Hipol do przednich lag ETZ 251
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Hipol do przednich lag ETZ 251
Czy to dobry wybór? Przecztałem wiele za i przeciw, że nie wiem co o tym myśleć. W mojej mz-tce przód jest miękki jak wata. Jak zdejmuje ją z podnóżków słychać syk. Po tym wnioskuje, że oleju nie ma. Moim kolejnym dylematem, jest: wybór pomiędzy tulejką którą bym wsadził w przedniego amora, kontra kawałek sprężyny od WSK. Co proponujecie?
Zwracam się do was, bo pewnie większość śmiga, bądź śmigała tego typu pocinakami.
Zwracam się do was, bo pewnie większość śmiga, bądź śmigała tego typu pocinakami.
- hubert632
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24
Kup 15W albo 20W do amortyzatorów i tyle. Hipolu bym nie radził. No i pewnie uszczelniacze do wymiany - jakoś ten olej musiał się wydostać.
a z tym wałkiem to nie kumam. Chcesz zwiększyć napięcie wstępne sprężyny, czy jak? Od WSK to ja bym nic nie dawał. To tak jakbyś się cofał w rozwoju
ale to Twoja sprawa.
a z tym wałkiem to nie kumam. Chcesz zwiększyć napięcie wstępne sprężyny, czy jak? Od WSK to ja bym nic nie dawał. To tak jakbyś się cofał w rozwoju

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
dokladnie hipol jest olejem przekladniowym i jest gesty jak ie jest cieply a w lagach nie masz takiej temp jak w skrzyni gdzie wszycho pracuje... wlewajac hipol bys mial motor jak bryczke....wlej jak mowi kolega wyzej i bedzie ok jak chcesz by byly twardsze to najwyzej daj podkladke na samej gorze (pod taka duza sriba) i powinno to pomuc....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Musisz troche poeksperymentowac z tym przodem.
Napewno sprawe poprawi wymiana sprezyn na twardsze, ale nie wiem czy w przypadku MZ to mozliwe.
Mozesz probowac wstawic tuleje dystansowa miedzy korki a sprezyne zeby zwiekszyc jej napiecie wstepne, ale musisz doswiadczalnie sprawdzic jej dlugosc, gdy jest za dluga przod moze byc zbyt sztywny.
Taka tuleje mozesz latwo przyciac z rury kanalizacyjnej wykonanej z bakelitu i potem odpowiednio ja skrucic.
Koszt jest zaden. Pamietaj ze miedzy nia a sprezyna musi byc stalowa podkladka.
Jesli chodzi o olej to Hipol ma za wysoka lepkosc - specjalny olej do amorow jak koledzy wyzej napisali bedzie zdecydowanie lepszy, a koszt nie jest b. wysoki. Poza tym jest bardzo mozliwe ze powinienes w swoich teleskopach wymienic uszczelniacze i tuleje.
Pamietaj ze czym wyzsza liczba SAE ( 5, 10, 15, 20 ) tym lepkosc oleju wieksza i rowniez tlumienie wzrasta. Z kolei od poziomu oleju w teleskopie zalezy jego twardosc, z tym ze zbyt wysoki poziom spowoduje blok hydrauliczny, wiec podwyzszanie go ponad wielkosc zalecana przez producenta nie moze byc zbyt duze.
Adam M.
Napewno sprawe poprawi wymiana sprezyn na twardsze, ale nie wiem czy w przypadku MZ to mozliwe.
Mozesz probowac wstawic tuleje dystansowa miedzy korki a sprezyne zeby zwiekszyc jej napiecie wstepne, ale musisz doswiadczalnie sprawdzic jej dlugosc, gdy jest za dluga przod moze byc zbyt sztywny.
Taka tuleje mozesz latwo przyciac z rury kanalizacyjnej wykonanej z bakelitu i potem odpowiednio ja skrucic.
Koszt jest zaden. Pamietaj ze miedzy nia a sprezyna musi byc stalowa podkladka.
Jesli chodzi o olej to Hipol ma za wysoka lepkosc - specjalny olej do amorow jak koledzy wyzej napisali bedzie zdecydowanie lepszy, a koszt nie jest b. wysoki. Poza tym jest bardzo mozliwe ze powinienes w swoich teleskopach wymienic uszczelniacze i tuleje.
Pamietaj ze czym wyzsza liczba SAE ( 5, 10, 15, 20 ) tym lepkosc oleju wieksza i rowniez tlumienie wzrasta. Z kolei od poziomu oleju w teleskopie zalezy jego twardosc, z tym ze zbyt wysoki poziom spowoduje blok hydrauliczny, wiec podwyzszanie go ponad wielkosc zalecana przez producenta nie moze byc zbyt duze.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Hipol po krotkiej przejaźdzce spieni sie i amortyzatory zrobia sie jak guma
r6 99r
cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
- kłosiakR6
- Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 16/6/2008, 09:03
- Lokalizacja: warszawa
Proponuje wlać olej silnikowy 20W 50.
Jest dość gęsty ale nie jak olej przekładniowy.
Wykonałem ten eksperyment i jakość prowadzenia MZ poprawiła się.
Przód stał sie twardszy ale dający komfort jazdy.
W zakręty można wchodzić ostrzej bez obawy tańcowania.
Jest dość gęsty ale nie jak olej przekładniowy.
Wykonałem ten eksperyment i jakość prowadzenia MZ poprawiła się.
Przód stał sie twardszy ale dający komfort jazdy.
W zakręty można wchodzić ostrzej bez obawy tańcowania.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości