Wymiana skrzyni biegów Kawasaki ZZR 600
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Wymiana skrzyni biegów Kawasaki ZZR 600
Witam. Mam Kawasaki ZZR 600 z 95 roku. Miałem problemy z 4 i piatym biegiem (wogole nie wchodzily, tylko stokalo i jakby wyrzucalo na luz...) postanowilem wymienic cala skrzynie biegow. Paczke ze skrzytnia dostalem dzisiaj wszystko ladnie pieknie tylko mam kilka pytan. Czy jest jakas inna mozliwosc zeby wymienic skrzynie niz rozbieranie calego silnika? Bo mam serwisowke i jest pokazane zeby do skrzyni dobierac sie od gory... Czyli trzeba caly silnik rozebrac... Bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam Kuba
- momi89
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 16/6/2008, 21:08
- Lokalizacja: Lublin
Zeby wymienic skrzynie trzeba rozpolowic silnik.A wiec silnik napewno trzeba rozebrac, nie ma innej opcji.Wserwisowce napewno pokazane jest gdzie znajduja sie sruby w gornej czesci bloku,jednak wiekszosc srub znajduje od spodu silknika.Sprawdzales mechanizm zmiany biegow ,znajduje sie z prawej strony silnika mozna do niego zajrzec po zdieciu pokrywy od sprzegla,byc moze tam tkwi jakas przyczyna twoich problemow.Sprawdz zanim wypatroszysz silnik.Rozbierales juz kiedys taki silnik?
- jurekgpx
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
- Lokalizacja: kwidzyn
jeszcze nic nie sprawdzalem
dopiero wczoraj zdjalem owiewki i zbiornik paliwa
ojciec sie na tych mechanicznych sprawach zna wiec mi pomoze to zrobic:) dzieki za podpowiedz ze problem moze byc pod pokrywa sprzegla
sprawdze ale wydaje mi sie ze 4 i 5 bieg sie wysypal...



- momi89
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 16/6/2008, 21:08
- Lokalizacja: Lublin
Problem jest w wyjechanych sprzeglach klowych 4 i 5 biegu, a one sa integralna czescia kol zebatych, tak ze niestety bez ich wymiany sie nie obejdzie.
Mechanizm zmiany biegow tez moze byc uszkodzony, ale jest to wtorne uszkodzenie w stosunku do sprzegiel klowych.
Mam nadzieje ze zabierasz sie do tej roboty z serwisowka, bo bez niej to kilka baboli mozna latwo popelnic, oprocz tego warto miez klucz dynamometryczny i chociaz sciagacze uniwersalne w kilku rozmiarach.
Adam M.
Mechanizm zmiany biegow tez moze byc uszkodzony, ale jest to wtorne uszkodzenie w stosunku do sprzegiel klowych.
Mam nadzieje ze zabierasz sie do tej roboty z serwisowka, bo bez niej to kilka baboli mozna latwo popelnic, oprocz tego warto miez klucz dynamometryczny i chociaz sciagacze uniwersalne w kilku rozmiarach.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Mala uwaga do tego co bedziesz robil.Zeby rozebrac silnik nie musisz teraz rozkrecac sprzegla ,mozesz sobie to zrobic jak bedziesz mial walki na stole .A zeby odkrecic centralna nakretke sprzegla to bez klucza pneumatycznego raczej nie podchodz.
- jurekgpx
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
- Lokalizacja: kwidzyn
wyjalem silnik i zawiozlem do servisu zeby mi skrzynie wymienili. nie mogle sobie poradzic z nakretka sprzegla:P w servisie za cala naprawe krzykneli od 500 do 1000zl... a ja z ojcem wyjelismy silnik, dalem go do servisu wraz z czesciami wymiennymi i juz bylo tylko 200 - 300 zl
jedno popoludnie i mozna tyle kasy zaoszczedzic 


- momi89
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 16/6/2008, 21:08
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości