Zobacz wÄ…tek - Jaka opona (rozmiar) do XJ600
NAS Analytics TAG

Jaka opona (rozmiar) do XJ600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jaka opona (rozmiar) do XJ600

Postprzez Szopekk » 16/6/2008, 21:43

Witam szukalem troche ale nic nie znalazlem... Chce zmienic opone w mojej Divie i postanowilem wrzucic troche szerszego kapcia tyle ze nie wiem jaki rozmiar opony mozna wcisnac na tyl , na orginalna felge... jesli ktos z was lata XJ 600 i ma z tylu szersza oponke to prosil bym o wymiary...

pozdro
nie polemizuj bo nie jestes predysponowany do emanowania tak apodaktycznych percepcji... | (nie dyskutuj jak nie potrafisz...) :) xD | | http://www.scigacz.pl/rider/16915/foto/album/712/
Avatar użytkownika
Szopekk
Świeżak
 
Posty: 440
Dołączył(a): 28/12/2007, 14:09
Lokalizacja: Węgrów


Postprzez YZF R1 » 17/6/2008, 09:25

Szopekk a po co ci z tyłu szersza opona? dla wyglądu? naprawde nie wiem jakiego laka z tyłu upchniesz ale sądzę że nie warto poprawiać fabryki, skoro tęgie głowy stwierdziły że z tyłu będzie taka opona a nie inna....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Inku » 17/6/2008, 10:21

Jak zmienisz rozmiar z fabrycznego to pogorszy siÄ™ prowadzanie w winklach.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez Szopekk » 17/6/2008, 13:53

co do prowadzenia to zalezy....wlasnie o to pytam czy ktos upchnal wieksza i czy da sie na niej latac slyszalem ze da rade 150-160 wrzucic......
chce uzyskac lepsza przyczepnosc i mozliwosc wiekszego przechylu motocykla...i nie piszcie zebym moto zmienial...

a fabryke warto czasem poprawic...opona z przodu u mnie ma orginalnie wymiary 110/80 -17 przez pomylke kupilem 110/70-17 i.... efekt jest rewelacyjny!!! przez zmniejszenie wysokosci opony niechcacy uzyskalem ogromna poprawe prowadzenia i zwiekszyla sie stabilnosc w zakretach...wszystkim polecam do XJ zalozyc opone dobrej firmy o rozmiarze 110/70-17
nie polemizuj bo nie jestes predysponowany do emanowania tak apodaktycznych percepcji... | (nie dyskutuj jak nie potrafisz...) :) xD | | http://www.scigacz.pl/rider/16915/foto/album/712/
Avatar użytkownika
Szopekk
Świeżak
 
Posty: 440
Dołączył(a): 28/12/2007, 14:09
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez falconiforme » 17/6/2008, 14:29

Szopekk, nie mam XJ-ty ale:
U siebie przód 110/70/17 zmieniłem na 120/60/17 (Metzeler Z4).
Brak efektów ubocznych, ale za to mam większy margines złożenia. Widać to po porównaniu śladów na oponie. I lepiej hamuję.

Jak byłem na szkoleniu suzuki tył zamknąłem z uślizgiem. Dlatego oryginalną 150/70/17 zmieniam niedługo na 160/60/17 (już jest kupiona). Szersza oponka jest w nowszym modelu mojego Bandita (2000-2004). Dlatego nie obawiam się o negatywne zachowania B6.
Jak zmieniÄ™ to jeszcze napiszÄ™.

Dzisiejsze motocykle nawet te mniejsze mają pokaźne tylne laczki.
EX. CBF 500 :
# Opony przednie: 120/70 ZR17M/C (58W)
# Opony tylne: 160/60 ZR17M/C (69W)


Być może wiele osób może narzekać na szersze opony.
Czasem jest to kwestia przyzwyczajenie lub producenta.
Mój wysłużony Metzeler Z6 był świetną oponą w porównaniu do padaki jaką miałem wcześniej. Niby ten sam rozmiar a różnica duża.


Pozdr
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Szopekk » 17/6/2008, 21:48

pewnie ze jakosc opony i jej przyczepnosc sa bardzo wazne i przez wymiane gumy z tylu chcialem uzyskac lepsza przyczepnosc a wyglad idzie na 2 plan...
nie polemizuj bo nie jestes predysponowany do emanowania tak apodaktycznych percepcji... | (nie dyskutuj jak nie potrafisz...) :) xD | | http://www.scigacz.pl/rider/16915/foto/album/712/
Avatar użytkownika
Szopekk
Świeżak
 
Posty: 440
Dołączył(a): 28/12/2007, 14:09
Lokalizacja: Węgrów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê