8-2 tys.
Mój kolega ma też podobnie jak Ty i wiesz co robi? Włącza na chwilkę ssanie i wyłącza i obroty spadają, spróbuj tak
przynajmniej przestaje denerwowac a czym to idzie niestety nie potrafię Ci powiedziec, może wystarczy tylko wyczyscic gaźnik a może pora na nowy
Mój kolega ma też podobnie jak Ty i wiesz co robi? Włącza na chwilkę ssanie i wyłącza i obroty spadają, spróbuj tak

-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
To jest wina źle wyregulowanego gaźnika.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):To jest wina źle wyregulowanego gaźnika.
Czyli wystarczy, że się go wyreguluje?


marcin33331 napisał(a):może wystarczy tylko wyczyscic gaźnik a może pora na nowy
Możliwe, że tylko przeczyścić... Nowy raczej nie, bo mam moto z 2006 r. i gaźnik jest w dobrym stanie...

GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
No to wyregulowac. Przy regulacji nie musisz rozmontowywac gaźnika. Masz na nim śrubkę plaską i nią regulujesz powietrze, które dostaje sie do gaźnika no i kręcisz tą śrubką aż do skutku, wujek Ci to na pewno ustawi, sam się nie bierz jak nie masz pojęcia.
-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
Nie ruszaj nic przy śrubkach w gaźniku, jeśli sie nie znasz na tym i nigdy nie robiłes podobnych regulacji... Rozregulujesz tylko gaźnik i wszystko się spieprzy.
Jak dla mnie to nie jest żadna regulacja gaźnika, bo to nic nie ma do tego. Przeciez i w samochodach tak jest i w motorach większośći tych mniejszych, że jak podkrecisz manete i odpuscisz to paliwo jeszcze zostaje i dopiero jak ten nadmiar się wypali to sa normalne obroty.
W czymś co łyka dużo wachy nie ma takich problemów, ale zresztą co to za problem...
Jak dla mnie to nie jest żadna regulacja gaźnika, bo to nic nie ma do tego. Przeciez i w samochodach tak jest i w motorach większośći tych mniejszych, że jak podkrecisz manete i odpuscisz to paliwo jeszcze zostaje i dopiero jak ten nadmiar się wypali to sa normalne obroty.
W czymś co łyka dużo wachy nie ma takich problemów, ale zresztą co to za problem...
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości