Zobacz wÄ…tek - duszenie silnika w Honda mtx
NAS Analytics TAG

duszenie silnika w Honda mtx

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

duszenie silnika w Honda mtx

Postprzez lasek » 17/9/2006, 10:46

mam honde mtx 80 z tuningowym cylindrem malossi, powiekszonym króccem ssącym oraz gaźnikiem najprawdopodobniej z mtx 125. problem jest taki że gdy wkrecam mu cały gaz zwyczajnie go muli i dusi silnik po czym motor nie chce jechac i gaśnie> ale jesli dodaje gazu stopniowo i kiedy złapie obroty to juz jedzie normalnie nie wiem co jest tego powodem. gaźnik został przeczyszczony wszystkie dysze przedmuchane, gaxnik regulowany na przrózne sposoby ale to nic nie daje. prosze o pomoc.
lasek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/9/2006, 19:40


Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 10:52

spróbuj troche opuścić iglice w gaźniku, jak jest to gaźnik od większej pojemności to może robić tak że podaje za dużo paliwa i go poprostu zalewa dlatego się krztusi. Ewentualnie zmień dysze główną na mniejszą i zobaczysz jak będzie, ale raczej to przez iglice.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez lasek » 17/9/2006, 11:06

nie to nie jest wina iglicy była juz regulowana na wszystkich zębach. Zastanawiam sie jeszcze czy moze byc tak że dostaje za mało benzyny czy nie. nie mam pojecia.
lasek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/9/2006, 19:40

Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 11:11

może jednak załóż mu gaźnik od 50ccm ale z większymi dyszami. bo coś czuję że Ty go poprostu dusisz, dostaje za dużo naraz i dopiero na pełnych obrotach potrafi to wykorzystać. Albo upewnij się że pomiędzy gaźnikiem a filtrem powietrza (oczywiście zakładam że nie masz żadnego uniwersalnego stożkowego) wszystko jest szczelne i nie łapie lewego powietrza.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez lasek » 17/9/2006, 13:19

heh lewego powietrza to on raczej nie łapie. Nie wiem czy to cos pomoże ale sprubuje mu dac mniejszy kruciec ssacy i mniejsza dyszę głw. może to coś pomoze jesli nie to pozostaje mi kupic orginalny gaxnik
lasek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/9/2006, 19:40

Postprzez PTB_PL » 17/9/2006, 17:04

tutaj nie chodzi o lewe powietrze ani o iglice, kilka lat temu tez tak milaem i chodzi o to ze standardowy filtr daje zbyt duzo lub za malo powietrza gaznika i dlatego tak sie dzieje. Sprobuj przytkac palcem otwor w gazniku ktory laczy sie z filtrem powietrza i wkrecaj go na obroty i patrz jak musi byc ten otwor otwarty zeby sie dobrze wkrecal na obroty, pozniej mozesz np. z korka od butelki wyciasc taki otwor jaki potrzeba nalozyc na gaznik i bedzie dobrze.

\

Wiem bo kiedys sam zrobilem taki ptent i dzilalao bardzo dobrze :)

:twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bartek » 14/2/2007, 13:29

słuchajcie też mam takom honde i też mi niewchodzi na obroty. :cry: wymieniłem cały śilnik i to nic niepomogło podobno dostaje zadiżo paliwa i zie dusi! niewiecie co w nim jest popsute ?
Bartek
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/6/2006, 15:08

Postprzez tytusek7 » 14/2/2007, 20:27

witam. mysle ze to filter powietrza albo tlumnik dusi motar. ja mialem podobnie jak jeszcze mialem swoja mb 80 to filter calkiem wyrzucilem a tlumnik troce odchudzilem :-) i moto smigalo jak nigdy. ale oczywiscie calkowity przelot nie koniecznie musi i w twoim motorze pomoc. ale jakis mowy filtereek, może storzkowy i bedzie ok mysle. pozdrawiam
motorynka, wsk, honda mb80, aprilia etx350, gs 500
tytusek7
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10/2/2007, 23:03

Postprzez mar111cin » 14/2/2007, 23:04

Bartek napisał(a):słuchajcie też mam takom honde i też mi niewchodzi na obroty. :cry: wymieniłem cały śilnik i to nic niepomogło podobno dostaje zadiżo paliwa i zie dusi! niewiecie co w nim jest popsute ?



zakręć kranik, po problemie
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Obstek » 25/3/2007, 10:02

Witam
Mam Honde mtx 80 i mam z niÄ… problem poprostu nie pali mi na kopa wiecie co moze byc tego przyczyna ?
a noi jak ja zapcham to nie wchodzi mi na obroty tylko gasnie i musze cały czas miec ja na gazie zeby nie gasł ;/
Avatar użytkownika
Obstek
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 25/3/2007, 09:53
Lokalizacja: 30min drogi od bydgoszczy :)

Postprzez Mateusz1605 » 25/3/2007, 12:34

Wyreguluj gaźnik albo masz krzywy wał
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

mtx 80

Postprzez jsosna » 13/4/2007, 10:53

witam.mam zamiar zakupic mtx 80 z 1989 roku. jest troche zjezdzona bo ma kolo 45 tys km. i jest taki problem o jakim wczesniej pisaliscie. czlowiek od ktorego chce kupic powiedzial ze dopoki nie zerwala mu sie linka od podajnika oleju i dostawal tyle ile powinien bylo ok. zaczal mu slabnac i dopiero zauwazyl ze linka zerwana. przytarl sie troche. dostawal minimum oleju. czy trzeba bedzie zrobic szlif i pierscienie wymienic z tlokiem??czy to pomoze?? i czy mozna wogole dostac jakis tlok na cylinder po szlifie?? chodzi o taki oryginal. bo boje sie ze jakis zamiennik spuchnie. czy lepiej wymienic cylindr z tlokiem, tzn caly zestaw. pozdrawiam :D
jsosna
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13/4/2007, 10:37

Re: mtx 80

Postprzez pawlak200192 » 13/4/2007, 13:25

jsosna napisał(a):witam.mam zamiar zakupic mtx 80 z 1989 roku. jest troche zjezdzona bo ma kolo 45 tys km. i jest taki problem o jakim wczesniej pisaliscie. czlowiek od ktorego chce kupic powiedzial ze dopoki nie zerwala mu sie linka od podajnika oleju i dostawal tyle ile powinien bylo ok. zaczal mu slabnac i dopiero zauwazyl ze linka zerwana. przytarl sie troche. dostawal minimum oleju. czy trzeba bedzie zrobic szlif i pierscienie wymienic z tlokiem??czy to pomoze?? i czy mozna wogole dostac jakis tlok na cylinder po szlifie?? chodzi o taki oryginal. bo boje sie ze jakis zamiennik spuchnie. czy lepiej wymienic cylindr z tlokiem, tzn caly zestaw. pozdrawiam :D


no jasne mozesz zrobic nawet 3-4 razy szlif :D
mozliwe ze łożyska na wale mogły sie troche zjechac i igiełkowe
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Kysko123 » 22/4/2008, 16:13

Witam

ja również mam podobny problem z swoim MTX-em.
do tej pory chodził mi bez żadnych za żutów od kąd go kupiłem zrobiłem 180 km i nic się nie działo. a teraz przy dodaniu gazu całkiem mi go dusi. gdy potrzymam chwile pompkę wkręci mi się do 7 tys. i dzieje się to samo. filtr mam stożkowy. gaźnik jest ok. czyściutki. proszę o szybką pomoc
Kysko123
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16/3/2008, 17:19
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości




na górê