Zobacz wątek - Opinie na temat Suzuki SV 650 rok 1999

Opinie na temat Suzuki SV 650 rok 1999

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Opinie na temat Suzuki SV 650 rok 1999

Postprzez adrianCB » 12/6/2008, 13:28

Witam,zamierzam od kumpla odkupic suzuki sv 650 rok 99. Mam pytanko do posiadaczy, czy moga cos wiecej powiedziec na temat motoru,jego wady zalety, koszta eksploatacyjne. Bede wdzieczny za informacje. Pozdrawiam
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Lone » 12/6/2008, 15:58

w tych rocznikach Sv siadają panewki, a zwłaszcza od jazdy na tylnym kole.
Wbij na to forum tam sie wszystkiego dowiesz

http://www.sv650.fora.pl/
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez palgumeniedusze » 12/6/2008, 16:38

jak dla mnie sv w tych rocznikach to tylko wersja N bo obudowana wersja z wygladu to porazka jak dla mnie...!!
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez greddy » 12/6/2008, 19:35

Witam,zamierzam od kumpla odkupic suzuki sv 650 rok 99. Mam pytanko do posiadaczy, czy moga cos wiecej powiedziec na temat motoru,jego wady zalety, koszta eksploatacyjne. Bede wdzieczny za informacje. Pozdrawiam
wydaje mi sie, ze kumpel powinien ci wszystko powiedziec o tym motocyklu.pozdrawiam.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez MadboY » 12/6/2008, 21:59

Z tego co slyszalem (bo interesowalem sie swego czasu tym modelem) to moto godne uwagi - byle nie bylo stawiane na kolo (wspomniane wyzej panewki).
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez adrianCB » 12/6/2008, 23:04

Dokładnie o tym smarowniu I cylindra słyszałem, kumpel mówi że na gumie nie jeżdził....ale czy to prawda... cóż myślę że jeśli nawet kilka razy pojechał na gumie to nie problem, gorzej jakby co skrzyżowanie ruszał na gumie. Moto wydaje się ok, wiec jutro raczej je wezmę. Dzięki za odpwoiedzi
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez kolecik » 13/6/2008, 07:57

Sam jestem posiadaczem SV650N z 99 roku od miesiąca. Oglnie to ciężko mi coś napisać bo to mój pierwszy motocykl. Prowadzi się fajnie, silnik super ciągnie od samego dołu, fajnie hamuje silnikiem. Przy jeździe w mieście spala około 5-5,5 litra.
Więcej informacji oraz opinii możesz znaleźć na forum http://www.sv650.fora.pl/
Pozdrawiam,
kolecik
...czarna SV650N '99...
kolecik
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 9/5/2007, 07:40
Lokalizacja: Warszawa/Nadarzyn

Postprzez ciana » 13/6/2008, 09:46

Jeżeli kupujesz od kumpla to pewnie wiesz jakie ma wady i zalety, bo pewnie nie raz jeździliście razem :wink:
Pozdr
Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE :D
Avatar użytkownika
ciana
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez michal392 » 13/6/2008, 10:47

Witam serdecznie
Mam 3 pytania odnosnie SV650S pow 2004 r:
-Jak rozwiazac problem z fender eliminatorem, poniewaz po sciagnieciu oryginalnego badziewia z tyl zostaje mi dziura pomiedzy owiewka boczna a nadkolem. Myslalem nad uzyciem uszczelek ale to bedzie wygladalo tragicznie.
-Czy jest mozliwosc zmiany wyswietlania z MPH na km?
-Pod predkosciomierzem wyswietlaja mi sie wciaz jakies wartosci ktore rosna w gore(dokladnie w prawym dolnym rogu wyswietlacza)zaczynaja wzrastac od ok 100 F i tak co jedna wartosc wsakuja co ok 2 sekundy. (Po wartosci cyfrowej jest znak stopni chyba i literka "F") Czego to jest temperatura i do jakiej wartosci moze ona wzrastac.
Dodam ze jest to moj pierwszy motocykl i nie wiem jeszcze najprostszych rzeczy w stylu co to za wskaznik, takze prosze o wyrozumialosc dla laika;P
JAMAHA ERŁAN :)
Avatar użytkownika
michal392
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18/1/2008, 16:49

Postprzez adrianCB » 13/6/2008, 11:20

No coz z tym znajomym tylko raz jezdzilem i to ze 3 lata temu, teraz go dlugo w Polsce nie bylo wiec kontakt odnowil sie dopiero teraz przy okazji zakupu,poza tym jest takim typem czlowieka,ze od niego sie ciezko czegos dowiedziec....
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez bast » 8/7/2008, 21:50

michal392 napisał(a):Witam serdecznie
-Pod predkosciomierzem wyswietlaja mi sie wciaz jakies wartosci ktore rosna w gore(dokladnie w prawym dolnym rogu wyswietlacza)zaczynaja wzrastac od ok 100 F i tak co jedna wartosc wsakuja co ok 2 sekundy. (Po wartosci cyfrowej jest znak stopni chyba i literka "F") Czego to jest temperatura i do jakiej wartosci moze ona wzrastac.


Stary to F to temp silnika w fahrenheitach, co znaczy ze pewnie masz amerykanska wersje. A bedzie rosla az osiagnie temperature pracy silnika a to pewnie ok 190 czyli 90 C. To akurat jest typowe dla kazdego silnika. (Przy okazji na egzaminie na PW mogliby wprowadzic obowiazkowa znajomosc podstaw technicznych pojazdu)

Pozdr
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez CeBeRek » 8/7/2008, 22:12

Przez miesiąc pewnie sie już 3 razy dowiedział.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr