BANDIT HORNET CZY FAZER
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
zephyr47 napisał(a):ja jestem za Fazerem. Jest to bardzo fajny i mocny sprzęt.
Aczkolwiek wybór między tymi sprzętami jest bardzo trudny, a różnice między mimi są bardzo niewielkie więc po prostu kup po prostu ten egzemplarz, który jest w najlepszym stanie.
A ja sadze (z doswiadczen nie tylko moich) ze roznica fazer vs bandit jest kolosalna.
Bandit jest o niebo spokojniejszy.
"Przezyje nie ten najsilniejszy i nie ten najinteligentniejszy ale ten ktory najlepiej przystosowuje sie do zmian srodowiska" - Charles Darwin
- Misiol1
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 21/5/2008, 00:41
- Lokalizacja: zachód / południowy zachód
PavloRBR napisał(a):Fazer ... jestem posiadaczem takiego sprzetu jak bd miał jakies pytania to wal na priva albo GG
Ale chyba masz kłopoty z czytaniem dat.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
hmm, a mnie tam dziwi czemu jest ciagle pomijana klasa 750, jak nie wskakujesz ze sprzetow typu mz czy jawa tylko wyjezdziles sie gs-em to ja bym na Twoim miejscu tez bral pod uwage kawasaki zr-7 , cb 750 i suzuki gsx 750, te sprzety maja zdecydowanie elastyczniejsze silniki od 600-ek.
mam bandita ale jak bym mial mozliwosc to bym teraz polowal na gsx 750 ale to glownie z racji wiekszej mocy, wyczuwalne to jest glownie jesli chodzi o elastycznosc, ale osiagi tez sporo lepsze, szkoda ze nie wciskali 750-ek do bandita
pozdroooo
mam bandita ale jak bym mial mozliwosc to bym teraz polowal na gsx 750 ale to glownie z racji wiekszej mocy, wyczuwalne to jest glownie jesli chodzi o elastycznosc, ale osiagi tez sporo lepsze, szkoda ze nie wciskali 750-ek do bandita
pozdroooo
- motorbikepit
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 7/3/2008, 23:32
- Lokalizacja: warszawa
A co z gaźnikami w Fazerku, czytałem opinie ze jest czasem jakiś problem z jakimiś gumami, czy ktoś coś na ten temat słyszał? Chodzi podobno o połączenie gaźnika i ramy. jeśli się mylę to nich mnie ktoś poprawi . Pozdrowionka
Życie to historia którą sam tworzysz.
- Andruu
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/7/2008, 09:10
- Lokalizacja: Łódź
Jako właściciel Horneta powiem tak, że jest to maszyna bardzo fajna. Wygodna, mocna(i to bardzo) i niezawodna. Niestety nie jest to motocykl do wszystkiego. W trasę nim nie pośmigasz, bo nie ma go za bardzo jak kuframi obłożyć. Spalanie też do małych nie należy, co akurat mi nie przeszkadza. Ja śmigam nim po mieście, a na weekendy latam sobie po górach, gdzie jak dla mnie, jest to dla szerszenia teren znakomity. Ta maszyna po prostu kocha winkle i właśnie tam jest z nią największa frajda. Nie powiem, że jednak te "600" to już trochę mało. Za jakiś czas na pewno w garażu będzie stała Yamaszka FZ 1S. Boski motur
http://www.gandalf.riderblog.pl | zapraszam
-
Gandalf - Świeżak
- Posty: 371
- Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
- Lokalizacja: Dziki Zachód
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
No i właśnie o to chodzi falconiforme. Duża moc, duży moment i ten wygląd. Jak dla mnie moto idealne
http://www.gandalf.riderblog.pl | zapraszam
-
Gandalf - Świeżak
- Posty: 371
- Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
- Lokalizacja: Dziki Zachód
Też się przymierzam do dużego Fazera, ale dopiero przed przyszłym sezonem. Troch konsola mogła by być ciekawsza.
Ale tak czy inaczej moto idealne.
Serwis co 10 000km (olej też), 9,8s do 200km/h.
Starszy Fazer w testach nieżle sobie radzi z potworkami 1200cc.
http://www.sportrider.com/bikes/146_010 ... to_01.html
http://www.einszweidrei.de/zzbikes/yamfz1ftt2006-1.htm
FZ1
60 - 100 km/h 4,2 s
100 - 140 km/h 4,0 s
140-180 km/h 4,8 s
Bandit 1200:
60 - 100 km/h 3,8 s
100 - 140 km/h 4,1 s
140-180 km/h 5,9 s
Honda CBF 1000
60 - 100 km/h 3,6 s
100 - 140 km/h 4,1 s
140-180 km/h 5,3 s
Here we go..
http://youtube.com/watch?v=8J4e1V5qMzQ&feature=related
Ale tak czy inaczej moto idealne.
Serwis co 10 000km (olej też), 9,8s do 200km/h.
Starszy Fazer w testach nieżle sobie radzi z potworkami 1200cc.
http://www.sportrider.com/bikes/146_010 ... to_01.html
http://www.einszweidrei.de/zzbikes/yamfz1ftt2006-1.htm
FZ1
60 - 100 km/h 4,2 s
100 - 140 km/h 4,0 s
140-180 km/h 4,8 s
Bandit 1200:
60 - 100 km/h 3,8 s
100 - 140 km/h 4,1 s
140-180 km/h 5,9 s
Honda CBF 1000
60 - 100 km/h 3,6 s
100 - 140 km/h 4,1 s
140-180 km/h 5,3 s
Here we go..
http://youtube.com/watch?v=8J4e1V5qMzQ&feature=related
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
zgadzam sie z Gandalfem, mam Horneta 600 z 2007r. i potwierdzam świetnie się trzyma w winklach, jest do nich stworzony. Co do wyboru moto, to szukaj nie skatowanego, z dobrych rąk, za odpowiednią cenę. To co kupisz i tak będzie dla ciebie najpiękniejsze. Kryteria ustal sam.
Weź pod uwagę gdzie będziesz na nim latał (miasto czy po za).
Weź pod uwagę gdzie będziesz na nim latał (miasto czy po za).
- Adamo1
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/6/2008, 10:53
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości