duszenie silnika w Honda mtx
Posty: 14
• Strona 1 z 1
duszenie silnika w Honda mtx
mam honde mtx 80 z tuningowym cylindrem malossi, powiekszonym króccem ssącym oraz gaźnikiem najprawdopodobniej z mtx 125. problem jest taki że gdy wkrecam mu cały gaz zwyczajnie go muli i dusi silnik po czym motor nie chce jechac i gaśnie> ale jesli dodaje gazu stopniowo i kiedy złapie obroty to juz jedzie normalnie nie wiem co jest tego powodem. gaźnik został przeczyszczony wszystkie dysze przedmuchane, gaxnik regulowany na przrózne sposoby ale to nic nie daje. prosze o pomoc.
- lasek
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/9/2006, 19:40
spróbuj troche opuścić iglice w gaźniku, jak jest to gaźnik od większej pojemności to może robić tak że podaje za dużo paliwa i go poprostu zalewa dlatego się krztusi. Ewentualnie zmień dysze główną na mniejszą i zobaczysz jak będzie, ale raczej to przez iglice.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
może jednak załóż mu gaźnik od 50ccm ale z większymi dyszami. bo coś czuję że Ty go poprostu dusisz, dostaje za dużo naraz i dopiero na pełnych obrotach potrafi to wykorzystać. Albo upewnij się że pomiędzy gaźnikiem a filtrem powietrza (oczywiście zakładam że nie masz żadnego uniwersalnego stożkowego) wszystko jest szczelne i nie łapie lewego powietrza.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
tutaj nie chodzi o lewe powietrze ani o iglice, kilka lat temu tez tak milaem i chodzi o to ze standardowy filtr daje zbyt duzo lub za malo powietrza gaznika i dlatego tak sie dzieje. Sprobuj przytkac palcem otwor w gazniku ktory laczy sie z filtrem powietrza i wkrecaj go na obroty i patrz jak musi byc ten otwor otwarty zeby sie dobrze wkrecal na obroty, pozniej mozesz np. z korka od butelki wyciasc taki otwor jaki potrzeba nalozyc na gaznik i bedzie dobrze.
\
Wiem bo kiedys sam zrobilem taki ptent i dzilalao bardzo dobrze

\
Wiem bo kiedys sam zrobilem taki ptent i dzilalao bardzo dobrze



No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
witam. mysle ze to filter powietrza albo tlumnik dusi motar. ja mialem podobnie jak jeszcze mialem swoja mb 80 to filter calkiem wyrzucilem a tlumnik troce odchudzilem
i moto smigalo jak nigdy. ale oczywiscie calkowity przelot nie koniecznie musi i w twoim motorze pomoc. ale jakis mowy filtereek, może storzkowy i bedzie ok mysle. pozdrawiam

motorynka, wsk, honda mb80, aprilia etx350, gs 500
- tytusek7
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 10/2/2007, 23:03
Bartek napisał(a):słuchajcie też mam takom honde i też mi niewchodzi na obroty.wymieniłem cały śilnik i to nic niepomogło podobno dostaje zadiżo paliwa i zie dusi! niewiecie co w nim jest popsute ?
zakręć kranik, po problemie
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Witam
Mam Honde mtx 80 i mam z niÄ… problem poprostu nie pali mi na kopa wiecie co moze byc tego przyczyna ?
a noi jak ja zapcham to nie wchodzi mi na obroty tylko gasnie i musze cały czas miec ja na gazie zeby nie gasł ;/
Mam Honde mtx 80 i mam z niÄ… problem poprostu nie pali mi na kopa wiecie co moze byc tego przyczyna ?
a noi jak ja zapcham to nie wchodzi mi na obroty tylko gasnie i musze cały czas miec ja na gazie zeby nie gasł ;/
-
Obstek - Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 25/3/2007, 09:53
- Lokalizacja: 30min drogi od bydgoszczy :)
Wyreguluj gaźnik albo masz krzywy wał
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
mtx 80
witam.mam zamiar zakupic mtx 80 z 1989 roku. jest troche zjezdzona bo ma kolo 45 tys km. i jest taki problem o jakim wczesniej pisaliscie. czlowiek od ktorego chce kupic powiedzial ze dopoki nie zerwala mu sie linka od podajnika oleju i dostawal tyle ile powinien bylo ok. zaczal mu slabnac i dopiero zauwazyl ze linka zerwana. przytarl sie troche. dostawal minimum oleju. czy trzeba bedzie zrobic szlif i pierscienie wymienic z tlokiem??czy to pomoze?? i czy mozna wogole dostac jakis tlok na cylinder po szlifie?? chodzi o taki oryginal. bo boje sie ze jakis zamiennik spuchnie. czy lepiej wymienic cylindr z tlokiem, tzn caly zestaw. pozdrawiam 

- jsosna
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/4/2007, 10:37
Re: mtx 80
jsosna napisał(a):witam.mam zamiar zakupic mtx 80 z 1989 roku. jest troche zjezdzona bo ma kolo 45 tys km. i jest taki problem o jakim wczesniej pisaliscie. czlowiek od ktorego chce kupic powiedzial ze dopoki nie zerwala mu sie linka od podajnika oleju i dostawal tyle ile powinien bylo ok. zaczal mu slabnac i dopiero zauwazyl ze linka zerwana. przytarl sie troche. dostawal minimum oleju. czy trzeba bedzie zrobic szlif i pierscienie wymienic z tlokiem??czy to pomoze?? i czy mozna wogole dostac jakis tlok na cylinder po szlifie?? chodzi o taki oryginal. bo boje sie ze jakis zamiennik spuchnie. czy lepiej wymienic cylindr z tlokiem, tzn caly zestaw. pozdrawiam
no jasne mozesz zrobic nawet 3-4 razy szlif

mozliwe ze łożyska na wale mogły sie troche zjechac i igiełkowe
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Witam
ja również mam podobny problem z swoim MTX-em.
do tej pory chodził mi bez żadnych za żutów od kąd go kupiłem zrobiłem 180 km i nic się nie działo. a teraz przy dodaniu gazu całkiem mi go dusi. gdy potrzymam chwile pompkę wkręci mi się do 7 tys. i dzieje się to samo. filtr mam stożkowy. gaźnik jest ok. czyściutki. proszę o szybką pomoc
ja również mam podobny problem z swoim MTX-em.
do tej pory chodził mi bez żadnych za żutów od kąd go kupiłem zrobiłem 180 km i nic się nie działo. a teraz przy dodaniu gazu całkiem mi go dusi. gdy potrzymam chwile pompkę wkręci mi się do 7 tys. i dzieje się to samo. filtr mam stożkowy. gaźnik jest ok. czyściutki. proszę o szybką pomoc
- Kysko123
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 16/3/2008, 17:19
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości